[SGW] Wat wil jij bereiken in 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Wat wil jij bereiken in 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 14:23

Zou heel tof zijn als je dat lukt Wendy!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:43

Eventinggek schreef:
wanneer en waar is het EK pony's eigenlijk?

Avenches Zwitserland
laatste week juli

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:45

Als eerste natuurlijk dat paard en ik gezond blijven en geen vervelende blessures oplopen.
- dressuur: doorpakken en eind van het jaar L1 kunnen starten of een paar L1 proefjes gestart hebben
- springen: weer oppakken en lekker in de L rijden
- SGW: eerst nog maar in de L blijven en fijne crossen rijden! Als het erg goed gaat misschien over naar de M Bloos!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:50

wat ik wil halen is dat me paarden gezond blijven en een blessure loos jaar neer wil zette (dat is tot nu toe nog nooit gelukt behalve met me a-pony en de shetjes)

Met me 2(2008 is ze 3) jarige fries:
- Keuring lopen (hopen op de ster)
- Onder het zadel gaan brengen.

En een nieuwe pony aanschaffen.
A-pony is verkocht (omdat ze te klein is voor me)
4 shetlander hengsten staan te koop ( geen tijd voor)
Me paardje staat te koop (Te Sportgericht voor mij te goed voor wat ik wil eigenlijk)
En dan een leuke nieuwe denk D pony aanschaffen!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:55

Echt stoppen met officieel dressuur Nagelbijten / Gniffelen
Mn moeder schrijft me steeds weer in ROFL
Naja, ik heb mijn winstpunten voor het springen binnen, volgend jaar gaan we lekker de sgw in, en zien wel hoe het gaat Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:02

-Lekker blijven springen,, en tegen het einde van het jaar in richting van DL te zitten (Belgische klasse) Vingers aflikken
-Goed scoren in DL2 dressuur. (België) Bloos
-En natuurlijk voor de Sgw een paar crossen in het L rijden en tegen het einde van het jaar enkele crossen in het M gereden te hebben. Tong uitsteken

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 01:18

_Jitske_ schreef:
Echte doelen voor 2008 heb ik niet.
Ik wil iig proberen L1 startgerechtigd te zijn, maar dat moet in principe makkelijk kunnen lukken, misschien al wel wat wedstrijdjes L1 starten, ligt er beetje aan wat ik verder allemaal ga doen.
Qua springen wil ik deze winter lekker wat oefenparcoursjes rijden en volgend jaar ook gewoon in de B starten.
En qua crossen wil ik in het voorjaar lekker de crosstrainingen mee gaan rijden en vervolgens wat (oefen)crossen starten.

Hmm, moet mijn "wat wil ik bereiken in 2008" toch wat gaan aanpassen Clown
Heb immers in 2007 al een B-parcours gestart en winstpunten behaalt met springen.

Voor de dressuur: winstpunten voor de L1 halen en als Velvet er klaar voor is L1 gaan starten.
Voor het springen: gewoon lekker B blijven starten.
Voor het crossen: eerst de trainingen volgen en wat oefencrossjes rijden, dan ook wat B crossen starten.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:54

AnneMieKe_89 schreef:
Mijn eerste doel voor eind 2007 is Toffee weer helemaal goed zien te krijgen. Hopelijk blijft de blokkade in haar rug weg, en kan ze beter ontspannen en door haar lijf lopen. Als dat doel gehaald is, dan zijn mijn doelen voor 2008:

- Het springen beter voor elkaar krijgen, anders ben ik ook niet klaar voor de L SGW.
- Nog 2 crossjes ofzo in de B, dan over naar het L SGW.
- Dressuur naar de L2 toe werken (nu L1).

Mijn 'wat wil ik bereiken in 2008' is ook heel anders! Met Toffee krijg ik het helaas dressuurmatig nog steeds niet voor elkaar, hoewel ze wel weer goed in haar lijf zit.. We hebben besloten haar te verkopen..
Mijn nieuwe doelen zijn nu dus:

- Een leuk paardje vinden dat fijn te rijden is;
- Daar lekker mee aan de slag gaan, wat dressuuren;
- Als het dressuurmatig allemaal gewend is en voor elkaar is, aan de slag gaan met het springen;
- Als ik met springen een basis heb, eens een crosstraining proberen;
- En als hij het crosswerk heel goed oppakt, heeel misschien een oefencross in mei/juni?

