Ik vind die uilensprong helemaal geweldig Hopen dat ponylief dat met me eens is
Vandaag weer even het bos in geweest, we gaan het maar gewoon proberen. Dressuur en springen komt wel goed denk ik, cross is supervet, maar ze kwam de vorige keer pas halverwege een beetje op gang..
Bij mij komt het springen wel goed en de cross heb ik ook wel vertrouwen in.. Dressuur wordt eeb ander verhaal, hij loopt de laatste week zo ontzettend te klieren.. De cross ziet er idd wel super uit, toch nog aardig wat wijzigingen met vorig jaar
bvw
Geplaatst: 12-04-11 07:19
mistid schreef:
Beide dagen
ik ben ook voor beide dagen een meeting
texelse
Geplaatst: 12-04-11 07:36
definitief afgezegd, dus helaas dit jaar (weer) geen Westerbork...
Wat jammer Texelse. Ging het rondje rijden van de week toch nog niet goed?
texelse
Geplaatst: 12-04-11 07:39
in stap ging nog net, maar draf redde ze nog niet, dus dan is een cross nog ver, heel ver, weg. Nou ja, het lek (letterlijk) hebben we in ieder geval boven, dus als het goed is gaat ze nu opknappende heen. Er komen nog meer crossen gelukkig, hoewel het jammer is dat ze van de eerste drie niet verder gekomen is dan 1 (mislukt) dressuurproefje....
neuh, oudkarspel! We zitten hier nogal in een uithoek van het land, en reizen best ver (Barchem, Bathmen, Chaam, Westerbork etc), maar het houdt een keertje op natuurlijk.
wat jammer texelse! Maar zoals je zegt komen er gelukkig nog meer, maar balen is het wel...
texelse
Geplaatst: 12-04-11 08:02
De planning had ze al rond voor het hele jaar, en de crossen waar ze nog niet kan starten vallen gewoon af, en de rest blijft staan. Misschien nog ergens een training of zo. Maar eerst echt gaan opknappen, want zo als het nu is kan dat ook nog niet.
Ponyparadijs, jij bent net al bij ons aan tafel ter sprake gekomen . Een vriend van mijn vader werkt voor Saskia en die zei dat er een vriendin van Saskia kwam en ook in Westerbork gingen rijden. Hij keek wel vreemd op toen ik zei dat ik dat al wist
hahahahaha wat grappig. Wereldje is wel klein he! Wordt nog een algehele volksverhuizing hahahaha! Had voorheen een transporter om mee op stap te gaan. Maar nu 'maar' een volvo S40. Is toch ietsjes kleiner hahaha! Is voor ons mooi een weekendje weg. Op vakantie gaan we toch niet!