Heb de routeplanner wel gedaan met een auto met aanhanger. Dus daar zou hij toch al rekening mee hebben gehouden. Maar ik ga altijd ruimschoots op weg. Wil gewoon op tijd aanwezig zijn. En niet in de stress schieten omdat het misschien druk op de weg is. Heb ik het trouwens goed begrepen dat je bij de boot niet heel lang hoeft te wachten met de trailer?
Ik heb het in mijn outlook-agenda gezet, dus als ik morgen opstart krijg ik meteen een herinnering "inschrijven SGW Texel"
Sim
Geplaatst: 31-05-11 22:10
Ysselsteyn is morgen ook open voor inschrijving he? Ik heb mijn coupon vandaag al verstuurd.
hetismij
Geplaatst: 01-06-11 00:02
Ben ik heel erg als ik nu het formulier van Texel al heb ingevuld Het is theoretisch gezien 1 juni nu Kwam er trouwens wel achter dat ik voor de wedstrijd in Westerbork 2 wp heb gekregen van de KNHS, zie ik nu.. Terwijl ik toch écht 2 weigeringen had mja je hoort mij niet klagen hoor!
Eef_Bam
Geplaatst: 01-06-11 00:11
Je bent net zo erg als ik !
Wel apart dat ze je onterecht 2 wp hebben geven hetismij, hoor de laatste tijd een heleboel van die foutjes voorbij komen, gaat toch iets niet helemaal goed daar .
Nu nog een stalletje regelen, wilde er wel zeker van zijn dat ik op de lijst zou komen, dus ga dat morgen gelijk allemaal regelen en dan gaan ook wij een weekendje Texel doen
Ja ik vind het ook heel apart, ben ook benieuwd of dit blijft of dat ze weer weggaan.. Ik ga iig niks melden, dus denk dat ze er nooit achterkomen, maar raar is het wel!
gr_roos
Geplaatst: 01-06-11 07:43
Ik kwam net mijn coupon voor W'werf tegen in de auto
Volgens mij niet, moet zoiezo eerst even de coupon opsturen en dan een berichtje erachter aan dat ik een andere klasse wil starten.
_Noor
Geplaatst: 01-06-11 09:47
De lijst is 23/5 voor het laatst geupdate. Ik verwacht dit weekend wel weer een mailtje van meneer Langedijk! Welke klasse ga je starten, Roos? M?
gr_roos
Geplaatst: 01-06-11 10:16
Dat was wel de bedoeling, maar ik ga nu al 2 crossen missen (als het meezit mag ik der zondag of maandag halen) Om dan na 3 jaar meteen M te starten is een beetje voorbarig. Ga wel kijken of ik 22 juli vrij kan krijgen en dan Ermelo starten. Maarsbergen kan ook niet, daags erna moet ze te keuren en ik kan ook niet met een graatje aan komen zetten