*grinnik* Was het maar zo makkelijk. Ik werk niet voor een baas, en om nou mijn inkomsten uit een tiental cursisten af te zeggen van een ruim vantevoren geplande lesdag.... niet zo netjes en financieel ook erg onverstandig...
Ik heb er iig alweer zin in linda Mencross is nu niet?
licorne
Geplaatst: 11-10-11 13:56
Ik wacht dan maar rustig af, ik start zaterdag ook nog in Princenhage dus ik kom zelf wel aan m'n trekken alleen ik had naast m'n blije bruine ook m'n bejaarde turboschimmeltje zo graag vóór het voor haar behoorljk zware Amerigo-seizoen een rondje topvermaak gegund (die gaat niet mee naar Princenhage). Maar die witte is voorlopig nog niet van plan om om te vallen (hoop ik althans ) dus dat komt dan nog wel, het is ook een leuke beloning voor NA het seizoen
En ik ga het in het rond promoten want ik vind dit één van de leukste en beste laagdrempelige bijna-echte-cross-initiatieven ooit!
liberty
Geplaatst: 11-10-11 14:04
licorne schreef:
En ik ga het in het rond promoten want ik vind dit één van de leukste en beste laagdrempelige bijna-echte-cross-initiatieven ooit!
Ik hoopte dat het over 2 weken gehouden werd en JOEPIEEE dat is zo! ik ben zeker van de partij (als ik vervoer vind) Afgelopen zondag was ik te paard van manege overbos (Prinsenbeek) naar jullie gekomen.. en wat een eind is dat zeg! dus hopelijk vind ik er een andere oplossing voor!
En leuk dat ik nu ook nog iets aan de FNRS paspoort heb!
Tot de 29ste iedereen van 10/20cm!
bicci
Geplaatst: 11-10-11 14:36
liberty schreef:
nog een uurtje, dan staan de data online!
**mist de menners?**
bicci
Geplaatst: 11-10-11 14:39
Jin159 schreef:
Ik heb er iig alweer zin in linda Mencross is nu niet?
:-( volgens mij ook niet...
met de onderlinge benefiet komen ale menners dik aan de beurt hoor
menners kunnen meedoen de tweede keer, vergeten er op te zetten.
mayoxy
Geplaatst: 11-10-11 15:12
ik ben er weer bij de 29 ste 50-60 cm heb er alweer zoon zin in haha
licorne
Geplaatst: 11-10-11 15:20
@RustyK, ja, BB, ik vind cross het mooiste dat er is. Ik heb vroeger bij de pony's héél voor voor het echie gecrossed op behoorlijk niveau maar die tijd is geweest, het hoeft van mij ook allemaal niet meer zo hoog en zo hard. Ben zelf ervaren genoeg, maar tref ook alsmaar paarden (ik blijf altijd per ongeluk aan afgedankte probleemgevallen hangen ) die ik het echte spring- en SGWwerk niet aan kan doen, dus blijkbaar wordt het netjes voor me geregeld dat het ook niet meer hoeft. Maar ik vind op beginnersniveau voor de lol rondcrossen minstens zo leuk, wordt voor Joy haar eerste oefencross .Je zou het niet zeggen, maar die blije bruine was 4 jaar terug volstrekt onberijdbaar En ik heb nog 'n fantastische gekke ouwe schimmel, beste paard ter wereld, die ik voorheen BB gestart heb maar die nu niet fit was, en volgend jaar komt er een nu nog echt staatsgevaarlijke 4-jarige aan die ik tegen die tijd voldoende uit de plooi hoop te hebben dat er normaal op te rijden valt, dan mag ze ook mee De enige normale die ik heb is nu 2 en zelfgefokt, maar ja, die moet nog even wachten...
liberty
Geplaatst: 11-10-11 15:21
Mennen staat er nu weer bij!! Stom dat ik dat vergat zeg, wilde alle tekst aanpassen, vergeet ik dat gewoon
jasmijnz
Geplaatst: 11-10-11 15:59
ik doe weer me in de 70/80!!
jasmijnz
Geplaatst: 11-10-11 16:45
als je je hebt ingeschreven via mail en je het geld overmaakt sta je dan gewoon ingeschreven??
Lieve_Duc
Geplaatst: 11-10-11 16:54
jasmijnz schreef:
als je je hebt ingeschreven via mail en je het geld overmaakt sta je dan gewoon ingeschreven??
Gelijk in de agenda gekeken, EN DE 22e WAS NOG VRIJJJ!!! Naja, nu nietmeer natuurlijk
Even vervoer regelen en met moeders bespreken, en dan inschrijven! Nu al ENORM veel zin in! Alleen oei... Dat parcourtje binnen maak ik me toch wel zorgen over, mn pony kan in de bak nogal eeehm... gevaarlijk worden soms. vooral met de galop, dan moet ik hem soms echt omtrekken om niet tegen een muur/hek aan te crossen...
Kunnen we dan van te voren het parcours ook weer komen verkennen? Is wel handig denk ik vooral in de binnen bak.
wedgie
Geplaatst: 11-10-11 17:42
Ja leuk nog een keer. Wel jammer dat het op zaterdag is. Ik kan proberen er 1 vrij te nemen maar ik weet nu niet of dat gaat lukken. Ook jammer dat de 30-40 en 50-60 niet bij elkaar staan. Nu kan alleen me dochter of ik gaan. Ik durf de 50-60 denk nog niet aan. alhoewel ze zondag wel super sprong. Ik heb ons ook al foto's gespot. Nou ff afwachten en dan inschrijven.