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:29

Mijn doelen voor 2008 zijn:

- Naar het M2 dressuur gaan en daar ook winstpunten in rijden

- In het L springen starten (ik heb al een keer L HC gestart, ik ben rondgekomen met een paar balken en een weigering), liefst ook een paar winstpunten rijden

- B-crossen gewoon uitrijden en als het even kan ook nog foutloos. Dit jaar ga ik weer meedoen aan de regiotrainingen (heb ik vorig jaar niet gedaan) dus ik hoop dat het dan wel lukt. Vorig jaar lukte het niet helemaal (heb in 2007 maar 1 van de 4 crossen die ik gestart heb uit kunnen rijden Bloos )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:46

Dit is helaas mijn laatste ponyjaar, dus ik weet niet of we alles dit jaar nog kunnen bereiken

Dressuur -> M1 gaan starten. Dat moet in principe wel gaan lukken, maar ik heb er geen haast bij.
Springen -> Ik ben twee weken geleden voor het eerst L gestart. Ik wil denk ik gewoon L blijven springen dit jaar, mocht het nou heel goed gaan, misschien dat ik dan aan het eind van het jaar nog een M parcoursje meepak.
SGW -> Eerst maar eens de punten voor de L te pakken krijgen. Daarna overleg ik met de instructeur of ik nog overga naar de L dit jaar.

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 11:16

Naar het Ek pony's Bloos

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:09

uihm mijn doelen:

met gerald foutloos het nationaal lopen . Bloos
met hero zo ver mogelijk geraken in de federatie Bloos
met hero foutloos 1.05 jumping rondrijden Pling

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:10

sorry schreef:
Naar het Ek pony's Bloos

niet naar het WK dan? Pling

nathan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:12

ik ben suuper fan van anky Haha! ik wil dit jaar net zo geod zijn als anky hihihihiiihihihi

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:56

Niet op SGW-gebied neem ik aan nathan_? Tong uitsteken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:57

Lips are sealed

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:23

ik begin in maart met de wedstrijden met mijn fries en ik hoop dat we ver komen! ik hoop in ieder geval in het buitenseizoen de B klasse te doen..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:28

the_leOnii schreef:
ik begin in maart met de wedstrijden met mijn fries en ik hoop dat we ver komen! ik hoop in ieder geval in het buitenseizoen de B klasse te doen..

Leuk. Laatst vroeg iemand hier nog of je met een fries kunt crossen. Dat ga jij dus doen! Succes.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:18

Joehoe allemaal. Ik ben inmiddels weer te paard en het gaat goed! Ik hoop dat dit een leuker jaar wordt dan vorig jaar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:41

Hé Caatje, da's goed nieuws! Belangrijkste is dat jij en Noq weer plezier hebben samen. Komt goed!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:47

Amber_ schreef:
Ik heb een doel *LOL*.. in 2008 L startrechting worden Bloos . Zowel SGW en springen !
Al ben ik wel huiverig voor het springen, Nagelbijten / Gniffelen 1 meter.

Ik hoef nog maar 1 winstpuntje, en dan ben ik al met springen L Startgerechtigt ::))

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:20

Amber_ schreef:
Amber_ schreef:
Ik heb een doel *LOL*.. in 2008 L startrechting worden Bloos . Zowel SGW en springen !
Al ben ik wel huiverig voor het springen, Nagelbijten / Gniffelen 1 meter.

Ik hoef nog maar 1 winstpuntje, en dan ben ik al met springen L Startgerechtigt ::))

Neem je je punten gewoon mee naar de paarden dan? Ik dacht dat je weer opnieuw moest beginnen Verward

Snoekiej schreef:
Dit is helaas mijn laatste ponyjaar, dus ik weet niet of we alles dit jaar nog kunnen bereiken

Dressuur -> M1 gaan starten. Dat moet in principe wel gaan lukken, maar ik heb er geen haast bij.
Springen -> Ik ben twee weken geleden voor het eerst L gestart. Ik wil denk ik gewoon L blijven springen dit jaar, mocht het nou heel goed gaan, misschien dat ik dan aan het eind van het jaar nog een M parcoursje meepak.
SGW -> Eerst maar eens de punten voor de L te pakken krijgen. Daarna overleg ik met de instructeur of ik nog overga naar de L dit jaar.

Ik heb ook al 1 doel bereikt, M1 starten Ja

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:26

Snoekiej schreef:
Neem je je punten gewoon mee naar de paarden dan? Ik dacht dat je weer opnieuw moest beginnen Verward

Dat dacht ik nl. ook, maar weet het niet zeker. Staat vast wel in de regelementen.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:32

Ik heb toen voor mijn 1e sgw (was bij de paarden) ook gemailt met de knhs of ik mijn springwinstpunten van de pony's mee naar de paarden nam. 'Ja', was toen het antwoord Lachen had door omstandigheden nog geen wp bij de paarden kunnen halen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:36

Dat is dan vreemd, want ik lees dit in het regelement:

Voor ponydeelnemers, die overgaan naar de paarden, geldt dat in de discipline springen voor het vaststellen van de hoogste gemeenschappelijke klasse moet worden uitgegaan van de vergelijkbare hoogte van de hindernissen in de parcoursen van de desbetreffende klasse. De deelnemer mag in dat geval kiezen of hij in de klasse wil uitkomen die behoort bij de hoogst gemeenschappelijke hoogte of een klasse lager.
De nieuwe combinatie wordt altijd zonder prestatiepunten in een klasse ingedeeld.