Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Haha! Bodem was zeer goed en de sprongen waren goed te nemen. Eentje heb ik overgeslagen. Nummertje 16. Die vond ik voor mijn 21 jarige iets te pittig.
.
MariekeB schreef:Ik heb vandaag bij de afsprong gezeten ( vlak voor je het weiland opgaat) en een prima dag gehad. Er vlogen er nog aardig wat bijna, en soms helemaal uit de bocht daar. Heb me er geen momentverveeld
Hele leuke dieren langs zien komen.
Nickeltje schreef:Moderatoropmerking:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=96&t=1414584, in het fotografen topic kunnen fotografen melden wanneer ze van wie foto's gemaakt hebben, het liefst met een link daar bij.
Deelnemers kunnen daar kijken of er foto's van hen gemaakt zijn.
Op die manier hoeft dit topic niet vol te lopen met vragen van iedereen of er foto's gemaakt zijn en kan dit nu een serieuzere nabespreking van deze oefenwedstrijd worden.

dressagelady schreef:MariekeB schreef:Ik heb vandaag bij de afsprong gezeten ( vlak voor je het weiland opgaat) en een prima dag gehad. Er vlogen er nog aardig wat bijna, en soms helemaal uit de bocht daar. Heb me er geen momentverveeld
Hele leuke dieren langs zien komen.
Zat je op dat punt waar die kleine pony de bosjes in denderde ipv naar links te gaan?
Anne_GTI schreef:Ik heb braaf zo ongeveer elke hindernisjury goeiendag gezegt, net als de buurvrouw die langs het maisveld in de tuin stond te kijken.