Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bij erg aardige mensen (zelf ook voormalig Z eventers dus erg gezellig mee gebabbeld), 's morgens 6.00 uur al mn paardje gevoerd,.. maar hij wou niet eten,.. brokken wel, hooi niet en hij was mega aan de dunne, echt heel erg, dus ik schrok al.... Paard opgezadeld en naar Bathmen gereden waar zijn hele (maar dan ook echt hele staart onder de stront zat hahahahah).
) na hindernis 2 de beugel al kwijt maar toch foutloos gesprongen
.
(ligt ook echt aan mij dan hoor, ik heb een hekel aan water en afsprongen en helemaal aan een combinatie van de 2, en deze sprong je het bos in en ging je een stuk omlaag),... maar echt gaaf als je hem dan toch uiteindelijk lekker gesprongen hebt.
BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, moest in tenue etc zeiden ze, nou en toen stonden we daar te wachten op de prijsuitreiking bleek dat er een fout gemaakt was en waren we opeens 4e grrrrrrr. Diep teleurgesteld,...
en hopen dat we in Barchem nog kunnen starten, staan nu nl op de reservelijst (wie ik overigens nergens zie staan, dus hoeveelste reserve geen idee) 

En het belangrijkste!!! Een zeer zeer tevreden gevoel!!!
was de enige met haflinger maarja vond het wel gaaf..
)
en op de laatste begon hij te klooien...en toen liep ie er ver van weg dus toen werd ik een beetje heel erg boos
maar later sprong hij um wel. Urose schreef:Skygirl schreef:Toch goed gedaan Urose!Wel balen van die weigering op de laatste hindernis.. Was jij toevallig na mij eigelijk? Ik was nummer 96.
Ik was 98, dus vlak na jouZat alleen nog zo'n jongen tussen. Hoeveelste ben jij geworden uiteindelijk?
) Maar blijkbaar was deze dressuurjury het niet eens met mijn rijden, stond behoorlijk achter de middenmoot en had 176 en 183 !!! dus op 1 jury niet eens een winstpunt voor een L proef ?? terwijl ik de avond voor Diepenheim nog ruim een winstpunt haalde op mijn Z1 dressuur en daarmee een derde plaats had. Wat dat betreft blijf ik de dressuur discutabel vinden, helemaal vanwege het feit dat ik nu niet anders heb gereden dan diepenheim en ysselsteyn ( of misschien zat ik nu achterstevoren op mijn paard ??? moet ik toch eens even nagaan !!!
)
dus ik wist eigenlijk al dat een prijs voor mij niet weggelegd was dit keer.
hahaha dat heb ik nog nooit gehad, of een enkele seconde een keer maar nu waren het er 25 of zo, maar lekker gereden hebben we wel, daarna alles op mijn gemak gepoetst en gedaan en lekker snoep gekocht bij die wagen
Daarna lekker naar huis getuft en inderdaad in de middenmoot geeindigd...jammer , maar helaas, ik ga nu lekker voor Hattem, als de cross daar inderdaad heel zwaar en technisch is dan is mijn eerste doel cross uitrijden !!! denk dat dat dan al een kick op zich zal zijn.

Lielle schreef:zes balken