Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nelis schreef:Snoekiej schreef:Ik wil ook wel meedoen voor Zuid-Holland als het E-L wordt! Voor de rest rijd ik wss alleen de Vlietlanden & Princenhage..
he team genoot!
CoriienRN schreef:welke cross is beetje te doen voor een net B ruiter? c'ray of EL
martinev schreef:Kijk, zo zijn we voor Utrecht al met z'n tweeën! Nog even hard op zoek naar een derde teamlid!
Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor Castenray? Ik zag het vraagprogramma voor 2008 nog niet online staan namelijk.
Simmie schreef:martinev schreef:Kijk, zo zijn we voor Utrecht al met z'n tweeën! Nog even hard op zoek naar een derde teamlid!
Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor Castenray? Ik zag het vraagprogramma voor 2008 nog niet online staan namelijk.
Ik heb al ingeschreven voor Castenray. Vraagprogramma is er al, zie startlijsten.![]()
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... 876f70b15a
Simmie schreef:Maar ze woont in Brabant Sabien....
Mij maakt het niet uit. Wat vinden jullie? Gaat het om de provincie waar je woont of de rijvereniging waar je voor uit komt?