[SGW] Wedstrijdkalender 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: Wedstrijdkalender 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:07

Lau, als je dat wel zou kunnen straks, kom ik bij je solliciteren :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:10

Hahah ja idd en aangezien mij wordt aangemoedigd (door moeders oa) om vooral niet meer Dan 2/3 dagen te werken denk ik dat er ook dan not financieel gesteund wordt :Y)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:11

Hier ook zo'n verwend kreng :o Ik betaal alleen (een groot deel) van mijn lessen en startgeld.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:12

Kunnen jullie ergens vinden waar de kampioenschappen gehouden worden? De regiokampioenschappen?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:15

Als het meezit hoef ik in het voorjaar alleen het jureren te plannen en ik denk dat ik wel weet waar ik naar toe mag. Misschien half oktober nog een crossje rijden, maar dat hangt allemaal van de merie en het eventuele veulen af. Gaat het weer mis dan weet ik wel zo'n beetje waar ik wel en niet heen wil.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:16

muts_marijke schreef:
Kunnen jullie ergens vinden waar de kampioenschappen gehouden worden? De regiokampioenschappen?

Dat staat er achter, pony's in Vlietland en paarden Hattem dacht ik.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:16

aaargh ik krijg de kalender niet geopend, -:(-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:17

Ach Eef zoalsmijn moeder zei tegen jou moeder, toen ze het hadden of dat wij nu wel of niet verwend waren, wij zijn verwend maar niet verspeeld :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:20

_lautje_ schreef:
Ach Eef zoalsmijn moeder zei tegen jou moeder, toen ze het hadden of dat wij nu wel of niet verwend waren, wij zijn verwend maar niet verspeeld :P

Jullie zijn niet het stereotype verwend nest :D En ik (hopelijk) ook niet....

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:21

zo even flash player downloaden en dan opnieuw proberen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:22

gr_roos schreef:
muts_marijke schreef:

Dat staat er achter, pony's in Vlietland en paarden Hattem dacht ik.

Dan zal ik wel oerdom zijn want ik zie het niet staan. En ik wist dat het NK in Hattem was maar ik wilde juist graag de regiokampioenschappen weten :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:23

Haha zeker niet Mo!! En dat is wat mijn moeder ook bedoelde. Toevallig is er thuis de mogelijkheid om ons wat extra's mee te geven en dat is dan ook gebeurd. Wat niet betekend dat het hier alleen maar hand ophouden is. Ik mag best wel eens zwoegen :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:32

Het wordt weer lekker puzzelen!!!

Ik denk dat we in ieder geval Etten Leur, Maarsbergen en Castenray gaan doen.
Oudkarspel vind ik wel heel erg ver weg.
Dan Vlietland.
Is er in Ermelo nu geen L voor de niet 5-jarige KWPN-ers -O- ?
Wieringerwerf is ook weer een ernstig eind weg.
Gorssel: onze favoriet :D .
Dit jaar hoop ik dan ook IJsselstein te kunnen gaan doen.

En dan wordt het moeilijk.
Eerst maar kijken of het een beetje gaat in de L, dan eventueel het NK. Maar Hattem vind ik best pittig.
Tja en dan komen die drie mooie wedstrijden weer veel te dicht op elkaar {:)-:( .
Ik neig naar Diepenheim en Bathmen, maar vind het wel erg jammer om Barchem dan te missen.
En ik zie bij Bathmen op 2 data L staan. Zouden dat twee groepen zijn of betekent het op zaterdag dressuur en op zondag springen/cross. Dan is het heel simpel: daar heb ik geen zin in.

Nou ja, eerst maar eens zien hoe het voorjaar gaat :+ .

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:49

Leliaardje dat Ermelo geen L meer heeft was me ook al opgevallen.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:52

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Marijke, waar worden de regio's gehouden?

