Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jetske_ schreef:haha, ik weet nog vorig jaar. Toen stond je bijna juichen omdat je geen laatste was
Jetske_ schreef:echt? bij ponys laag vorig jaar werd het niet aangerekend.
pony's laag zaterdag teminste niet.
.
broertje schreef:Amber, volgens mij hebben ze dit jaar alleen naar de steilcijfers gekeken. Ik had geen strafpunten maar zat ook vlakbij de ideale tijd. Mn moeder was te snel en had ook geen strafpunten. Ach ik heb het maar gezien als oefenrondje voor mezelf want vond een leuke sfeer ver te zoeken. Over de organisatie geen commentaar, maar de mentaliteit van sommige mensen ver te zoeken (jaja, ga je naar een vereniging wordt gewoon je opstap ton gestolen, terwijl iedereen hem op grote concoursen netjes laat staan). Om over sommige ruiters nog maar niet te spreken, helaas voor mij ook volgend jaar geen herhaling.
. Ik vond ook de sfeer bij de cross veel minder dan vorig jaar. Ook als je iets vroeg of anders dacht werd dat even goed gesnoerd..
. Dan maar op naar Vliet !
,, ook in het parcour (dat veeeeeel te lang was neergezet imo) wer dje vorig jaar alle kanten op geroepen, dit jaar meost je daar echt om vragen, en dan ging het nog met tegenzin! (ookal moet ik wel zeggen, dat ik onwijs goed geholpen ben door een vrouw die in het parcour stond :J jammergenoeg was die de 2e ronde weg !:oo 
. broertje schreef:Amber, volgens mij hebben ze dit jaar alleen naar de steilcijfers gekeken. Ik had geen strafpunten maar zat ook vlakbij de ideale tijd. Mn moeder was te snel en had ook geen strafpunten. Ach ik heb het maar gezien als oefenrondje voor mezelf want vond een leuke sfeer ver te zoeken. Over de organisatie geen commentaar, maar de mentaliteit van sommige mensen ver te zoeken (jaja, ga je naar een vereniging wordt gewoon je opstap ton gestolen, terwijl iedereen hem op grote concoursen netjes laat staan). Om over sommige ruiters nog maar niet te spreken, helaas voor mij ook volgend jaar geen herhaling.

millie schreef:Of misschien strafpunten voor ruiters die wel erg grof tegen hun paard waren.
Ingridje16 schreef:De rip kan niks doen aan de mentaliteit van de ruiters.
Mensen zijn eenmaal wie ze zijn, en ja over sommige wil je het niet eens hebben zo erg, maar dat vinden zij miss wel van jou.
Dat blijft altijd zo.
.
Ik voelde me zwaar benadeeld:+