Talida schreef:Heb je je winstpunt al dan? Ik ga nog lekker zomertje oefenen en dan aan het eind wellicht voor het echt
Nee nog niet, maar zaterdag misschien wel
Ik kijk wel, heb er gewoon zin in! hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Heb je je winstpunt al dan? Ik ga nog lekker zomertje oefenen en dan aan het eind wellicht voor het echt
psst schreef:En ik weet het ook nog steeds niet, stond niks op het kaartje die ze had van de geboorte.
Heb ook geen zin om er € 30,- voor uit te geven.. Dus denk dat het bij mij ook een ? wordt
Moeders ook weer blij.Talida schreef:... Ik zag bij de indeling van Paul ook al dat ik T/B was...
Paul_H schreef:Talida schreef:... Ik zag bij de indeling van Paul ook al dat ik T/B was...
Vooral op mijn gezag aannemen
Was weer leuk in ieder geval, gelijk zin in meer! Talida schreef:En, hebben we de verwachtingen waar gemaakt?Was weer leuk in ieder geval, gelijk zin in meer!

)
)
. Hoop voor jullie dat het dit jaar een blessure vrij jaar wordt. AnneMieKe_89 schreef:Mijn broertje zit in de groep van 18.30 op woensdagavond.
Wij willen als het kan een keer op zondag mee doen als er in Lunteren of Renswoude getrained wordt! Maar het zat nu al helemaal vol..