florence123 schreef:@ Loetie: ik vind het wel mooi zo! maar is inderdaad erg warm.
ik doe alleen tendon grip dan beschermer erover, tendon grip terug plooien en blauwe tape erond!
ik wou eerst de onderkant ook terugvouwen zodat de volledige beschermer bedekt is, maar aangezien
hij wondjes krijgt onder zijn springschoenen laat ik het naar beneden. (is wel minder mooi zo)
Ik vind het wel heel mooi hoor! Tis nu juist net alsof je twee perfect witte beentjes hebt
Gister gewoon gecrossd in een bij elkaar geraapt zooitje, omdat dat het enige droge spul nog was wat in de auto lag... Ik schaam me diep
Maar zoals Kris al zei: er was toch geen fotograaf!
Overigens wil ik iedereen even bedanken voor de tips over de bow balance beugels
Wat ben ik daar blij mee zeg! Had woensdag 125 gesprongen en kon de morgen er na nauwelijks lopen van de stijve en pijnlijke knieen. Rib uit mijn lijf, maar vandaag geen last van mijn knieen en enkels na de cross (+ een caprilli-proef van 10 minuten, volledig in verlichte zit) Daarnaast ook veel meer mijn tenen naar binnen en hakken beter uitgedrukt zonder moeite voor te doen. Echt fantastisch!!