Kon er ook nog wel bij, volgens de ANW kon zo'n kleine hoeveelheid bij mijn oudere auto geen kwaad. Heb ook 320 km zonder probleem gereden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kon er ook nog wel bij, volgens de ANW kon zo'n kleine hoeveelheid bij mijn oudere auto geen kwaad. Heb ook 320 km zonder probleem gereden.
Lielle schreef:nu hoeft volgende week alleen het M/Z pony's het stuk over de wei te rijden (dus aan de andere kant van de weg), de rets blijft in het bos. Maar na de oude waterbak zal idd wel een probleem gaan worden. Ik neem trouwens aan dat ze daar volgende week wel water in zetten
SGWuppie schreef:Zag dat Nienke Otjens 3de was in het Z... snap dat toch niet als je haar rond ziet gaan. Heb er respect voor dat ze zo vaak wint, maar je houd je hart vast.
peanutbutter schreef:Het stuk na de oude waterbak was op het eind van de dag echt héél slecht. Net als het stuk na hindernis 2. Maar ik was oook 1 van de allerlaatste van de dag (moest later crossen vanwege een verloren ijzer). Maar Wendela stond naast ons en die had ook op die stukken echt alleen gedraafd.
Maar het stuk na de oude waterbak was niet meer door heen te galopperen, mijn paard zakte tot zn kogels in de modder.

. Ik denk zelf dat je zonder controle niet in het Z beland.