[SGW] Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:16

Mooi gedaan MC Lachen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:40

kvshort schreef:
ReesKees en San - Ik heb jouw startcoupons gisteren opgehaald, ik zal hen naar Gorssel brengen.
Groetjes
Kelly
Haha!

Dankjewel Haha!
Had je ook nog een prijs?

Hester, Super dat jullie rondgekomen zijn. OK dan! Vent heeft weer veel geleerd.
Jiska, goedie tip!! Vooral in geval wanneer niet direct duidelijk is of je nou wel of niet richting alternatief gaat, bijv zoals in deze genoemde situatie.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 22:13

ik ben tevreden voor de 1e keer Haha!
dressuur ging moah moah, 177
springen was ik blij dat ik rond was, 2 stops en ik geloof 27 voor tijd Tong uitsteken

en bij de cross bij 2,3,4 alledrie 1 stop, en bij 5 (picknickbankje) 3 stops en toen moest ik die overslaan en verder rijden
daarna ging het super! Haha! toen sprong hij alles Haha! alleen even een moment van nadenken voor het water:
Afbeelding

daarna opnieuw aangereden, voetje voor voetje dichterbij en dan met een sprong er in Knipoog
http://www.leukopdefoto.nl/files/200808 ... 522414.JPG

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 22:49

ROFL ROFL die foto van dat nadenken is echt geweldig...die moet je bestellen joh !!!

verder een hoop wild west verhalen gelezen !!!! hahahahah wel leuk.

ladyzwien...je was vooral bezig tegen je eigen paard te kletsen... Haha! wilde dat zowieso niet storen..hahhaha...

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 23:11

ja ga ik denk ik ook wel doen Haha!
digitaal is best goedkoop, zeker als je er meerdere koopt Knipoog

we hebben daar zo gelachen om die serie foto's van mij, op deze staat mijn paard dus wel grappig, maar hij sprong dus in het water en ik heb heel wat gekke bekken getrokken blijkbaar Tong uitsteken en daardoor zakte mn cap naar beneden dus ik zou m weer even goed schudden en dan krijg je zoiets: http://www.leukopdefoto.nl/files/200808 ... 522417.JPG
ziet er ook een beetje vreemdachtig uit, maar mn voldemort staat er mooi op Haha!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 06:52

Ook even een verslagje van mij.
Dressuur ging best wel lekker, Isabelle had wel een beetje last van de zware bak vooral op de korte stukjes was zwaar, maar had 200 punten dus was tevreden!
Ik heb nog nooit zo'n fijn parcoursje gesprongen ze was echt lekker te rijden en we waren foutloos.
Toen de cross in, nadat ik de inspring crosshindernis had gesprongen was ze weer helemaal into de cross.
Heb een heerlijke cross gereden en zelfs het water ging super, we waren foutloos maar wel wat te traag, dat heeft me mn eertse plaats gekost maar we waren super tevreden met de 2e plaats! Dit was de laatste cross met Lady Isabelle (wel jammer het gaat net zo goed), ze wordt verkocht omdat ik te groot voor haar wordt, vooral met de dressuur. En helaas voor 4 x cross per jaar kan ik haar niet houden! Mn nieuwe topper (4 jaar) zal het nu moeten overnemen, we gaan eerst maar s oefenen in Nijberkoop op zondag.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:39

dat is dan toch een mooie afsluiting, jammer dat je te groot wordt.

Rianne, als je 4 weigeringen heb mag je toch niet doorrijden?
de foto is wel erg grappig inderdaad

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:49

geweldige foto rianne

bianca: haha ja doe ik altijd, praat erg veel tegen mars Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:23

