[SGW] Verslagen SGW Markelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: Verslagen SGW Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:34

De crossbodem viel vanmiddag opzich ook nog wel mee. Het begin was wat drekkerig, maar goed te doen. De crossbaan zelf was vanmiddag nog goed!
Het springparcours was wel een ramp vanmiddag, de buitenbak is een stuk beter te rijden!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:22

Markelo was leuk!!! Dressuur had ik 188, ging wel aardig. Springen 2 aaibalkjes, hij was heel vrolijk Clown . Cross bewust rustig gereden, was volgens mij 30 sec buiten de tijd maar foutloos!!!! Haha! Haha! Hij ging echt heel lekker, overal een mooie afstand en constant tempo. En van beide crossjury's 3 keer een 7! Haha!
Was eigenlijk 5e, maar toen waren er ineens maar 4 prijzen. Clown

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:34

@Amber: jammer!! Heb je mij nog gezien? Met mn lime groene zweep?? Clown
@Silverbrumby: ik was 35, heb je ingehaald bij hindernis 12. Clown Heb er zelfs 2 ingehaald, ook die waar jij achteraan bent gereden.
@Benthe: heb je met door de waterbak zien gaan, dat was Nika toch? Ging er mooi door!
@Juventus: gefeliciteerd!!!
@Mandy: balen van je tijd, maar verder super toch.Op naar Westerbork!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:47

Top TG! @ wp's binnen.
Lees goede, maar ook minder goede resultaten.
Gefeliciteerd voor degenen die prijs hadden en de anderen volgende keer beter.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:52

Ja gaaf he! Echt heerlijk gereden, TG kon zo nog wel een rondje geloof ik. Heb ook een leuke foto gekocht, zullen nog wel op hun site komen. (Evenmentenfoto's) Kunnen die trouwens hier geplaatst worden??

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:58

TG: Netjes zeg!

IS: Gefeliciteerd met je 1e plek!

Juventus: Fijn dat het zo lekker ging en gefeliciteerd!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:58

TeeGee schreef:
Ja gaaf he! Echt heerlijk gereden, TG kon zo nog wel een rondje geloof ik. Heb ook een leuke foto gekocht, zullen nog wel op hun site komen. (Evenmentenfoto's) Kunnen die trouwens hier geplaatst worden??

Nee, ik heb het even gevraagd en de foto's komen helaas niet op de site te staan

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:21

Ik heb vandaag ook foto's gemaakt op de SGW Markelo.
Ze mogen gewoon gedownload worden. Haha!
Mocht je ze ergens voor willen gebruiken, dan graag even m'n naam er onder zetten.

http://www.mijnalbum.nl/Album=LRNEHG34

Jody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 00:22

Nou ik ben beetje laat maar schrijf ook mijn verslag nog maar even!! Haha!

vandaag was het cros debuut van Liano, mijn nieuwe topper:D dressuur ging redelijk, beetje zware bodum maar had 175 punten! was tevreden... (er waren ook niet echt veel hoge punten in ring 3)
daarna op voor het springen, tijdens het inspringen zag ik al dat er veel balken en weigeringen waren. Ik met weinig hoop het parcours in en maar kijken wat het werd...
tot mijn verbazing liep hij echt super goed!! geen enkele pas verkeerd gezet! echt helemaal super en foutloos!!

daarna naar de cros, het was vandaag zijn debuut dus de kriebels waren er wel! gelukkig wou hij weg bij de start en Liano had er zin in... ook cros foutloos...

uiteindelijk ook nog 6e geworden ook nog! Ik ben echt blij met mijn nieuwe cros topper!!

verder iedereen nog gefeliciteerd met de prijzen!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 09:05

Iedereen die nog prijs had gefeliciteerd!!

@TG: Nee dit was Jipje, Nika is veel kleiner Haha! Jipje is nog iets groter dan TG en Nika is een E-pony.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 09:07

TeeGee, ik heb jou wel gezien (bij dressuur) en volgens mij losrijden springen (was jij in Lime groen?)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:18

Oh oke Benthe, was idd een groot paard.

Ik was idd in het lime Haha!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:55

Dan heb ik je in de cross voorbij zien komen teegee

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:55

Ah, dus toch jij *LOL* zat al te kijken want zag je logo Lachen

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:02

Dan hebben jullie mij vast ook wel voorbij zien komen Knipoog
Was vlak na TG (startnummer 43). Een vos, en ik startte in het rood/zwart.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:39

Leuk om de verslagen te lezen! Iedereen die in de prijzen zat van harte! Jody, van jou wist ik al dat je eerste cross met je nieuwe paard super was gegaan, gaaf man! OK dan!

Ik had vandaag makkelijk mijn camera mee kunnen nemen (die ik dus niet bij me had) want het is zeker 90% van de tijd zonnig geweest. Wel een fris windje, een paar sneeuwvlokken nadat Lautje net had gesprongen en een hagelbui toen we op haar stonden te wachten bij de waterbak, maar dat was het dan ook met de neerslag vandaag. SGW Markelo heeft echt enorm geluk gehad met het weer vandaag! Ja

Lautje en Tara hebben het super gedaan, verslag mag ze uiteraard zelf schrijven.

