[SGW] sgw ermelo: Afgelast! Herkansing: L-pa 16 augustus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:35

Ach joh, je ziet het idd vanzelf wel en een keer een weigering op zo'n hindernis is toch geen ramp? Als je paard het uiteindelijk voor je wil doen ben je al een eind op weg toch.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:37

Lielle schreef:
Ik denk dat ze ook willen ook testen of een vijfjarige genoeg hart heeft voor de eventing. In de pavo cup kijken Ze ook naar meer dan alleen of ze een pasje schouderbinbenwaarts kunnen lopen.

daar zit ook wat in :j nou ja....jammer dat het niet doorgaat, was mooi geweest asl we daar al hadden kunnen rijden, zag al wel meer namen staan waarvan ik weet dat die het NK lopen, dus die dachten hetzelfde.. :D Ik kijk ff hoe het gaat en ga anders einde van de dag naar Rob als hij kan.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:38

SIM en SANN @ komen jullie me aanmoedigen op het NK.. :o zoek nog wat supporters... :D

Sannnn

Re: sgw ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:39

Welke dag is het? Als ik kan kom ik wel even kijken is toch dichtbij en ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben na deze L cross gezien te hebben. :)
Hoop echt dat het verplaatst wordt, al heb ik er wel hard hoofd in omdat ze er met afbellen ook niets over zeiden. Mondeling is het wel tegen ons gezegd op het terrein zelf.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:40

Ik lees net op Facebook dat de wedstrijd niet door zal gaan omdat er vandaag enorm veel water in Ermelo is gevallen. Bericht op de site van de KNHS volgt nog als het goed is.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:41

Katja schreef:
Ik lees net op Facebook dat de wedstrijd niet door zal gaan omdat er vandaag enorm veel water in Ermelo is gevallen. Bericht op de site van de KNHS volgt nog als het goed is.

spuitelf.... _/-\o_

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:43

Echt waar Katja? :')

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:44

Sorry hoor, zit niet in jullie topic en weet had niet zoveel tijd om alles bij te lezen. Zag het staan bij iemand die bij de KNHS werkt en wist niet of het al bekend was. Zal niet meer proberen aardig te doen :roll:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:45

Sannnn schreef:
Welke dag is het? Als ik kan kom ik wel even kijken is toch dichtbij en ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben na deze L cross gezien te hebben. :)

NK is donderdag 11 augustus..Stiekum vind ik het nu wel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Je bent toch maar een amateurtje met je enige "paard", voor die profs is het gewoon anders en veel meer geroutineerd.
Bull pakt nu alles heel brutaal op en word zelfs een beetje bijdehand met de trainingen, met een trakhener loert hij echter wel eerst nog wat neerwaarts alvorens hij afzet, alsof hij nog niet goed weet waar hij moet afzetten als er een gat is zo voelt het tenmiste. Maarsbergen had er helaas geen in de cross.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:46

Wordt gewaardeerd katja, iig door mij :j

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:46

Katja schreef:
Sorry hoor, zit niet in jullie topic en weet had niet zoveel tijd om alles bij te lezen. Zag het staan bij iemand die bij de KNHS werkt en wist niet of het al bekend was. Zal niet meer proberen aardig te doen :roll:

hahaha...tis ook gewoon als grap bedoelt....dat snap je toch wel.. ;) we kletsen hier nl al pagina's vol over het aflassen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:49

Ik ben weer thuis en lees net bij, wat zonde zeg maar ziet er ook inderdaad behoorlijk nat uit. Geen twijfelgeval of het terecht is, maar wel superzonde! Staan wel uitdagende hindernissen voor het L. Ben ik wel benieuwd hoe de BB is of dat ook zoveel uitdaging is dan.. Eerst morgen maar afwachten, ik heb wel mijn twijfels of het terrein met een dagje rust de dag erop (en helemaal als je later op de dag bent) wel goed te doen is..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:51

Katja schreef:

Mijn bericht was niet l.ullig bedoeld Katja. Jouw bericht vond ik juist heel grappig overkomen omdat dit topic al 3 pagina's lang gaat over de aflasting. Vandaar mijn bericht wat dus niet sarcastisch maar meer als grapje bedoeld. Y;(

aerizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:54

Zullen we anders alvast een nabesprekingstopic opstarten (A)....? Oh ik kan die weergoden echt wel wat aandoen ;)

Sim

bianca1980 schreef:
Sannnn schreef:

NK is donderdag 11 augustus..Stiekum vind ik het nu wel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Je bent toch maar een amateurtje met je enige "paard", voor die profs is het gewoon anders en veel meer geroutineerd.

