... haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... haha
Patrss_ schreef:Als het goed is heeft mijn stalgenootje de aanmelding verstuurd, maar ik kan je voor de zekerheid ookwel een mailtje sturen?
Elpharo schreef:Zullen we met z'n allen nog wel even een anti-regendansje doen voor zondag? Of een pro-zonnedansje? dat mag ook natuurlijk
Patrss_ schreef:Als het goed is heeft mijn stalgenootje de aanmelding verstuurd, maar ik kan je voor de zekerheid ookwel een mailtje sturen?
en met zijn 90cm werd hij weer super rond gereden door Anne Marijn en ze kreeg zelfs de complimenten van Richard, hij vond haar enorm vooruit gegaan
uiteraard ben ik express gaan stappen of zelfs halthouden
elke keer ging het beter en hij heeft zelfs aan het eind braaf een "boomstam" echt gesprongen
hij is nu 5 jaar en wordt al een hele man
Maar dan moet ik eerst even wat meer oefenen met springen vind ik
Alle foto's en dat zijn er nogal wat...ik zag in de snelligheid ook een leuke springfoto van Anne Marijn en Dinky!! Karrimh schreef:ja hoor, het is weer zo ver.....
we hebben nieuwe data dus we kunnen weer verder plannen![]()
12 aug zondag
18 aug zaterdag
01 sept zaterdag
16 sept zondag
20 okt zaterdag
4 nov zondag
ik zie jullie inschrijvingen/aanmeldingen tegemoed
Ik kan best veel data

Elpharo schreef:Ik heb m nu wel even gezien, hij is stoer maar helaas had ik last van tegenlicht en is de foto dus wat donker...wat niet weg neemt dat ik ze morgen nog es ga bekijken en beoordelenAlle foto's en dat zijn er nogal wat...ik zag in de snelligheid ook een leuke springfoto van Anne Marijn en Dinky!!
josewoos schreef:Karrimh schreef:ja hoor, het is weer zo ver.....
we hebben nieuwe data dus we kunnen weer verder plannen![]()
12 aug zondag
18 aug zaterdag
01 sept zaterdag
16 sept zondag
20 okt zaterdag
4 nov zondag
ik zie jullie inschrijvingen/aanmeldingen tegemoedIk kan best veel data
![]()
Ik ga het even in de groep gooien bij mijn stalgenoten wanneer hun ook weer kunnen, het is natuurlijk het leukste om met z'n allen weer te komen
En anders kom ik gewoon alleen hoor haha
en inderdaad, anders kom je gewoon alleen want er zijn nog meer gezellige mensen en die crossen ook mee