Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga toch hopen dat hier vanuit de KNHS wat aan gedaan gaat worden, want nu al inschrijven voor het naseizoen vind ik toch wel erg gek worden...

)
).
mo_van_dijk schreef:Da's Djilna.Ik ben de naam kwijt van de bokker die in eerste instantie ook SGW in haar portofeuille zou krijgen, maar zij wilde het wel richting de KNHS doorspelen!

Djilna schreef:*breekt even in*
Per 1 maart begin ik inderdaad als medewerkster sportontwikkeling bij de KNHS en heb dan endurance, eventing en voltige onder me.
Als iemand, zoals hierboven voorgesteld, een samenvatting voor me wil maken en dat ná 1 maart wil mailen, heel graag. Ruud wees me op dit topic, maar ik heb nu nog even 1 weekje vakantie ivm switch oude naar nieuwe baan en dan is 18 pagina's wat veel
Djilna schreef:Ehum, herstelDoordat ik recreatie erbij heb is Eventing niet in mijn pakket gebleven. Jullie mogen de samenvatting alsnog wel naar mij mailen, ik stuur het dan door naar Gert naber.
mo_van_dijk schreef:Ik was van het weekend bij Rob en die vond het ook maar raar dat er zo vroeg wordt ingeschreven. We zouden toch aan het einde van het seizoen wat punten op een lijstje zetten (Lielle had zich vrijwillig opgegeven geloof ik) over waar wij tegenaanlopen. Ik ben de naam kwijt van de bokker die in eerste instantie ook SGW in haar portofeuille zou krijgen, maar zij wilde het wel richting de KNHS doorspelen!