Afbeelding

Haha! gás Haha!
Afbeelding

Linnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:32

Tien schreef:
Ik ben vandaag heen geweest, B paarden.
Dressuur ging voor ons doen slecht. De hoefslag was nogal modderig en kapotgereden. (Waren ook niet verlegd?) En mijn paard loopt slecht dressuur in de modder. Toch nog 184 en in de middenmoot, dat viel mee.
Springen stond behoorlijk laag en dan is ze wat moeilijker te rijden Clown , wel foutloos Haha!
Toen de cross, ze wou al moeilijk weg, kijken op de 1e en 2e hindernis. Wel door kunnen drukken, maar ze was moeilijk te rijden. Toen de boom met het slootje erachter. Op de sloot een weigering en alleen nog maar achteruit lopen Verward (in de oefencross ging die zo mooi) Alternatief gepakt en toen door, 1e hekje ging goed en 2e hekje ging het mis, waarom weet ik niet precies, misschien door de sloot erachter? Naja iig alleen nog maar achteruit lopen en dus 3 weigeringen. Daarna doorgedraafd, kreeg ik bij hindernis 15 te horen dat ik het mocht uitrijden, dus ik maar door. Ze pakte toen ineens wel mooi tempo (heb ik nog goed voor getraind, dus dat was dan wel weer braaf) vloog over de boomstam het bos weer uit, naar de tonnen, rare sprong, maar wel goed. Toen naar het water, kwam wat terug, toch 1e goed, 2e half uit stilstand en toen stop, alleen nog maar achteruit lopen. Niks hielp, zweep niet, sporen niet. Maar ja ik wou toch door het water, omdat ze me vaker zo laat zitten (daar gaan al mijn trainingsuren). Maar ik mocht blijven proberen, totdat 1 uit het publiek zei dat het officieel niet mocht en die werd nogal kwaad op mij. Toen mocht het ineens van de hindernisjury ook niet meer en was ik dwars. Ik heb verder maar niet teveel gereageerd, want ik wist ook niet meer wat nou de bedoeling was, gewacht op de volgende en toen ging ze er toch maar achteraan de waterbak in. Beloond, even gewacht en toen naar de laatste.

Beetje lang verhaal, maar baalde flink.

Hester nog gezien en Heleen onder het rijden.
Was er zaterdag ook nog, toen nog een aantal bokkers zien langs rijden.
Ik ga nog wel naar Gorssel, Heino en Nijeberkoop, daarna zie ik wel of ik nog blijf crossen.

Toevallig had ik jou gezien bij de waterbak. Eigenlijk had je direct het alternatief moeten nemen, nadat je paard weigerde.
Je ging richting het alternatief, maar daarna weer direct links na de boom naar het water. Waarop hij weer weigerde.
Er stonden inderdaad mensen van de cross zelfs bij de waterbak die je advies gaven.
Wel dapper van jullie dat hij eruit eindelijk door ging, maar het ging niet zoals het hoort nee.

Wel super om iedereen zijn verhaal te lezen. Ik was zondag als groom mee voor nr. 68!

groetjes Linda

ankeppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:07

Weet iemand of er ook al uitslagen ergens te vinden zijn?

Alvast bedankt

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:33

Linnes: ik was al uitgesloten, dus ik had niets te verliezen. En met de oefencross was ze er al zonder problemen in geweest. Ze was gewoon dwars en als ik er omheen was gereden, wordt ze alleen maar moeilijker. Lachen

ladyisabelle: mooie afsluiting!

Hester en riannhuh: leuke foto's Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:40

Meiden ik heb nog wel zoveel commentaar gegeven en laten opschrijven Clown . Bovenaan het blaadje stond 9/10 (B paarden , B pony's cat ABC) of 6/7 (B pony DE) We zijn na de eerste keer verlagen al helemaal lekgeprikt bij 6/7 dus met de 2de keer verlagen snel naar 9/10 terug gereden.

Meneer Coster zit meestal op het dressuurveld en dat is dan wijnvaten en naar de vijver toe.

Was wel vervelend dat iedereen door mocht rijden ivm verdwalen om terug te komen. Kreeg soms 3 pony's tegelijk over de hindernis.

Marije hoe is het met Nickje, hoorde het servies rammelen op de picknicktafel en toen je stil stond voor de trakhener zag ik pas dat jij het was.

LZ, hij was moeilijker dan gedacht hé.

En voor de rest heb ik iedereen die gecrosst heeft voorbij zien komen Tong uitsteken De B ruiters weten nu precies wat ik van hun vind...

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:44

Wat was 9 en 10 ook alweer? Blond De op- en afsprong......??? Ik weet het niet mee....

