[SGW] SGW Bathmen - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Re: SGW Bathmen - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 15:46

Super IS, je doet het inderdaad toch maar met Fred.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:17

Iedereen gefeliciteerd! Fijn dat de meeste zo lekker gereden hebben Lachen
Nick ik zag je nog bij de trailer met je paardje. Wasal bang dat het niet helemaal lekker was gegaan omdat ik je niet meer voorbij had zien komen. Wat balen joh Ach gut

Voor de mensen die het gemist hadden foto's van zaterdag staan hier: viewtopic.php?f=183&t=848497

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:28

@ martineteun: ik hoorde jou zeggen dat als je 5.3 had voor je stijl met een cross dat dat onvoldoende is, maar ik las dat vanaf een 5 wel voldoende is????????????? weet iemand het?

allemaal gefeliciteerdddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!! Lachen

Ons verslagje:

Vrijdag al vroeg aanwezig voor de dressuur, was een heel eind weg en het regende behoorlijk, ook niet zo'n fijne proef gereden, veel spanning en hij kwam naar mijn idee behoorlijk terug in de proef (meestal btw laatste tijd), maar toch 190 punten, dus toch blij... we stonden 6e na de dressuur. Paardje en mezelf naar Laren gebracht en daar gelogeerd Lachen bij erg aardige mensen (zelf ook voormalig Z eventers dus erg gezellig mee gebabbeld), 's morgens 6.00 uur al mn paardje gevoerd,.. maar hij wou niet eten,.. brokken wel, hooi niet en hij was mega aan de dunne, echt heel erg, dus ik schrok al.... Paard opgezadeld en naar Bathmen gereden waar zijn hele (maar dan ook echt hele staart onder de stront zat hahahahah).

Binnen losgesprongen en toen het megagladde parcours in (dat gras hadden ze wel even mogen maaien Lachen ) na hindernis 2 de beugel al kwijt maar toch foutloos gesprongen Lachen.

Toen de cross in, ik zag tegen 1 hindernis erg op, en dat was de beruchte hindernis 7, die veel mensen eng vonden. Maar wie hij als 1 van de fijnsten sprong Lachen (ligt ook echt aan mij dan hoor, ik heb een hekel aan water en afsprongen en helemaal aan een combinatie van de 2, en deze sprong je het bos in en ging je een stuk omlaag),... maar echt gaaf als je hem dan toch uiteindelijk lekker gesprongen hebt.

Na een paar uuur werd ik gefeliciteerd.. ik was helemaal verbaasd,.. bleek dat ik 3e was Lachen BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, moest in tenue etc zeiden ze, nou en toen stonden we daar te wachten op de prijsuitreiking bleek dat er een fout gemaakt was en waren we opeens 4e grrrrrrr. Diep teleurgesteld,...

Maar goed, wel een hele fijne cross gereden Lachen en hopen dat we in Barchem nog kunnen starten, staan nu nl op de reservelijst (wie ik overigens nergens zie staan, dus hoeveelste reserve geen idee)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:34

Je moet een 6 of hoger voor de stijl hebben Juventus. Heb je dat niet dan heb je geen winstpunten.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:40

oke,... we hadden wel een 7 glukkig maar ik heb dat nooit geweten. En ik heb ergens zien staan dat een 5 al voldoende was, vreemd.. en in de L heb je dat niet meer denk ik???

Thanx 4 je antwoord! Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:45

Op je stijlblaadje staat soms idd nog dat het 5 of hoger moet zijn. Maar de reglementen zijn veranderd en je moet dus nu een 6 hebben.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:55

