Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Klinkt wel gezellig Madelene!!
Alleen zit ik op dit moment echt vol spanning op die A voor mijn naam op de lijst te wachten en dan plan ik daarna wel verder denk ik...
Het huisje waar wij slapen ligt aan een onverharde weg en volgens mij wordt daar geen eten bezorgd, dus het wordt zelf koken of ergens uit eten...
breunis schreef:Nickeltje schreef:Klinkt wel gezellig Madelene!!
Alleen zit ik op dit moment echt vol spanning op die A voor mijn naam op de lijst te wachten en dan plan ik daarna wel verder denk ik...
Het huisje waar wij slapen ligt aan een onverharde weg en volgens mij wordt daar geen eten bezorgd, dus het wordt zelf koken of ergens uit eten...
Nickeltje je hoeft je echt geen zorgen te maken heb dfe A al gezien.
Conzales????? nooit van gehoord in Hattem of omgeving.
Sphinx is bezorgservice shoarma en pizza zi aan de Nieuweweg.
Sjaan schreef:Top Nickeltje!
Ik ben al druk bezig om die verrekte dressuurproef uit mijn hoofd te leren...![]()
wil ze deze winter wel ook gaan oefenen zodat die in ieder geval alvast zo goed mogelijk gaan volgend jaar
SGWOllie schreef:Waar slapen jullie nou? Op het park dat via Paul geregeld is? Daar heb ik nl helemaal niets meer over gehoord, jammer genoeg....
Citaat:Ivm wijzigingen van de KNHS kunnen wij op dit moment nog geen startlijsten publiceren.De publicatie van de startlijsten zullen pas woensdag 31 oktober te vinden zijn op onze website.
Voor alle actueele informatie.

met oranje spul
, maar je kunt idd gewoon in het starttijden topic kijken voor de nummers etc. 
Ben hindernisjury. 
)