Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chantal1902 schreef:Ik was 86 B paarden...

Daarmee stond ik 2e achter Hilde!
Heb fijn gereden en daar ging het om.
::
:; Tegen mijn moeder : Mevrouw wat rijd ze normaal ?? Moeder: Heeft u de punten al opgetelt?? Jury: Jaja. Moeder: Oké, normaal Z1 ... Jury : Ooh dan is dit een eitje
.. Resultaat : 206 punten en na de dressuur stond ik 1e ..

maar wel foutloos..
...
..) Tot de waterbak .. We gingen heerlijk dr op maar meneer schoot net dr voor naar rechts dus ik dacht dan maar rechts van het walletje dr in maar hij schoot door naar rechts en ik moest helemaal op nieuw drf naar toe rijden en toen met een schreeuw en een zweeptik dr door
.. Verder kwamen we heel door de finish..
.. Maar wel super voor de eerste keer
!!
... Hij klom al over sprong 1 (die niet eens hoog was
)en zo ging het verder tot 5a en bij b stopte hij en nog een keer bij de 3e keer ging hij erover .. hij knalde tegen de laagste sprongen aan .. maar hij bleef plezier houden ... ik niet .. Ik zat de halve cross te huilen omdat ik het zo zielig vond voor mn maatje .. maar hij wou toch door en dit doet hij het liefst dus ik wist het gewoon niet meer ..
Bij de houtstapel (wij moesten die hele dikke
) stopte hij weer en lagen we voor de 3e keer bijna tegen de vlakte
.. Ik zei al : ik stop en ik gooide de teugels los toen ik me huilend realiseerde dat we hierna nog 1 simpele sprong moesten voor het water.. En dat is wat hij helemaal een feest vind ... ik vermande me vroeg Pol of hij nog 1 keer wou proberen , zette hem stil zei; GO !! en nam een kleine aanloop en hij (vraag me niet hoe
) hij jumpte dr over .. En zo haalde we de finish van onze 1e en laatste L cross
ik huilde me dood om Pol, die al snel na dit avontuur weer vrolijk gras stond te eten en gezellig naast movie in de trailer stond
en ik had foutloos gesprongen en 196 pnt in de L proef gahaald
)
??
ladyzwien schreef:Was dat die op het land? met die picknickbank?

de enige fjord 
) heel vervelend en ik vond 5b/6 vrij "scheef na 5a/5 staan en wat smal

dat kan natuurlijk ook