Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Ik denk dat ze ook willen ook testen of een vijfjarige genoeg hart heeft voor de eventing. In de pavo cup kijken Ze ook naar meer dan alleen of ze een pasje schouderbinbenwaarts kunnen lopen.
Sannnn schreef:Welke dag is het? Als ik kan kom ik wel even kijken is toch dichtbij en ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben na deze L cross gezien te hebben.
Katja schreef:Sorry hoor, zit niet in jullie topic en weet had niet zoveel tijd om alles bij te lezen. Zag het staan bij iemand die bij de KNHS werkt en wist niet of het al bekend was. Zal niet meer proberen aardig te doen
Katja schreef:Sorry hoor, zit niet in jullie topic en weet had niet zoveel tijd om alles bij te lezen. Zag het staan bij iemand die bij de KNHS werkt en wist niet of het al bekend was. Zal niet meer proberen aardig te doen
bianca1980 schreef:Sannnn schreef:Welke dag is het? Als ik kan kom ik wel even kijken is toch dichtbij en ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben na deze L cross gezien te hebben.
NK is donderdag 11 augustus..Stiekum vind ik het nu wel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Je bent toch maar een amateurtje met je enige "paard", voor die profs is het gewoon anders en veel meer geroutineerd.