) rijdt in het L mee. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) rijdt in het L mee.
en ik doe ook mee.

MelanieB schreef:Als jullie in markelo een Tinker in het Knalgeel zien rennen, ben ik het

rowo schreef:Karin schreef:Bij de manege is meer dan voldoende ruimte om een springring en dressuurringen uit te zetten. Daar worden tenslotte ook de reguliere dressuur- en springwedstrijden gehouden, al jaren.
Het crossterrein is een eindje verderop, wel op loopafstand.
Ik bedoelde ook niet voor de dressuur en springen, want dat heb ik ook wel eens gestart daar. Ik bedoelde meer de cross, maar die is dus een eindje verderop.

Karin schreef:Als ik het goed begrepen heb gaat de cross over het motorcrossterrein op de Herikerberg, vlak bij de manege. Dressuur en springen zijn op het terrein van de manege.

Irene2 schreef:MelanieB schreef:Als jullie in markelo een Tinker in het Knalgeel zien rennen, ben ik het
nounou! ik had toch wel roze verwacht!

TeeGee schreef:Van je geloof afsgetapt Melanie??
(En paars en oranje
maar dat komt volgend jaar wel
)
Scum schreef:Iemand hier iets tegen de kleur geel???

) rowo schreef:Maar ja ik weet niet waar dat motorcrossterrein is

Karin schreef:rowo schreef:Maar ja ik weet niet waar dat motorcrossterrein is
Neuh, maar ik dacht dat wel duidelijk was dat het motorcrossterrein niet bij het manegeterrein hoort.
Mooie steile hellingen hebben ze daar, prima terrein om een gave waterbak te maken.

Carmen2 schreef:die gele tinker zie ik dan wel