[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 23:44

Dat is wel even schrikken Mendy, sterkte :(:) .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 23:47

_Noor schreef:
Ik krijg dan altijd van die "wat zou ik doen"-gedachten.
In dit geval was ik waarschijnlijk flauwgevallen oid :') Of keihard gaan janken (of allebei in willekeurige volgorde).

Dat denk ik dan ook meestal ja. Maar ik geloof dat ik niet kan zeggen wat ik zou doen. Ik zeg altijd hetzelfde als jij, flauw vallen of janken. Maar misschien wordt je wel heel rustig en doe je precies wat ''ze'' zeggen. Ik hoop het nooit mee te maken maar als het op vrijdag avond een keer rustig is bij ons dan vind ik het best griezelig. (zitten toch wel een beetje op een industrieterreintje)

mistid

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:08

Jeetje Mendy wat schrikken! Sterkte!

Noor, heb ik ook hoor! Al denk ik niet dat ik zal flauwvallen, wel een accute vorm van Parkinson... Ik tril altijd meteen

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:11

gadverdamme, moet er niet aan denken. Denk dat ik heel hard ga gillen en hyperventileren.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:15

nou mama zei altijd ik geef meteen geld.. maar nu heeft ze hem de shop uitgeschopt (nouja naar buiten jagen)
dus denk dat je op het moment zelf wel heel anders reageert dan dat je zou willen doen (of wat je altijd zegt)

pff heb nog steeds tranen in me ogen. geen idee hoelaat ze thuis komen van politiebureau.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:15

Ik weet niet wat ik zou doen, ik denk dat ik gewoon helemaal dicht zou slaan, maar zoiets weet je natuurlijk pas als je het echt een keer meemaakt.

edit: Wat dapper (maar misschien niet heel verstandig) van je moeder Mendy :oo !
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 13-03-11 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:16

@ eef.. ik zou het echt niet mee willen maken maar denk dat ik ook van angst helemaal stijf zou staan dat ik niet meer weet wat ik moet doen :S

Edit: nee misschien niet verstandig maar zo'n persoon wil je ook niet in de shop hebben staan. haha
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 13-03-11 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 00:22

Jeetje! Echt heel dapper inderdaad!

Zo fietste ik (jaaaaaaren geleden toen ik nog op de fiets naar de middelbare school ging, wel 6e klas dusse...8 jaar geleden) naar huis toen een auto mij inhaalde en verderop stopte. Zal wel dacht ik. Fietste ik erlangs was de chauffeur inmiddels uitgestapt en had zijn pielemans ter hand genomen. En niet om te plassen! Ik riep altijd dat ik zo'n kerel dan heel hard uit zou lachen, maar ik ben me toch hard naar huis gesjeesd. Was nog maar een klein stukje gelukkig _O-
Kwam ik de toenmalige baas van vriendje tegen, die heeft kenteken opgeschreven. Moeders was in alle staten en heeft politie gebeld. Bleek ie dat wel vaker te doen en of ik alsjeblieft aangifte wilde doen 8-) .

Opdracht = af en ingeleverd!!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:23

@noor.. dat is ook niet echt iets fijns nee..
mooi dat je opdracht ingeleverd is

edit: net tel van de baas.. ze hebben iemand aangehouden. denken via de beelden te zien dat het dezelfde is.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:43

ondanks het oliebol nieuws toch nog even foto's bewerkt van vandaag..

Oliver
Afbeelding
Afbeelding

zoeff
Afbeelding hier ging ze wel wat hard
Afbeelding
Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:46

Oeh gaaf de trakhener! Heggetjes blijven ook altijd leuk, tenminste, die ik hier nu op de foto zie. Die hoge van Rob moeten nodig met de snoeischaar O:)
Paardjes pakten het lekker aan zo te zien!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:56

Jeetje zeg wat schrikken Itsme. Dapper van je moeder dat ze hem weggejaagd heeft. Gave foto's! Hij doet t allemaal lekker makkelijk of niet?
Fijn dat je lekker gevoel hebt van vandaag Annetje, heb je ook nog even gezien. Het 1e rondje op de baan, ging lekker.
Noor d'r opdracht is af, top!
Top ook dat Capri weer goed is Eef.

Ben de rest weer vergeten. :o Hier gezellige avond gehad, hebben 27 dresses gekeken en daarna nog filmpje van mijn ponytijd.
Verschrikkelijk om jezelf terug te zien als je 15 bent. :')

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:10

@sann heb ook pas ook videoband terug gekeken. Verschrikkelijk met een calimero cap op haha..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 01:16

Haha, ja idd. Ik had hier nog zo'n kinbandjes cap op. :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 07:36

@Margreet: heerlijk spul, dat kleine grut. Wij genieten hier ook, maar dan van een smurfinnetje van 4 maanden.
@Noor: lekker de opdracht klaar, geeft rust. Veel plezier me je rondje in Dgb.
@itsme: wat een rotidee dat zo'n idioot zo maar even over je moeder loopt te beslissen, en wat knap dat ze hem er uit gejaagd heeft. Dat neem ik me ook voor om te doen in zo'n geval, maar dan zal ik dus wel lopen te janken, zonder iets zinnigs te doen. Bij een brand heb ik ook braaf het servies door het keukenraam naar buiten staan gooien. Lekker effectief, want het viel op de straat kapot. Nou is dat al jaren geleden, maar of ik veel veranderd zal zijn in echte panieksituaties??? geen idee. Die brand is ook al heeeeeeeel lang geleden, toen ik nog een middeblaarschoolmeisje was. Dus misschien is het nu wel verbeterd.

