Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat het op vrijdag is? En idd NK de week ervoor... Wij rijden ook nooit 2 crossen achtereen
Jobke
Geplaatst: 02-04-09 11:06
Ok. Dat is iets om rekening mee te houden.
Thanx
Miriam
Geplaatst: 02-04-09 11:08
gr_roos schreef:
Misschien omdat het weekend ervoor NK is en je eerder 2 weken L achter elkaar crosst als 2 weken M of Z.
Voor mij geldt dat iig wel. Ik ga alleen MB inschrijven als het er naar uitziet dat het NK geen haalbare kaart is.... Twee weken achter elkaar doe ik zowiezo niet..
Ik heb maarsbergen nu wel ingeschreven en NK ook. Maar of 6 winst voor mij haalbaar is voor het NK weet ik nog niet. ( en zo niet, start ik de open wedstrijd ook niet, daarvoor is het te ver rijden).
Ja ik twijfel ook nog een beetje hoor! Want ik zou beide wel willen rijden. Maar ik moet eerst gewoon even kijken hoe Undercover aanpakt. Normaal rijd ik ook wel een 2 sgw's achter elkaar in het najaar. Dat is het probleem nog niet zo.
Als hij gewoon lekker aanpakt en ik het gevoel heb dat hij beide wel kan. Dan doe ik dat... maar dat moet ik gewoon nog even aankijken.
Ik ga zelf dit jaar ook niet naar MB omdat Vlietlanden vlak ervoor is. En ik laat hem geen 2 crossen op 1 rij lopen. Moet trouwens nog mijn coupon op de bus doen!
Ja 3 opgegeven, Markelo, Westerbork en Castenray. En de eis is 6 wp's.
Nickeltje
Geplaatst: 02-04-09 13:40
Gisteren zijn er opnieuw coupons de deur uit gegaan nadat ik geschrokken was van de snelheid van MB. Wat ik nu heb staan is 5 april EL 2 mei Castenray 30 mei VP 19/20 juni Leidschendam 26 juni MB. De laatste 2 zijn dus 2 wedstrijden in opeenvolgende weekenden. Ik vind dat ik dat 1 keer in een heel seizoen wel kan maken. Na MB heb ik nog niets opgegeven. Dat komt later wel weer denk ik.
2 weken achter mekaar vind ik eigenlijk wel kunnen Of zeg ik nu iets heel stoms. K zou het met mijn jonkies niet doen, maar met al oudere paarden? Eenmalig? Waarom niet!
Nickeltje
Geplaatst: 02-04-09 13:46
In VP wordt het lekker kamperen en de dag er na naar het strand. Ik zit nog wel met vervoer, maar dat komt vast wel goed. Voorgaande jaren heb ik ook vaker 2 weekenden na elkaar gehad en met verder goed verzorgen, uitrijden en goede voeding vind ik dat het best moet kunnen. Al zal het in de hogere klassen en per paard ook wel anders zijn... Nick heeft er andere jaren nooit last van gehad. En het ene weekend cross training en de week er na SGW vind ik zelf ook een net zo zware belasting...
Scum
Geplaatst: 02-04-09 13:46
Ik heb volgens mij op dit moment alleen EL, Zutendaal en volgens mij is HM ook de deur uit.
Ik moet VP en Vlietlanden nog opsturen. Daarna schrijf ik niks meer in want dan gaat BW er verder mee crossen.
gr_roos
Geplaatst: 02-04-09 13:48
Als ik Vlietland wil starten dan zal ik ook naar VP moeten. Eerst maar eens kijken hoe Markelo gaat en na C'ray besluit ik wat ik ga doen.
Apocalatch
Geplaatst: 02-04-09 13:51
Ik heb nu alleen voor Vrouwenpolder en Etten-Leur ingeschreven. Alleen als Etten-Leur goed gaat hebben we in Vrouwenpolder ons M debuut. Tijdens Hooge Mierde heb ik eindexamen en Maarsbergen gaat niet lukken op vrijdag. Vlietland moet ik nog opgeven.
Vlietlanden (thuis wedstrijd) Heb ik ondervoorbehoud B op gegeven (moet nog een springpuntje halen) Maarsbergen lisse princehagen
Dus ik zie wel wat ik ga rijden
pol013
Geplaatst: 02-04-09 14:57
Ben ook al bezig met de planning t/m juni Heb nu HM en Vlietlanden opgegeven. Meteen daarna ook Maarsbergen vond ik net te veel van het goede. Maar dat is waarschijnlijk meer voor mezelf. Is voor mij nog te weinig routine.
Daarna zien we wel verder. Wil iig Princenhage rijden.