Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Cross bewust rustig gereden, was volgens mij 30 sec buiten de tijd maar foutloos!!!!
Hij ging echt heel lekker, overal een mooie afstand en constant tempo. En van beide crossjury's 3 keer een 7!

Heb er zelfs 2 ingehaald, ook die waar jij achteraan bent gereden.
TeeGee schreef:Ja gaaf he! Echt heerlijk gereden, TG kon zo nog wel een rondje geloof ik. Heb ook een leuke foto gekocht, zullen nog wel op hun site komen. (Evenmentenfoto's) Kunnen die trouwens hier geplaatst worden??
Jipje is nog iets groter dan TG en Nika is een E-pony. 
zat al te kijken want zag je logo

TeeGee schreef:@Amber: jammer!! Heb je mij nog gezien? Met mn lime groene zweep??
Toen ik net op Fjordy zat zag ik je voorbij rijden !!
. Kan het hem niet kwalijk nemen. Castenray wordt het niet. Even lekker op rust en dan bij Vlietland er weer tegen aan !! 
Irene2 schreef:mandy: ik denk inderdaad dat ik me er dan op verkeken heb, volgende keer overleg ik het ff met je
Dat zouden meer mensen zo af en toe moeten doen.
). Daarna de cross in en dat was genieten!!!
) Daarna in een drafje over 10. Heuvels pakte ze lekker aan. Water ging zonder aarzeling. En helemaal blij over de finish. 
, springen twee balkjes (iets te weinig geoefend) en cross heerlijk foutloos, wel tijdfouten. Ik was vijfde en er waren 4 prijzen.