Goedemorgen! Hier ligt ook alweer 20cm sneeuw Van mij mag het snel weer weg. De wegen zijn gelukkig wel goed, dus ik ga vanmiddag denk ik nog even naar de club om te rijden.
PB: Jemig wat een prijzen zeg! Rowo: Mooi artikel over je broertje Bianca: Succes in Ermelo Hilde: Jammer dat je waarschijnlijk niet heen gaat.
Ach die winkels. Die meiden die er werken zijn net zo goed een verkoopster als de meiden die bij H&M staan alleen denken ze gelijk extra arrogant te zijn. Zo ging mijn vader een keer voorzichzelf shoppen in zijn weekend kleren (lees vies en versleten). Hij had aardig wat nodig maar werd extreem arrogant behandelt vanwege zijn kleding. Hij was zo pissig dat hij alles wat hij wou liet inpakken en toen hij moest betlen heeft hij gezegt dat ze alles opnieuw mocht uitpakken en dat hij hetzelfde ergens anders ging kopen. Die keken toen ook wel op hun neus.
Wat een arrogantie zeg. Mijn vriend heeft het weleens andersom gehad. DIe moest toevallig naar een klant ergens in A'dam maar was wat vroeg daar. En toen liep hij even een overdekt winkelcentrum binnen om te tijd te doden. Hij had zijn pak aan en hij werd overal extreem vriendelijk en behulpzaam benaderd. Slijmerds...
Aaaaaaaaaaaaaaah wat een sneeuw weer. Bah. Heb een hele aardige buurman die de hele week al erg fanatiek sneeuw schuift ook mijn oprit en het pad naar de voordeur. Ik hoef alleen achter te doen en dat wil best met 1 arm alleen was het vanmorgen best zwaar. Mega pak sneeuw. Het is gelukkig niet erg koud. Ga vanmiddag naar de borrel van de vereniging. Laat mijn moeder mij maar ophalen denk ik met de 4 wiel. Gaat toch makkelijker dan met mijn ferrari een Ford Ka
Jeetje idd arrogantie eerste klas idd in somige winkels, is hier ook in wassenaar
Tis hier echt mega koud.. ga nu pizza eten en lips doen op de xbox
Mootje
Geplaatst: 03-01-10 16:47
PB, Wat een arrogantie! Je vader heeft het wel mooi opgelost! Anthea, Wat een sneeuw. Hier ligt gelukkig nog niets Corien, Ik had je al gewaarschuwd voor de trap
Sim
Geplaatst: 03-01-10 16:50
Het is zulk prachtig weer dat hubbie vandaag mee ging naar stal om wat foto's de maken van Sim en Zou in de sneeuw. 2 fotootjes voor een indruk:
Sim
Zou
WolinLotte
Geplaatst: 03-01-10 17:06
Simmie wat een leuke foto's . Wat is je haar kort trouwens!! Ken je van foto's alleen met lang haar. Staat erg leuk!
PB, pffff wat een arrogantie zeg... zijn zelf inderdaad ook gewoon met de billen bloot geboren en niet met D&G broek aan .. Kom op zeg! Wat Corien inderdaad zegt; Wassenaar is ook echt kouwe kak . De Kempenaerstraat in Wassenaar is een imitatie van de PC Hooft ..
Pfff... op stal was het zo enorm druk, gewoon niet leuk meer.. Ben dat hele drukke echt enorm zat aan het worden, overal paarden, herrie, mensen die staan te kijken hoe de stapmolen draait, de radio er tussendoor.. Ga me er beetje bij beetje meer aan ergeren. Wolin gleed nog uit over een enorme ijsplaat toen ze wegsprong nadat de stapmolen aangezet werd naast haar toen ik met haar liep (ze vind dat ding echt heel griezelig).. waardoor ze een beetje van de kook raakte . Wo dus na 3 rondjes longeren aan de hand mee naar buiten genomen en gewandelt en laten grazen.. weet nu weer waarom ik op zondag eigenlijk nooit tussen 10 en 15 uur op stal ben .
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 03-01-10 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Dank je Lotte. Ik heb mijn haar al een poosje kort; sinds februari 2009 al.
Mootje
Geplaatst: 03-01-10 17:11
Mooie foto's! Wat een verschil in kleur bij Sim (hoofd en de rest) WL, Balen zeg! Hoe veel paarden staan er in pension?
Sim
Geplaatst: 03-01-10 17:13
Dat kleurverschil is idd bij de 2e keer scheren het grootst. Bij de eerste keer scheren blijft ze gewoon mooi zwart. Maar omdat Sim het hele jaar door buiten staat laat ik het hoofd en de benen er altijd in zitten.