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:47

Luuxje schreef:
Wat was 9 en 10 ook alweer? Blond De op- en afsprong......??? Ik weet het niet mee....

Het witte hek waar je te kalm op aan reed, ik zat al in mezelf hup schop m naar voor Schijnheilig , dan sloot over naar de piano (10)

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:01

Ik heb geen coupon oid meegenomen.. Dus ehh, GvdT: geen idee?? Waar stond je nou dan? (pb Clown ?)

edit: piano en zo dus.. ?

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:04

@GvdT: Was het eerste cijfer op de lijst dus van jouw?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:07

_San_ schreef:
@GvdT: Was het eerste cijfer op de lijst dus van jouw?

jij word toch niet meer beoordeelt op stijl ??? in de M Haha! Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:09

Nee, volgens mij was ik de 2de.

Hester idd de piano en zo.

Bianca, echt wel, heb ik zaterdag ook de hele dag gedaan Tong uitsteken

Viel me wel op dat er maar weinig ponyruiters hun alternatief konden... Ik zat bij het eerste slootje en na een hoop gemedder zei ik neem dan het alternatief. Kon mijn mond niet houden Haha! , keken ze me echt zo aan van alternatief Verward

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:11

Vent en ik gingen twijfelachtig over het witte hekje, toen heel braaf over het greppeltje, en met een noodvaart over de piano volgensmij Tong uitsteken Weet je dat nog GvdT?

En indd, die alternatieven bij de ponyruiters: moet allemaal nog leren Knipoog En ehh fouten zijn zo gemaakt Bloos! Bloos! (stomme stomme ik Tong uitsteken )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:15

hahaha GVdt hoe hebben wij gereden dan ?? Heb helemaal niet gelet op punten eigenlijk of heb je dat gewoon als extraatje gedaan ?? Ik had je volgend mij op hindernis 6 zitten toch ?? na de picknick.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:34

Heb even op mijn gemakje alle verslagen weer zitten lezen. Er is voor het overgrote deel weer goed gereden in Wieringerwerf zag ik Pling

Dan ook nog even mijn verslagje:

Ik ging na mijn lange probleemperiode voor het eerst weer een poging in de L doen (HC start).
De dressuur ging fijn. Hij was helemaal een keertje lekker ontspannen. Resultaat 211 punten en tweede plaatsing in ring 4.
Bij het springen zat er wel weer een koppie op. Moest hem goed bij me houden en hij kroop er af en toe een beetje onder maar toch wel een redelijk fijn rondje gereden met 1 balk doordat ie er te dicht onder zat.
En uiteindelijk het belangrijkste. De cross! Ik hoopte dat ie het nu weer gewoon eens fijn wou oppakken en dat lukte Pling
Hindernis 1 loerde ie al op. Ik even yeah geroepen. Been bij en toen ging hij er over en was de twijfel weg. De eerste vier hindernissen lette hij niet op en kroop ie onder de sprong. Bij hindernis 4 stootte hij hierdoor zijn benen tegen de sprong. Daardoor ging het knopje om. Koppie ging er op. Oortjes naar voren en hij was er weer! De rest echt super fijn in een heerlijk ritme kunnen rijden. Overal mooie sprongen. Ik zat met een big smile op mijn beessie Haha!
Al met al ben ik echt super happy en heeft dit me weer behoorlijk wat moed gegeven! *LOL* Go jij! Go jij!

Ook nog even een filmpje hieronder van het springen en stukje cross. Ik heb weer lekker zitten spelen met de moviemaker Nagelbijten / Gniffelen

http://www.youtube.com/watch?v=4s5L1FE_Vns

PS. Roos, ik heb je geloof ik helemaal niet gespot tijdens de cross. Bloos Ik was zo gefocusd op het rijden. Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:49

Fijn SGWukkie!!! Ga vanmiddag je filmpje kijken. Ga ook mijn filmpje nog bevechten, moet ook maar op internet Lachen

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:50

Weet jij je dressuurpunten al Hester?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:52

Nee geen idee, moet de uitslagen maar even afwachten. Hoop dat ze nog op internet komen!