Ik was vandaag 3e in Ring 1!!!
Had 193punten voor de dressuur. Was iets van 8e ongeveer.
Foutloos gesprongen en foutloos gecrosst! Heb de meeste L hindernissen ook meegesprongen. Had nergens twijfel, ging egt super!! Remember had r egt zin in !!! Was alleen 5 sec buiten de tijd!!
Ik stond eerst 2e, maar bij de prijsuitreiking kreeg ik te horen dat ik 3e was!!! Achteraf ook terrecht! Ik was 1 sec langzamer dan haar!! Dus ik was officieel 3e en niet 2e.. Maar het mooiste kwam nog.. Bij de prijsuitreiking excuseerde de spreker zich dat het even iets langer duurde omdat er wijzigingen waren in het klassement MAAR dat het geen gevolgen had voor de prijswinnaars!!! Nou wel dus!!!!!! Ik heb er wel even een opmerking van gemaakt, wat niet in dank werd afgenomen!!! Heb er wel mooi 40euro bij!!! Haha! En het belangrijkste!!! Een zeer zeer tevreden gevoel!!!
Laatst bijgewerkt door BuenaVista op 21-10-07 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bo0wiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:09

Ik heb vandag ook wedstrijd gehad..Haha! was de enige met haflinger maarja vond het wel gaaf..Tong uitsteken
Dresuur 178 het ging ook niet zo lekker.
Springen 1 weigering (lag aan mij had me been er niet zo goed aan Tong uitsteken )
cross: ging echt super voor de 2 de keer was foutloos tot de laatste hindernis daar wou ze naar de andere paarden toe dus ging ze er langs daarna wel meteen foutloos gesprongen.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:20

Hej ik heb je wel gezien!
Want toen zei ik nog kijk resy doet mee..haha is een vriendin van mij met een haflinger Clown

Maar als eerste nog iedereen die prijs had gefeliciteerd!
En dan nu mijn verslag:
dressuur vond ik wel redelijk gaan, beetje gespannen. 183 punten. Toen springen was hele slechte bodem vond ik...en toen kwam ik verkeerd in de dubbel dus daar 1 stop, verder sprong hij super.
Toen de cross in hij ging echt SUPER! Was de 2e keer dus ik was heel erg blij dat het zo goed ging...
Over hindernis 3 schreeuwde nog iemand Annemiek volgens mij was dat een bokker maar zou niet weten wie Clown
Maar toen kwam ik bij de waterbak en die sprong ervoor wou hij absoluut NIET overheen...en daar stopte hij ook 3 x op...toen stond ik ervoor druk ik m'n been aan gaat ie zo uit stilstand erover (was echt heel laag boomstammetje) en het water liep hij zo in..wel beetje aan de rand maargoed. Toen ben ik toch stiekem doorgereden Bloos en op de laatste begon hij te klooien...en toen liep ie er ver van weg dus toen werd ik een beetje heel erg boos Bloos maar later sprong hij um wel.
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel over want hij liep zo goed het eerste deel....alleen bij de waterbak was het gebeurd....jammer maar helaas volgende keer beter!

Wie weet waar foto's op komen te staan?
Had wel 1 man gevraagd die zei dat het op de site van bathmen kwam te staan en ik zag een auto staan met ..... fotografie.nl maar ik weet niet meer wat er voor stond! Volgens mij iets van wgfotografie.nl

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:25

Urose schreef:
Skygirl schreef:
Toch goed gedaan Urose! Haha! Wel balen van die weigering op de laatste hindernis.. Was jij toevallig na mij eigelijk? Ik was nummer 96.

Ik was 98, dus vlak na jou Ja Zat alleen nog zo'n jongen tussen. Hoeveelste ben jij geworden uiteindelijk?

Ik ben uiteindelijk 6e geworden. Was wel helemaal foutloos bij het springen en in de cross, maar mijn dressuurpunten waren niet zo hoog. 183 punten.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:45

@ Annemiekbram ben ik ook wel benieuwd na wie foto's heeft gemaakt en waar ze komen te staan

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:04

nickeltje wat ontzettend sneu met springen, we hadden het er nog over tijdens inspringen, ik was na de cross 25 minuten wezen uitstappen bij de finish omdat ik dacht ...nou jij komt ook zo...maar zag je helemaal niet meer, dus toen ben ik terug gegaan naar de trailer ?? ik snapte het al niet, maar nu na het lezen van de verslagen begrijp ik het. erg jammer voor je, ik hoop dat het vandaag beter is gegaan ??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:17

