kimdepim, weer een ervaring rijker!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
dus een gare mama mee als groom..naja moet kunnen toch 

a 89 euries...:| dus bij die van men straat genootje gaat hij vanaf 30 seconden piepen.....dus ik hoorde de piep en ik dacht ! o god ik moet nog 5 hindernissen...dus ik hals over de kop richting finish....wat blijkt...gaat mijn nieuwe stopwatch met 1 minuut al piepen
was 37 seconden te vroeg
8 strafpunten voor de tijd...voor de rest springen foutloos en cross ook...op naar het dijkgats bos..ons eerste L debuut 

. Ik zag je springen. M'n vader zij nog dat je fjordje het goed deed
. 

.

RoxM schreef:leuk om al die verhalen te lezen!
Ben nooit op dit forum maar het is vandaag al de 4e keer haha.
nogmaals mn vraag of er op nog meer sites foto's zijn van maarsbergen of alleen op leukopdefoto.nlwant zo leuk sta ik niet op die foto's haha..
het viel wel op dat er best wat mensen gevallen zijn, hoop dat het weer goed met hun gaat.
hij voelde goed aan. Alleen na hindernis 5 maakte hij een extra sprong over een geul die enkele meters daarna was??!!?? heirdoor werd mijn bocht naar het water een beetje te ruim, en met mijn snelheid te hoog! Conclusie... een val net voor de waterbak. Ik reed net iets te weinig, waardoor laantje ging twijvelen en een draai van 180 graden maakte... Moet zeggen, de foto's zijn sprectaculair geworden
Nadua schreef:Zo ik ben dr ook weer...
Mn dressuur was wel goed, ik in ring 2, had 183 pnt.
Springen gingen goed, foutloos!!!
Cross ook goed tot hindernis 11
was blijkbaar fout gereden, heb die hindernis 2x gesprongen. echt zwaar poedersuiker en dom maar ja hahah.. dus dan ben je gediskwalificeerd!
Was niet echt slim om daar te gaan staan van die hindernis jury maar gelukkig ging het goed.