Ben trouwens benieuwd hoe het de deelnemers in Wanroij (is) vergaa(t)n.
Ze zien er goed uit Sim. Ik laat hoofd en benen er ook gewoon in zitten. Bij Kaatje zie je daar weinig van. Oro (vos) toont natuurlijk wel kleurverschil.
Ik ben ook benieuwd hoe het in Wanroy gegaan is. Ik zou vandaag niet graag met een trailer weg zijn gegaan.
lotte de kempenaarststraat is in oegstgeest de langstraat in wassenaar is TOE much
Leuke foto's simmie
Pff dat is wel erg koud rowo
Eef_Bam
Geplaatst: 03-01-10 19:28
@ PB: Zo, ik zou toch ook voor het paard of de auto gaan @ Wl : Dat is balen als het zo druk is, ik ben blij dat dat op de stal waar ik sta reuze meevalt. @ Simmie : Leuke foto's
Zo de eerste Wanroij-ganger meld zich! Bandido hebben we op een stal laten overnachten vlakbij de wedstrijd, dus we zijn rustig die ene km stapvoets gereden. De cross ging ontzettend fijn, ik was nogal zenuwachtig voor o.a. de puntjes die we nog nooit hadden gedaan en de smalle huisjes. Maar Bam ging echt super, trok overal lekker op aan en sprong ook de puntjes zonder blikken of blozen , ik was bang dat ie er langs zou springen, dus heb ze redelijk naar het midden genomenen ik had verwacht dat hij wel zou kijken en enigzins afremmen, maar nee hoor! De "brug" had ik alleen verkeerd ingeschat, we vlogen er in galop overheen maar naar beneden verloren we het evenwicht, en het smalletje dat 2 galopsrpongen verder stond hebben we zonder beugels genomen , daarna even gestopt en beugels aangedaan en weer verder gereden. De driesprong ztond wel heel krap bij 17b en 17c, die hebben we als in-uitje gesprongen ! Uiteindelijk het hele parcours foutloos uitgereden en een halve seconde tijdsoverschrijding, goed voor wel 0,2 strafpunt . Ik heb niet voor de tijd gereden, ik vond het belangrijker om met Bam even met veel vertrouwen het nieuwe seizoen in te gaan, hard gaan we buiten wel proberen.
De plaatsing weet ik nog niet, niet bovenaan in ieder geval door dat stomme balkje , na het springen stond ik 10de en ik zal waarschijnlijk nog wel een paar plaatsjes gestegen zijn.
Ik merkte wel dat ik niet zozeer wat aan mijn paard zijn conditie moet doen, maar aan die van mezelf , ik ga dan langzamer rijden omdat ik erg moe ben en alles heel snel lijkt te gaan, Bam die wil wel harder.
Niet slecht dus met je foutloze ronde Evie! Wat je conditie betreft, dat zal wel meevallen; een indoorcross a la Wanroij is nl vele malen vermoeiender dan een outdoor cross door het vele draaien in de hallen. Dat is lastiger dan een rechttoe-rechtaan outdoor cross. Je moet bij een indoor constant blijven ondersteunen, kijken en gewichtshulpen geven terwijl je bij een outdoor cross tussen de hindernissen door lekker simpel kan blijven galopperen.
Eef_Bam
Geplaatst: 03-01-10 19:41
Er zijn foto's gemaakt, ben erg benieuwd of er mooie tussenzitten. ik heb ook zelf alles van in de grote bak op film staan, ik ben dat nu op de computer aan het zetten.
@ simmie: Dat kan best wel, aan het eind van de outdoorcrossen ben ik nog noit zo gesloopt geweest als vandaag, en ik ging zelfs nog rustiger dan in een normale cross.
Hoi, Hier snel een berichtje van mij. Ik heb morgen examen statistiek, en dit zal straks nog wel nacht werk worden Zeer weinig tijd om wat te bokken dus Hier ligt ook wel wat sneeuw, ik heb al een rampenplan als mijn bus morgen niet op tijd is haha.
Evie, ik ben benieuwd! Simmie, leuke foto's! Sim, is die geschoren ? Want mijn donkere pony kreeg ook zo'n leuk licht bruin kleurtje dan, echt schattig
Sim
Geplaatst: 03-01-10 19:52
Epona, ja, Sim is geschoren (voor de 2e keer al dit seizoen). Ze heeft nu zo'n leverkleurtje. Is wel grappig met die pikzwarte manen, hoofd benen en staart!