Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kvshort schreef:ReesKees en San - Ik heb jouw startcoupons gisteren opgehaald, ik zal hen naar Gorssel brengen.
Groetjes
Kelly

toen sprong hij alles
alleen even een moment van nadenken voor het water:
die foto van dat nadenken is echt geweldig...die moet je bestellen joh !!!
wilde dat zowieso niet storen..hahhaha... 

en daardoor zakte mn cap naar beneden dus ik zou m weer even goed schudden en dan krijg je zoiets: http://www.leukopdefoto.nl/files/200808 ... 522417.JPG
Tien schreef:Ik ben vandaag heen geweest, B paarden.
Dressuur ging voor ons doen slecht. De hoefslag was nogal modderig en kapotgereden. (Waren ook niet verlegd?) En mijn paard loopt slecht dressuur in de modder. Toch nog 184 en in de middenmoot, dat viel mee.
Springen stond behoorlijk laag en dan is ze wat moeilijker te rijden, wel foutloos
![]()
Toen de cross, ze wou al moeilijk weg, kijken op de 1e en 2e hindernis. Wel door kunnen drukken, maar ze was moeilijk te rijden. Toen de boom met het slootje erachter. Op de sloot een weigering en alleen nog maar achteruit lopen(in de oefencross ging die zo mooi) Alternatief gepakt en toen door, 1e hekje ging goed en 2e hekje ging het mis, waarom weet ik niet precies, misschien door de sloot erachter? Naja iig alleen nog maar achteruit lopen en dus 3 weigeringen. Daarna doorgedraafd, kreeg ik bij hindernis 15 te horen dat ik het mocht uitrijden, dus ik maar door. Ze pakte toen ineens wel mooi tempo (heb ik nog goed voor getraind, dus dat was dan wel weer braaf) vloog over de boomstam het bos weer uit, naar de tonnen, rare sprong, maar wel goed. Toen naar het water, kwam wat terug, toch 1e goed, 2e half uit stilstand en toen stop, alleen nog maar achteruit lopen. Niks hielp, zweep niet, sporen niet. Maar ja ik wou toch door het water, omdat ze me vaker zo laat zitten (daar gaan al mijn trainingsuren). Maar ik mocht blijven proberen, totdat 1 uit het publiek zei dat het officieel niet mocht en die werd nogal kwaad op mij. Toen mocht het ineens van de hindernisjury ook niet meer en was ik dwars. Ik heb verder maar niet teveel gereageerd, want ik wist ook niet meer wat nou de bedoeling was, gewacht op de volgende en toen ging ze er toch maar achteraan de waterbak in. Beloond, even gewacht en toen naar de laatste.
Beetje lang verhaal, maar baalde flink.
Hester nog gezien en Heleen onder het rijden.
Was er zaterdag ook nog, toen nog een aantal bokkers zien langs rijden.
Ik ga nog wel naar Gorssel, Heino en Nijeberkoop, daarna zie ik wel of ik nog blijf crossen.

. Bovenaan het blaadje stond 9/10 (B paarden , B pony's cat ABC) of 6/7 (B pony DE) We zijn na de eerste keer verlagen al helemaal lekgeprikt bij 6/7 dus met de 2de keer verlagen snel naar 9/10 terug gereden.
De B ruiters weten nu precies wat ik van hun vind...
De op- en afsprong......??? Ik weet het niet mee.... Luuxje schreef:Wat was 9 en 10 ook alweer?De op- en afsprong......??? Ik weet het niet mee....
, dan sloot over naar de piano (10)
?)_San_ schreef:@GvdT: Was het eerste cijfer op de lijst dus van jouw?
, keken ze me echt zo aan van alternatief
Weet je dat nog GvdT?
En ehh fouten zijn zo gemaakt
(stomme stomme ik
)
Ik was zo gefocusd op het rijden.