Mijn verslag over bathmen,

ik had het volste vetrouwen in alles, helemaal na ysselsteyn en diepenheim tweemaal als eerste stond na dressuur ( maar zelf fouten maakte in de cross Bloos ) Maar blijkbaar was deze dressuurjury het niet eens met mijn rijden, stond behoorlijk achter de middenmoot en had 176 en 183 !!! dus op 1 jury niet eens een winstpunt voor een L proef ?? terwijl ik de avond voor Diepenheim nog ruim een winstpunt haalde op mijn Z1 dressuur en daarmee een derde plaats had. Wat dat betreft blijf ik de dressuur discutabel vinden, helemaal vanwege het feit dat ik nu niet anders heb gereden dan diepenheim en ysselsteyn ( of misschien zat ik nu achterstevoren op mijn paard ??? moet ik toch eens even nagaan !!! Haha! )
maar goed, ik was klaar met de uitslag, springen had ik weer 8 strafpunten, ze gaat nog steeds te hard en neemt balken mee Frusty dus ik wist eigenlijk al dat een prijs voor mij niet weggelegd was dit keer.
De cross heb ik daarmee heerlijk gereden, en voor het eerst strafpunten voor tijdsoverschrijding Knipoog hahaha dat heb ik nog nooit gehad, of een enkele seconde een keer maar nu waren het er 25 of zo, maar lekker gereden hebben we wel, daarna alles op mijn gemak gepoetst en gedaan en lekker snoep gekocht bij die wagen Bloos Bloos Daarna lekker naar huis getuft en inderdaad in de middenmoot geeindigd...jammer , maar helaas, ik ga nu lekker voor Hattem, als de cross daar inderdaad heel zwaar en technisch is dan is mijn eerste doel cross uitrijden !!! denk dat dat dan al een kick op zich zal zijn.
Ik moet wel zeggen dat ik de cross van Diepenheim meer RK waardig vond dan Bathmen, daar bleven idd alleen de beste over uit de cross daar was ik zelfs met 2 weigeringen nog 9e !!!!!!!! nu heb ik alles uitgereden en ben je ergens 14e ?? met mijn duimen omhoog voor jenga die in diepenheim tweede werd !!!
De cross

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:35

De meesten hebben toch wel fijn gecrossed. Hebben jullie nog een beetje fatsoenlijk weer gehad? Hier regende het de hele dag.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:44

Het was de hele dag wel redelijk weer, maar ik had/heb het erg koud!
Aan het eind van de middag begon het te regenen...toen gingen wij maar eens richting huis!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:56

ikwas al heel vroeg, dus ik heb geen regen gehad.
dressuur ging best aardig met sjappo. 183 punt. het springen was niet goed. 4 palen en hij ging voor hindernis 9 nog staken...
cross ging best aardig. 1 stop op 6 midden in het weiland. 1 stop op 13. (die kuil uit...) en twee op het water. gaat toch elke keer beter haha.
tessa was zaterdag erg fijn. de dressuur loopt elke keer iets beter, maar is nog niet goed genoeg. springen en cross gaat echt super!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:07

zes balken Lips are sealed

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:09

Lielle! Nee! Niet gecrosst dus.
Sh it zeg.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:17

Klopt Lips are sealed

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:19

Balen Lielle! Ach gut

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:36

Djiez.... jij zult niet gelukkig zijn...

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:44

Lielle schreef:
zes balken Lips are sealed

Samen blijven grimlachen nietwaar?

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 20:45

Lielle, wat ontzettend balen zeg!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:39

Wat klote zeg Lielle!!! Helemaal dat pokke eind reizen en dan na het springen alweer naar huis kunnen Ach gut

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 07:30

Voor ons was Bathmen wel de succesvolste cross van 2007.
Gelders Kampioen Z ponys,Gelders Kampioen M ponys en zondag 1e bij de L paarden,en gelukkig de pnt. voor onze thuis wedstrijd Hattem.

Wie kan me de site geven van die Digiaction?