Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

g0otje schreef:Twee jaar geleden had de M in ieder geval een heftige dubbelsprong voor de waterbak waar erg veel stops op waren.
Voor de rest is de M goed te doen, met een puntje en een hek met een gat ervoor. En ook een smalletje kan ik me nog herrineren.

bianca1980 schreef:Irene2 schreef:vast wel. de enige hindernis die ik vorig jaar vreemd vond was de een na laaste. een soort schuurtje met een stijltje er weer uit springen. mijn paard schrok er door het lichtverschil. anderen reageerden er niet eens op
daar was voorheen ook altijd een alternatief op, om de schuur heen rijden een oxertje of zo. maar in het schuurtje is het wel zo laag dat je met een rustig galopje en rechthouden een paard wat dan toch even kijkt door kan drukken.

jipje_niekje schreef:Hoe is was het water voor het L eigenlijk dan vorig jaar?? Hopelijk goed te doen!
tientjeh schreef:Ik ben ook benieuwd naar de B! Ik ben nog nooit in Gorssel wezen crossen.
Ondanks al het gedoe met de KNHS dat ik L zou moeten crossen, heb ik nu een brief ontvangen dat ik gewoon weer in de B mag starten. Dus ik hoef geen B HC meer te doen, maar kan gewoon B starten.

tientjeh schreef:Ik ben ook benieuwd naar de B! Ik ben nog nooit in Gorssel wezen crossen.
K vond het 1 van de fijnste crossen vorig jaar! rowo schreef:tientjeh schreef:Ik ben ook benieuwd naar de B! Ik ben nog nooit in Gorssel wezen crossen.
B is super te doenK vond het 1 van de fijnste crossen vorig jaar!

Er zaten echt geen moeilijke of zware sprongen in vond ik. 
Dan heb ik er zin in
don't worry! Amber_ schreef:[Dat geeft hoop, Na Maarsbergen