Nou, troost je, ik denk niet dat je de enige amateur bent, want de KNHS heeft iedereen met een 5 jarige, die SGW rijdt een brief gestuurd met de vraag of ze mee willen doen met het NK. Ik weet zo al een paar mensen die ook amateur zijn met 1 paard die ook mee doen. Valt dus weer mee.
Oja, de trakheners in Ermelo hebben iig heel mooie grondlijnen, dus dat zou Bull meer zekerheid moeten geven bij de afzet.

Motje11

Hier spuit 12, ik kom ook net binnenvallen en lees over het niet doorgaan.
Jammer hoor, nog even afwachten voor mezelf, ik start zaterdag.
Wilde morgen nog wel even komen kijken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:55

Ik ga :Z dan zien we morgen wel weer.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:57

Grapje was niet helemaal begrepen, kwam een beetje stom over maar misschien komt dat na door mij na een 14 urige werkdag.
De nieuwe trakheners in Ermelo rijden heel fijn. Heb er al een aantal minder ervaren paarden overheen gehad in mijn lessen en die pakten allemaal heel safe aan. Er zit zo'n enorme grondlijn op dat ze heel simpel te rijden zijn.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:59

Heb je die met water ook (laten) doen dan Katja?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:01

Met één groep hebben we die gedaan en dat ging heel prima. Die andere zien ze niet eens tot ze in de lucht zijn.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:03

Die andere maak ik me ook niet druk om. Die met het water is wel tricky. Het is echt een flink open stuk met water en dan pas de boom. Ach, heb nog even om er aan te wennen. Kop er op en rijden!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:07

En vooral niet twijfelen. Voor mijn gevoel (maar ik heb hem zelf niet gesprongen) is hij simpeler dan het eruit ziet.

Genoeg geklets hier, hoop voor jullie dat de zaterdag wel doorgaat. Ik ben morgenochtend om half 8 in Ermelo zal eens kijken hoe het er dan uit ziet :evaw:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:08

SIM @ die brief hebben we idd allemaal gehad en ik weet ook dat wij op bokt met een stuk of wat mensen zijn met 5 jarigen, maar toch......zo geroutineerd als iemand die meerdere paarden tot zijn beschikking heeft en dus ook wellicht net iets meer 'handigheid" heeft en meer gezien heeft, dat heb ik niet. Dan spreek ik voor mezelf als ik zeg dat ik er best wel heel erg naar uit kijk omdat ik het heel leuk vind, maar dus ook wel een beetje spannend, door toch een klein beetje onzekerheid van mezelf wellicht. Tuurlijk rijd je voor jezelf.....maar dat neemt dat stukje onzekerheid niet weg.. :o

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:13

Nou ja zeg, ik weet niet wat ik lees.......................... Ben ik blij dat ik net besloten had om morgenochtend maar te wassen. Maar wat een afknapper dat het niet door gaat. Laurie was overigens nog niet gebeld, ben blij dat bokt bestaat.

Arme Katja: ik moest wel heel erg lachen toen ik haar bericht zag staan, na net drie pagina's water-ellende doorgelezen te hebben :D .

Heb ik opeens een vrije dag......... gaan werken lukt niet want morgenochtend komen ze een wespennest doodspuiten. Maar hopen dat het verzet wordt en dat ik dan weer vrij kan nemen :P .

De hindernissen zien er wel indrukwekkend uit zeg. Gaaf!!!! Nou, ik ga effe sip zijn -O- .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:17

Ik ben ook niet gebeld :))