Verder weet ik niet zo veel meer hoor. Wel alle cc-gangers heel veel succes en plezier gewenst. Ik ga de pony zo voeren en uit de box plukken, en dan "onze" amanzone ophalen, en met bootje 8 naar een dressuurwedstrijdje. Zo blijf je bezig. De ene dag mag ik met jongste mee naar Putten, en de andere dag met de "eigen fok" naar Heerhugowaard. Is het weekend weer snel om.

Fijne dag allemaal!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 08:52

Hopelijk heeft je moeder kunnen slapen Mendy en houdt ze er niet teveel aan over.
Wel leuke foto's,ik vind Oliver een aansprekend paard.

Sann,zo oud ben je toch niet? Neemt niet weg dat het wel confronterend kan zijn.

Texelse,veel plezier

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 09:46

Noor dat is ook schrikken! Vieze mannetjes.
Fijn dat je opdracht klaar is!

Mendy, mooie foto's. Paardje sprong lekker zo te zien.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 10:11

Goedemorgen!
Leuke foto's Mendy!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:18

Goedemorgen.
Wat een belevenis itsme! Gelukkig is het relatief goed afgelopen. Hopelijk houd je moeder er psychisch niets aan over.
Leuke foto's Mendy!

Ik ga zo richting stal en dan naar BN.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 10:52

Veel plezier, Sim!
Ik ga ontbijten en dan met Jer een rondje bos! :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 11:24

Goedemorgen,

@ Evony fijn dat het beter gaat met je vader en naar huis mag.
@ Noor jammer van je balkjes. Nog geen tekenen van veulen? veel plezier met rijden
@ vief charmante foto
@ Jetske leuke foto's
@ gr roos kan mij voorstellen dat je zit te genieten van je paard.
@ Margriet ik snap je dilemma. Veel werk erin gestoken en nu begint hij lekker aan te pakken. Hij heeft idd wel een mooie leeftijd om te verkopen. Ik hoop nog altijd dat mijn ruin iets makkelijker wordt want dan hoeft hij niet weg...
@ Itsme jeetje wat heftig.. Het was zo te horen wel bingo vanacht want bij een vriendin van mij is er ingebroken. Hond lag suf binnen en voor de rest spullen weg. Sterkte :(:) Erg leuke foto's trouwens.

Merrie haar been is nog dik. Staat nu in de klei. Paard oogt verder fit en heeft ook geen koorts. Dus maar geen DA gebeld. Gisteren op de show nog even de man gesproken die mijn ruin een lesje luisteren had gegeven. Gevolg ik doe straks bp om, sporen om en zweep erbij. Als hij braaf is dan mag hij ook even springen :D .
Ben blij dat ik vrijdag ook naar de show was geweest. Gisteren weinig mensen en sfeer. Show was ook minder en dat ben ik niet van hem gewend. Nog wqel even kunnen genieten van Advance en Der Senaat. De veulens van Advance waren nog brutaler dan vrijdag. Gingen allemaal alleen door de baan heen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:01

Goeiemorgen :wave:

Jeetje, wat onwijs heftig Mendy! Hoe is het ondertussen met je moeder? Ik vind het heel dapper dat ze zo iemand de shop uit heeft durven jagen.
Leuke foto's overigens! Ziet er lekker safe uit!

@ Caro: balen dat haar been nog dik. Wel fijn dat ze iig fit is! Hoe is het verder met je ruin nu dan? Veel plezier straks!

@ Vief; hele charmante foto! Geen omheining meer om de bak?

@ Noor: fijn dat je opdracht af is! Weer een opluchting. Jammer van je balkjes!

@ Margriet: lastige keuze idd. Ik snap je vader wel, maar jou nog meer :+ Zetje is ook 'al' 7 en nog 'maar' L springen en ik ga M1 starten in april. Maar het gaat nu ook erg lekker. Van mij mag ze dus nog niet weg, al komen er elk concours weer mensen voor haar. Jij hebt gelukkig wel een bult opvolgers, dat heb ik ook weer niet.

