Je val zag er best pijnlijk uit, hopelijk is de pijn snel weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat ik zo boos was want t lag idd aan mijn rijden dat die balk eraf ging. Heb t parcours op video gezien....
Deze week wordt zowieso heel rustig denk ik... 
Ik ben dus de gelukkige die het dak een kusje heeft gegeven
.
Heb nog nooit gehoord dat je met VV van je paard af moet. Had het hele stuk ook niet kunnen lopen. Mocht er van de DA ook op blijven zitten.
) bianca1980 schreef:Ik sprak trouwens nog iemand van de uitslagenverwerking van Hattem en ze hebben nog een discussie gehad over het alternatief in de L paarden. Je had daar de verplichte doorgang, je moest OOK voor het alternatief door die doorgang heen en dan doordraaien naar het hek. Einde van die dag bleek dus dat de hindernisrechter ACHTER die sprong zat en dus nooit heeft kunnen constateren of mensen die doorgang goed hebben genomen, Er was iemand die daar wat van gezegd heeft of zij dat wel heeft opgemerkt, antwoord bleef dus schuldig........... met andere woorden, het zou kunnen dat ruiters de doorgang NIET hebben genomen en naar het alternatief zijn gereden, die hadden dan eigenlijk uitgesloten moeten worden voor fout parcours, maar dat konden ze dus nu NOOIT meer nagaan. Mochten mensen dit dus gedaan hebben, dan hebben ze mazzel en het is een leer moment voor de volgende keer, want op het blaadje bij die vlag stond duidelijk dat je daar doorheen moest rijden. Ze hebben er dus niks mee gedaan, omdat ze als uitslag achteraf niks konden hardmaken.
Ik ken de man die de uitslagen deed en die kwam naar me toe om te vragen hoe ik was gereden.

)
.
. Tegen een boom leunend bij de heuvel tijdens de Z
. Ik stond in de buurt, maar twijfelde of jij het was
(op de een of andere manier zijn mensen met paard en cap beter te herkennen
)
. Voorzichtig aan doen maar deze week
(geen last van je blauwe plekken?) 
Apple schreef:Misschien dan toch een lichte hersenschudding GvdT. Voorzichtig aan doen maar deze week
![]()
Nick, leuk verslag, dus ditmaal gewoon blijven zitten(geen last van je blauwe plekken?)
. 
Hopelijk knap je snel op!
)
). missmuts schreef:Ik heb de dressuur van de L (mede-)gejureerd en ik moet dus even reageren op de opmerking dat er vrijdag hoger gejureerd is dan zaterdag: dat is natuurlijk onzin; op vrijdag is er over de hele linie beter gereden!

. Rustig aan voorlopig, GvdT!