Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:30-05-2008 CNC Tongeren gaat door zoals gepland!
Na de hevige regenval van afgelopen dagen was het afwachten of de eventingwedstrijd te Tongeren nog zou doorgaan...
Na controle blijkt dat de wedstrijdterreinen de nattigheid heel goed verwerkt hebben. Het cross-parcours ligt er goed bij en dus hebben de organisatoren alle vertrouwen in een goed wedstrijdverloop. Allen daarheen dus!
here we go!
Ik ga lekker supporteren in VP, hopen op mooi weer
Lielle schreef:en het was echt erg in 2006! Zie die modder nog voor me, maar het was wel gezellig
Ben zelfs verbrand vd zon zaterdag & gisteren.... verslag volgt nog, maar het was een mega mooie maar wel zware en vooral leerzame wedstrijd
).
. Was mee als Groom van Janus Archie (1ste plek Lb, 6de plek Mb, 20ste plek J). Mn arme voeten, benen en armen doen pijn van al dat geloop
.
. patsmu schreef:Het was weer een prachtige wedstrijd.
Geweldige cross..en mooi weer..
Erg gezellig feestje zaterdagavond.
Helaas geen prijzen voor eventing team smulders. maar de 2 jonge paarden heel veel ervaring opgedaan!!
Ponyruiter heb ik allemaal in de cross gezien!! Daar is bij sommige combinaties nog wel werk aan de winkel voor ze naar het EK gaan!!
,allemaal zo een knappe pony's! Ik heb er een aantal zien inrijden voor dressuur en zag er goed uit
. Wie heeft er gewonnen in die reeks? maar wat ik afvroeg, voor het EK, moesten zij dan geen PZ starten?