De veterinairen waren voor mij bekende gezichten, een van hen keurt ook regelmatig op endurancewedstrijden en de ander heb ik daar ook wel eens gezien. Haha!

Denk dat ik weinig Bokkers heb zien rijden of er niet bewust op heb gelet. Heb iig Jiska gezien en Mikey. En ik denk dat ik Annemieke ook heb gezien (lang haar, bordeauxrode jas en schoudertas, klopt dat?).

En man, wat is de omgeving van Markelo toch mooi... Lovers

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:40

iedereen van harte gefeliciteerd met de prijzen! bokt neemt alle prijzen mee! Haha!

mandy: ik denk inderdaad dat ik me er dan op verkeken heb, volgende keer overleg ik het ff met je Knipoog

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:50

TeeGee schreef:
@Amber: jammer!! Heb je mij nog gezien? Met mn lime groene zweep?? Clown

*LOL* Toen ik net op Fjordy zat zag ik je voorbij rijden !!

Idd heel jammer. Maar Fjordy had echt moeite. Het is al hoog voor hem B paarden, en dan ook nog is zon wei Schijnheilig. Kan het hem niet kwalijk nemen. Castenray wordt het niet. Even lekker op rust en dan bij Vlietland er weer tegen aan !!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:07

Irene2 schreef:
mandy: ik denk inderdaad dat ik me er dan op verkeken heb, volgende keer overleg ik het ff met je Knipoog

Haha! Ik vind knap dat je die beslissing hebt genomen hoor Ja Dat zouden meer mensen zo af en toe moeten doen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:19

Zo, ik heb een heleboel verslagen gelezen. Heb ze allemaal gelezen, maar het lukt me niet om ze allemaal persoonlijk te reageren. Dus een dikke proficiat voor prijswinnaars/tevreden mensen en een schouderklopje voor de mensen met minder goede resultaten. Jammer dat de bodem kennelijk best een probleem geweest is...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:37

ik heb vanochtend nog gekeken in de cross. De bodem was een stuk verbeterd.. Ik ben alleen wel blij dat ik het niet gedaan heb. Voelde me er niet zeker bij..

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:49

Hier nog een laat verslagje van mij.

Dressuur ging niet verkeerd, 186 punten, maar er was hoog gepunt (rowo 1e met 213!) dus stond ik ergens onder het midden. Maar ik was zeker tevreden over de dressuur.
Springen was redelijk aan de maat en in combinatie met de bodem niet echt fair voor de paarden.
Ik heb weinig losgesprongen in het parcours een balk en een weigering op 9a. Ritme was er even niet en het paste niet dus paard was verstandig en stopte. Opnieuw aangereden en keurig gesprongen. Had wel meteen een vracht tijdfouten (zoals velen!).
Daarna gekeurd en 2 sprongetjes gemaakt bij het losrijden. Today heeft voor de start nog even geplast. (ideaal, was ze dat tenminste kwijt Haha!). Daarna de cross in en dat was genieten!!!
Gecontroleerd gereden ivm de bodem, niet te gek laten gaan. Overal een perfecte afstand en sprong (behalve op 7, een zeer simpele hindernis, daar hadden we een misafstand, maar ze redde zich goed). Na 9 hing ik in de bosjes (zoals velen Bloos ) Daarna in een drafje over 10. Heuvels pakte ze lekker aan. Water ging zonder aarzeling. En helemaal blij over de finish.
Het voelde echt top. Zo ga ik graag naar het L! (eerst Castenray nog in de B en als dat net zo loopt, dan Maarsbergen L).
Was geloof ik 16 seconden buiten de tijd, maar daar heb ik niet echt op gereden. Alles ging super en safe. Had van de hindernisjury's allemaal 7-ens, toch prettig dat zij mijn gevoel bevestigen!

Daarna nog even met Juventus gekletst. Super dat je nog in de prijzen zat. Alle andere prijswinnaars gefeliciteerd. Mensen met mindere rondjes, jammer volgende keer beter.

Vanochtend paardje even gestapt aan de hand en dat zag er super uit, dus wedstrijd is weer helemaal geslaagd!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:02

Leuke verslagen gelezen, prijswinnaars gefeliciteerd Haha!

Mijn korte verslag:
De dressuur met Violin ging lekker. 172 punten Nors opkijken , springen twee balkjes (iets te weinig geoefend) en cross heerlijk foutloos, wel tijdfouten. Ik was vijfde en er waren 4 prijzen.
De dressuur met Sunny ging ook lekker. 180 punten. springen en cross foutloos, wel wat buiten de tijd. Uiteindelijk een tweede prijs Pling

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:04

hebben jullie paarden ook weleens de dag na de cross dikke benen (vocht onderaan?) het trekt vanzelf altijd weg, maar hij heeft het meestal wel.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:07

@Renske: Gefeliciteerd met je prijzen!!