En de rest ben ik vergeten :o

Gister de paarden weer gelongeerd na 1,5 week. K zag er helaas weinig anders aan, maar dat zal ook wel niet meteen zo zijn. S avonds uit eten geweest. Nu zo maar weer richting H'bergen en de balken verder afschilderen en de paarden doen. Lekker dagje dus!

edit: ik zag net weer de beelden van Japan, ook moment van de ramp. Pfffff, je zult het maar meemaken. Echt heel eng!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:12

Goeeeeeedemorgen :)katherisatie

Sim: buisje heeft hij op dit moment nog het meeste last van inderdaad!
Noor: fijn dat je concours wel goed ging, jammer van het balkje op de laatste hindernis zeg! Heb ik ook wel eens gehad, of er 1 m voor de finish afdonderen :+
Shanouk: fijn dat je weer een goed gevoel hebt bij vorstin en dat her rijden lekker ging :D
Sann: dat buisje was voor een via de lies, of zo iets :+ fijn dat je 2 tentamens gehaald hebt *\o/*
SF; wat een leuke foto's :D
Vief: wat is oscar gaaf zeg :oo
Jetske: je had een druk programma zeg :D was de week voor kerst in parijs (echt een aanrader heel mooi!) en heb ook super veel gezien! leuke foto's ook!
Roos: wat leuk dat je weer cross hindernissen gesprongen hebt en je weer een fijn gevoel krijgt bij je paardje :D
Corien: ik wil ook naar gooische vrouwen :oo
Noor: succes met je opdracht! aha is al ingeleverd lees ik hahaha goed +:)+
Annetje: jammer dat het nog niet helemaal soepel ging maar ik denk dat de meeste sgw ruiters zo begonnen zijn (ik iig wel met sabine haha ) dus het komt echt wel goed *\o/* en je hebt er weer een ervaring bij natuurlijk :D
Sanuarie: jij rijdt best veel wedstrijden of niet?
Margriet: fijn dat je concours goed ging :D waarom wil je hem verkopen?
Marijke: succes met dat projectje, ik help mensen niet meer uit de brand want ik ben uit eindelijk altijd de pineut geweest ^)
Kim: heb je bobo al actief te koop staan eigenlijk? Jammer dat je je L moest afzeggen maar wel een verstandige keuze zo te horen, heb het zelf ook wat wedstrijden af moeten zeggen maar vind het niet verstandig om als een ongetrainde kip zonder kop een cross te gaan starten met Beat nu.
Evelien: fijn dat caap weer goed is! Is altijd weer een opluchting :)
Margreet: wat een heerlijk kereltje zeg die sem <3
Itsme: jeetje wat heftig! sterkte :(:) en wat een mooie foto's zeg :D
Caro: gelukkig heeft je merrie geen koorts! Kan ook gewoon wat beurs zijn natuurlijk en daarom opgezet, had Ruby ook na het trailer incident.

straks maar weer eens rijden, mijn hoofd staat er nog niet echt naar maar heb er ook wel weer zin in hahah :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:24

Caro, balen van het been zeg. Hopelijk is het snel over.
Evony en Noor (dacht ik?) fijn om te horen dat het niet bij iedereen de eerste keer meteen vlekkeloos gaat en ik dus niet zo'n grote uitzondering geweest ben :) Ik vond mijn paard in elk geval een kanjer en de volgende keer gaat het vast weer beter (als we bij Rob zijn geweest om de afsprongen enzo weer te oefenen)

Ik heb heel wat data in mijn agenda geschreven en ga vanmiddag kijken welke crosstrainingen, springwedstrijden en dressuurwedstrijden ik mee wil doen. Ik wilde eigenlijk ook nog naar Hernen om privé te oefenen met Rob, maar mijn chauffeur kan door de week enkel s'avonds. Even kijken hoe we dat in gaan vullen dus.
Vanmiddag ook nog met Vies een rondje stappen tegen de spierpijn (die hij vast niet heeft) en ik moet nog een werkstuk voor school in elkaar zetten. Genoeg te doen dus!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:27

Goeiemorgen
Wel bijgelezen maar weet niet zo veel meer om uitgebreid te reageren
Was even benieuwd hoe het met je moeder is Mendy? Nog een beetje kunnen slapen? En wat een gave foto's!
Evony als het mij te gek wordt helpt Geert meestal door het over te nemen. Hij vind het leuk als ze een beetje ''stout'' zijn. Ik vind het niet erg als ze fris en jolig zijn maar hou niet van die zeurpieten die maar tot halverwege de bak komen omdat ze spoken zien.
Balen Mandy dat je geen verschil ziet. Ik voelde wel altijd veel verschil maar zag ook weinig. Zeus kon na Margritta altijd helemaal ontspannen. Liep dan helemaal met zijn neus over de straat.
Oh wat erg lijkt me dat Caro, als ze je honden iets geven tijdens een inbraak. Ik heb 2 honden maar zou daar het meest kwaad om zijn als ze die wat geven. Gelukkig is de 1 afgericht voor politie werk maar was hij te speels. Maar zo gauw het donker is ken je hem niet weer. Als je dan hier aanbelt of buiten loopt komt ie zowat door de ramen naar buiten :D

Joepie wij gaan zo naar Ede.. Geert heeft training en ik ga met de hondjes mee om te kijken! Heb er zin aan. En ik ga de camera mee nemen. Vind ik altijd heerlijk om het 10x na te kunnen kijken