[SGW-ITP] M en L bokkers @ Vlietlanden 14 juni 2008
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan nog lekker gereden ook!
Je gaat wel errug goed de laatste tijd, super!
Doet je paard dat in gewone springparcoursen ook vaak?
met vorkje in de hand
Gelukkig heb je toch wel fijn gereden.
(het mondstuk moet uit een soort materiaal bestaan volgens deze meneer) Aangezien ik zelf jury lid ben en ook van deze regel op de hoogte ben, maar wist niet dat dat ook gold wanneer het bit dus vriendelijker wordt gemaakt door het hele mondstuk daarmee te omwikkelen.) Vandaag nog even in de reglementen nagelezen, maar kan die regel nu niet echt meer vinden... Wat erin staat over bitten is voor meerdere uitleg vatbaar.
Kon hem overal goed aan het been houden en alles paste gewoon perfect. Ben dus ondanks de stop erg tevreden.
): Gefeliciteerd!!

Nielsie schreef:Naja, dan maar een crossfototje om het gat op te vullen
@MJ, dan gaan we die toch een keer maken als het lekker weer is in de vakantie?![]()
Doen we fotoshootje van Os
Paul_H schreef:Hoi allemaal. Even heel kort: ik heb of liever wij hebben lekker gereden. Behoorlijke dressuur, foutloos springen, foutje (mijn foutje) op de bank voor het water en binnen de tijd binnen. Wij (Rose en ik dus) zijn goed op weg. Morgen nog een rondje met 't andere beest ...
Groeten Paul
keeeeiiii Gefeliciteerd! knap hoor! wordt t langzamerhand niet tijd voor t Z?
. L, M en Z hadden de haaientanden links
. Ik had prima gedressuurd 210 punten, gedeeld tweede plaats in ring 6. Met inspringen ging ze heel fijn dus heb niet teveel ingesprongen. Toen kwam het parcours. Ik vond er voor mezelf geen rare dingen instaan of zo, gewoon normaal SGW parcourtje. Echter Rebecca gooide bij 1 al in ineens volledig de ankers erin. Ik zag het wel glimmen in het midden op de grond, maar had niet verwacht dat ze daar op zou terug komen. Bij hindernis twee even weer de druk erop gezet, want ze voelde erg vervelend aan. Bij drie ging het weer mis, de hele hindernis ging om, bijna ook het zijvleugelbord die zij met haar kop bijna omver liep
. Ik kon dus een flink aantal rondjes rond wandelen in het parcours tijdens het opnieuw opbouwen van de sprong. Toen werd mij dus wel duidelijk dat ze keek op de plastic bakjes van de plantjes die onder de sprongen stonden. Daarna kon ik 3 opnieuw aanrijden, flink de kop erop gezet en ze deed hem, toen heb ik haar even flink aangemoedigd, want ik realeerde me dat ik me niet meer 1 fout kon veroorloven, echter op 4 opnieuw volledig in de ankers en met de kop op de muur gebotst
, daar heeft ze nu een wondje van onder het oog maar niks ernstigs.
.
die er waren voor de cross........vond het een mooie cross, had er veel zin in.
, maar ja....hoe leg ik haar dat uit ?????? dat ze wel eerst haar klassiek moet doen
. Ik was wel vroeg thuis...
Nielsie schreef:Naja, dan maar een crossfototje om het gat op te vullen
@MJ, dan gaan we die toch een keer maken als het lekker weer is in de vakantie?![]()
Doen we fotoshootje van Os
)
mega poedersuiker als je de cross niet mag rijden.... maarja, je wordt dan wel even helemaal teruggefloten en met beide benen op de grond gezet, dat gevoel heb ik ook aan Tongeren overgehouden
het zal vast een incident zijn geweest als je er nog nooit last van hebt gehad.
. Zo herkende ik Apple en Florence niet.. Ik zal braaf beloven volgende keer me netjes te komen voorstellen aan iedereen
!
.
.
Alleen ook weer tijd fouten...
leuke afsluiter !! emeer met voermengsel en een leuk bedragje mee naar huis...