En over dat verwend en zo, meeste betalen mijn ouders. Slechts bij uitzondering een springwedstrijd die ik zelf betaal. Maar rij altijd zelf (goed, benzinekosten betalen ook mijn ouders :o )

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:19

alles word voor mij betaalt of door sponsor of door ouders.

ik kan de kalender openen. wat doen jullie als een wedstrijd geen site heeft, metteen afschrijven of ook gewoon rijden?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:53

leuk ga vanavond of morgen ook maar eens een lijstje maken. Weet nog niet zo goed wat ik precies wil gaan rijden eigenlijk en met wie welke wedstrijd (luxe probleem)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:13

VD_NH schreef:
ik kan de kalender openen. wat doen jullie als een wedstrijd geen site heeft, metteen afschrijven of ook gewoon rijden?

Wat bedoel je daar mee? Het maakt voor het rijden van een wedstrijd toch niet uit of de organisatie een site heeft?

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:22

Leliaardje schreef:
VD_NH schreef:

Wat bedoel je daar mee? Het maakt voor het rijden van een wedstrijd toch niet uit of de organisatie een site heeft?

weet niet, vind het gewoon fijner als ze een site hebben. maar ze zijn niet minder als ze geen site hebben?

Wat vinden jullie van Vlietlanden? ik rijd paard dus kan ook gewoon mee rijden. is het een goede wedstrijd? met fijne cross enzo?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:24

Ik zie op de kalender dat Diepenheim geen site heeft (het staat in ieder geval niet daar) en dat is gewoon een gave wedstrijd.
Verder staan er volgens mij een paar nieuwe wedstrijden in het Noorden op. Misschien zijn ze daar bezig met het maken van een site.
Lijkt mij los van het feit staan of de wedstrijd wel of niet leuk is.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:30

Mootje schreef:
_lautje_ schreef:

Jullie zijn niet het stereotype verwend nest :D En ik (hopelijk) ook niet....

Zolang je het allemaal maar waardeert. :)

Lau, wat is jou planning??

Siep, gewoon niet te hard rijden. Dan komt het goed! Er hele kleine schroeven draaien.

Informatie over de wedstrijden is te vinden in de nabesprekingstopics, lang leve de zoekfunctie.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:37

Roxxiejj schreef:
Mirthe help es.. Westerbork of Maarsbergen....

Maarsbergen ben ik nog nooit geweest maar die schijnt veel mooier te zijn. Ik ga naar Westerbork, dat is veel dichterbij en vind ik voor Beau een mooie inkomer.

Never_Mind schreef:
Westerbork wilde het wel doen, maar ze zijn er met de regio nog niet over uit :)

Humor, er zit voor zover ik weet niemand met echt sgw verstand in ons regiobestuur (Drenthe) dus dan vind ik dat ze het beter aan de organisaties (Norg, Westerbork, Oenkerk en Vinkega) over kunnen laten...

Ondanks dat het maar een paar bulten zijn in Markelo, sla ik die toch over met Beau. Vind het een mooie cross en start hem ook zeker met de Vos, maar voor een jong paard dat z'n eerste echte cross gaat lopen vind ik het niet de meest fijne cross. Ik wacht dan nog wel een paar dagen en ga met Beau naar WB.

Hier betalen mijn ouders ook verreweg het meeste, maar mijn 'luxe-artikelen' betaal ik zelf. Paard heb ik nu ook zelf betaald, heb nu toch meer inspraak over wat ermee gebeurd.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:46

Fijn die tips hier tussen de regels door, over Markelo, hebbeb jullie het dan over de eerste qua datum ?

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:53

mistid schreef:
Never_Mind schreef:
Westerbork wilde het wel doen, maar ze zijn er met de regio nog niet over uit :)

Humor, er zit voor zover ik weet niemand met echt sgw verstand in ons regiobestuur (Drenthe) dus dan vind ik dat ze het beter aan de organisaties (Norg, Westerbork, Oenkerk en Vinkega) over kunnen laten...

Daar willen ze iig wat aan gaan veranderen.
Maar wat ik er van mee heb gekregen (wat overigens niet zo heel veel is, dus ik kan er naast zitten), hebben ze aan Westerbork gevraagd of ze het nu weer wilden doen.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:55

Voor de kenners: Oudkarspel, Vinkega, Vlietland of Hoogenweg ?
B paard in het eerste cross seizoen