Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bitwise schreef:Simmie schreef:BW, jammer van je wedstrijd, maar zoals Lielle al zei, een goede voorbereiding is toch wel heel essentieel!
Dat zijn van die details die je wel eens wilt vergeten .....
, balen, maar je weet wsl waar het aan gelegen heeft.
. Foutloos gesprongen, rondje ging wel lekker! Cross ging erg lekker, hindernis 5(de eerste op/afsprong) zag ik nogal tegenop, maar die ging echt heeeel fijn!! Op 11 kregen we echt een rotafstand, maar gelukkig redde Fredje zich nog wel. De rest ging ook allemaal erg makkelijk en liep zelfs voor op tijd. In het laatste stuk kon ik toch merken dat Fred iets teveel energie aan het begin van de cross had verspild, dus daar maar ff wat gas terug genomen. Uiteindelijk zijn we foutloos gefinished en ook nog eens binnen de tijd!! Helamaal tevreden natuurlijk
. Bleek ook nog eens dat we een 3e prijs hadden!
Op 1 twijfelde ze wat (was ook een rare wending), maar daarna kwam ze op dreef. Ze keek wel wat, maar ging gewoon. Hindernis 4 was het water dus ik pakte der terug naar draf en ze ging zelf stappen. Ze ging bij de rand staan snurken en ruiken en deed toen 1 pas achteruit waardoor ik een weigering had, toen in het water aangedraafd en ik was eigenlijk trots op haar!!! Rest van de cross ging ook wel fijn, behalve dan dat mijn benen onwijs aan het verzuren waren.. Maar ze sprong alles met gemak en ze werkte super mee!! Foutloos ook dus verder. Hartslag 72 na 5 minuten en een goede locomotie.Sjaan schreef:Hé Kylyco, ik was echt blij dat je de situatie zo goed had ingeschat!
Ik was namelijk hindernisrechter bij de wal waar dat paard voor jou dus nog opstond.
Paard wilde er met geen mogelijkheid af, echt super dat jou paard er langs liep zonder op dat paard te reageren wat al op de wal stond.
We hebben mooie foto's van je!
top paardje.
heeft iemand nog foto`s van nr 103 ?
!! 
Ook al rijd je tot nu toe alles foutloos. Het M is nogal andere koek en een groot verschil met het L! Geef je paard de tijd om lekker kilometers te maken! Het M loopt niet weg.....
even wat trainingen bij alice bestellen

)

. gauw naar de smid gegaan, echt heerlijk dat je dan zo uit de brand geholpen word!