Irene2 schreef:mijn paard staat niet op ijzers, vandaag heeft het hier bijna niet geregend dus ik gok het erop.meerderen?
ja wij gaan er ook gewoon heen en kijken daar hoe nat het is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irene2 schreef:mijn paard staat niet op ijzers, vandaag heeft het hier bijna niet geregend dus ik gok het erop.meerderen?

ik heb alles al ingepakt, tot morgen!!
Amber_ schreef:Mabon van bokt, maar die komt smiddags mee met ons..

Irene2 schreef:ik moet om half 3 rijden haha
succes met je nachtdienst.
ik ga zo weg, doeeeeeg!!!
baal echt verschrikkelijk, maar hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!! Nerootje schreef:Hoe is het jullie vergaan? Ik heb helaas moeten afmelden vanwege een virus bij ons op stalbaal echt verschrikkelijk, maar hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!!
In de in rij bak.
!
? 
Amber_ schreef:Ik heb Bianca (geel?) ook gesproken, dus dan moet jij er ook gelopen hebben?
ilse18 schreef:Amber_ schreef:Ik heb Bianca (geel?) ook gesproken, dus dan moet jij er ook gelopen hebben?
Ik sorak haar toen ik aan het opzadelen was, stond jij bij die trailer op het inspringterrein?
Er ging voor mij nog wel een fjord de cross in, maar denk niet dat jij dat was want dat ging niet zo vloeiend
.
Maar zij ook haha..
Ik wilde de boomstam over, hij niet 
Amber_ schreef:[
Haha vriendin van mij deed ook mee op haar Fjord, lange manen zeg maar.
Ik stond wel bij het inrijterrein ookMaar zij ook haha..
Maar Fjordy was ook erg bezig op het water hoorIk wilde de boomstam over, hij niet
Maar ik was toen ook aan opzadelen ! Dus dan moeten we samen gereden hebben haha
Ja Dat was Rianne met Yvon.ilse18 schreef:Ik had nummer 56, blauw sjabrak, groot paard, maanoog en had zelf een wit fleece vest aan!
Zo mooi !Amber_ schreef:Had jij het paard met het maanoogZo mooi !
Heb er nog zo naar zitten kijken, zo apart dat een bruin paard een maanoog heeft !!
dat was ik!