Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eventinggek schreef:wanneer en waar is het EK pony's eigenlijk?
_Jitske_ schreef:Echte doelen voor 2008 heb ik niet.
Ik wil iig proberen L1 startgerechtigd te zijn, maar dat moet in principe makkelijk kunnen lukken, misschien al wel wat wedstrijdjes L1 starten, ligt er beetje aan wat ik verder allemaal ga doen.
Qua springen wil ik deze winter lekker wat oefenparcoursjes rijden en volgend jaar ook gewoon in de B starten.
En qua crossen wil ik in het voorjaar lekker de crosstrainingen mee gaan rijden en vervolgens wat (oefen)crossen starten.
AnneMieKe_89 schreef:Mijn eerste doel voor eind 2007 is Toffee weer helemaal goed zien te krijgen. Hopelijk blijft de blokkade in haar rug weg, en kan ze beter ontspannen en door haar lijf lopen. Als dat doel gehaald is, dan zijn mijn doelen voor 2008:
- Het springen beter voor elkaar krijgen, anders ben ik ook niet klaar voor de L SGW.
- Nog 2 crossjes ofzo in de B, dan over naar het L SGW.
- Dressuur naar de L2 toe werken (nu L1).
sorry schreef:Naar het Ek pony's
the_leOnii schreef:ik begin in maart met de wedstrijden met mijn fries en ik hoop dat we ver komen! ik hoop in ieder geval in het buitenseizoen de B klasse te doen..
Amber_ schreef:Ik heb een doel.. in 2008 L startrechting worden
. Zowel SGW en springen !
Al ben ik wel huiverig voor het springen,1 meter.
Amber_ schreef:Amber_ schreef:Ik heb een doel.. in 2008 L startrechting worden
. Zowel SGW en springen !
Al ben ik wel huiverig voor het springen,1 meter.
Ik hoef nog maar 1 winstpuntje, en dan ben ik al met springen L Startgerechtigt ::))
Snoekiej schreef:Dit is helaas mijn laatste ponyjaar, dus ik weet niet of we alles dit jaar nog kunnen bereiken
Dressuur -> M1 gaan starten. Dat moet in principe wel gaan lukken, maar ik heb er geen haast bij.
Springen -> Ik ben twee weken geleden voor het eerst L gestart. Ik wil denk ik gewoon L blijven springen dit jaar, mocht het nou heel goed gaan, misschien dat ik dan aan het eind van het jaar nog een M parcoursje meepak.
SGW -> Eerst maar eens de punten voor de L te pakken krijgen. Daarna overleg ik met de instructeur of ik nog overga naar de L dit jaar.
Snoekiej schreef:Neem je je punten gewoon mee naar de paarden dan? Ik dacht dat je weer opnieuw moest beginnen