Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
texelse schreef:Nou Bianca, bij ons zal jij ook vast weer goed gaan hoor!! Lekker met de zilte zeelucht in je neus en de zeewind door je haren, dat werkt lekker ontspannend. Komt vast helemaal goed!!

)
en de draagkracht is ook heel wisselend. 
Bij ons is het als 1 van de weinige stranden toegestaan en er zit nog zo'n school ook..... 
texelse schreef:Maar na 1 oktober mogen we dus weer de hele dag op het strand.
) maar dan weten we nu dat het gewoon wel kan
ga jij zondag naar het strand ?? dan kunnen we samen en mocht ik niet mogen crossen ga ik gelijk zaterdag ook.
Hopelijk mis ik dit jaar niet de vlaggetjes bij t water (Ik vond een mooiere aanloop naar de klompenhindernis, alleen helaas miste ik daardoor de verplichte doorgang van het water
) Hierna staat Nijeberkoop nog op het lijstje en Bathmen. Hopelijk haal ik op Texel en in Nijeberkoop gewoon 2x 2 wp's dan kan ik me over laten zetten van de open wedstrijd naar t NK in Bathmen
)
GvdT schreef:Gaat helemaal goedkomen Bianca, hoe gingen je springlessen eigenlijk?
Ik heb in Nokere voor het laatst gesprongen. Ben eigenlijk geen voorstander van 2 weken achter elkaar starten, maar anders moest ik komend weekend een springparcours en een training inplannen en dat vind ik ook weer wat.
Rij nu in Neede op mijn gemak een rondje M met der.
moest hem nu steeds terugrijden en dat ging erg goed