[SGW] SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

Re: SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:58

gefeliciteerd Sjaan!!
Haha!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:03

Super Sjaan! Gefeliciteerd!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:05

Gefeliciteerd Sjaan.Haha!
Super! Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:05

Mooi resultaat Sjaan Lachen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:10

rowo

Mooi aantal Sjaan!!! Ik zou de Z nooit durven

Heleen_B

Doei! Ons debuut gister ging super Haha!

dressuur vond ik zelf niet zo, maar was 1e met 204 Clown springen en cross foutloos.. Alleen paar tijdfoutjes maarja.. Toch genoeg voor de 1e plek Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:11

Die trackener ziet er bij jou echt mega simpel uit joh!!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:12

gefeliciteerd sjaan!

nu mijn verslag!

vanmorgen eerst cross gelopen, vondt het zat te doen voor het L. wel naar de waterbak toe een rotbocht, maar dacht van ach we zien het wel.
nou dressuur ging goed 203 punten stond ik 4e.
springen foutloos en binnen de tijd.
toen de cross in, ging echt lekker, bij de waterbak keek die even maar kon hem zo doordrukken.
nou foutloos! en precies 20 sec. te snel haha

en ja hoor! 1STE PRIJS Haha! dus was helemaal blij
heb er nu 9 en mag dus naar NK in hattem

scum, bitwise gemeet Haha! die kende ik nog niet
paard van ilse18 wel zien staan bij de vrachtwagen.
sgwollie zien inrijden bij de dressuur ( nickeltje wees me je ff aan Haha!)
en de pony van bianca nog gezien met iemand anders erop want ja die gele linten vallen wel op Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:13

Urose schreef:

dressuur vond ik zelf niet zo, maar was 1e met 204 Clown springen en cross foutloos.. Alleen paar tijdfoutjes maarja.. Toch genoeg voor de 1e plek Haha!

Reed jij met een HH dekje in de cross... ik meende je gezien te hebben op de berkensprong na het water. Toen stond ik daar met mijn vader. JIj kwam er luid aanmoedigd over heen Haha!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:14

urose & ladyzwien Gefeliciteerd Haha! goed bezig beide Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:14

ladyzwien schreef:
gefeliciteerd sjaan!

nu mijn verslag!

vanmorgen eerst cross gelopen, vondt het zat te doen voor het L. wel naar de waterbak toe een rotbocht, maar dacht van ach we zien het wel.
nou dressuur ging goed 203 punten stond ik 4e.
springen foutloos en binnen de tijd.
toen de cross in, ging echt lekker, bij de waterbak keek die even maar kon hem zo doordrukken.
nou foutloos! en precies 20 sec. te snel haha

en ja hoor! 1STE PRIJS Haha! dus was helemaal blij
heb er nu 9 en mag dus naar NK in hattem

scum, bitwise gemeet Haha! die kende ik nog niet
paard van ilse18 wel zien staan bij de vrachtwagen.
sgwollie zien inrijden bij de dressuur ( nickeltje wees me je ff aan Haha!)
en de pony van bianca nog gezien met iemand anders erop want ja die gele linten vallen wel op Haha!

Super LZ!!!!! OP naar Hattem! Moesten jullie ook zo lang wachten op de prijsuitreiking?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:15

@Urose: Wow wat goed!!! Gefeliciteerd!!

@LZ: Ook vet goed!! Gefeliciteerd!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:16

nee helemaal niet,
wij gingen daar om half 4 weg, dus rond 15.15 was de prijsuitreiking, dat vondt ik nog aardig snel Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:17

Wat heeft iedereen goed gereden zeg Haha!
Gefeliciteerd allemaal!!

Chantal: Echt gaaf dat je Z gaat starten, mij niet gezien haha Knipoog
Filmpje is ook leuk, vooral de trakhener Knipoog

LZ: Super dat jij ook je punten hebt!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:17

10 voor half 2 ging gister in de B de laatste de cross in en half 5 was pas onze prijsuitreiking.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:18

rowo schreef:
Urose schreef:

Reed jij met een HH dekje in de cross... ik meende je gezien te hebben op de berkensprong na het water. Toen stond ik daar met mijn vader. JIj kwam er luid aanmoedigd over heen Haha!

Uh, volgensmij issie niet van HH. Het is zo'n oranje groene bruine met van die hokjes. En had bruine beschermers met oranje randje Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:23

Urose schreef:
rowo schreef:

Uh, volgensmij issie niet van HH. Het is zo'n oranje groene bruine met van die hokjes. En had bruine beschermers met oranje randje Lachen

Dan heb ik wel de goede voor me, dat is inderdaad van Harry's Horse en dan weet ik voortaan ook wie je bent Haha! Nog gefeliciteerd!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:24

zijn er nog meer mensen die foto;s hebben gemaakt?

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:01

Hallo allemaal,

Alles prijswinnaars en natuurlijk iedereen die tevreden is, GEFELICITEERD!!

FF mijn verslag. Gisteren gaan lopen tijdens het L pony's. Vond de cross er goed te doen uitzien dus had er vertrouwen in. Ik verbaasde me nog wel over het feit dat er een meisje met een tinker crosste (leuk) maar het dier enorm op z'n kont zat te slaan naar de laatste hindernis toe (beetje jammer weer)....Verder geen gekke dingen verder gezien.

Vanochtend de dressuur. Waardeloos natuurlijk (het wordt standaard helaas). Hij wilde niet opzij, niet nageven, niet ontspannen, niks. Bokte en sloeg zelfs nog naar m'n been. Hij was ook erg fris, resultaat op de coupon, begon met een 7 en daarna 4,5,6 en een 8 voor de verzorging...172 punten. Vervolgens even rust op de trailer,parcours nog een paar keer gekeken en toen opgezadeld voor het springen. Springen ging niet helemaal vlekkeloos, maar wel foutloos Knipoog! Was dus weer erg blij met mijn kanjer..Hartslag na het springen was 54......Vervolgens nog wat crosssprongetjes genomen en ik mocht starten. Hij werd weer ff knetter en ontplofte met Go haha. 1 goed, naar de brug toe aardig aanrijden. 2,3 goed. 4 vond ik spannend na mijn dubbel trauma in maarsbergen, maar ging perfect, luid geluicht en door na het water. Ging goed, ff mn teugels kwijt maar mn knieen eruit en over de boom, braaf paard. 6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 eigelijk allemaal goed. Afsprong wat groot af maar wederom met kniewerk netjes over de achterliggende boom haha. Ben dus heel tevreden over mijn rit!! Hartslag na de cross...64 ja echt waar!!!!
Na de weigering in Gorssel mijn vertrouwen weer terug!! en natuurlijk 2 punten. Weet mijn tijd niet (vind ik nog niet echt belangrijk,eerst dat vertrouwen) en volgens mij niet in de prijzen door de slechte dressuur.

Heb nog wel wat meegemaakt met de SGW-PLAYER. Hij stond schuin tegenover ons. Na het springen toen ik op het veld liep stak die z'n tong al naar me uit (hij is nogal gefasineerd door mijn tongpiercing Clown en ging de cross in. oliebol dacht ik die kom ik zo wel tegen. En ja op de zandloper moedigde die me nog even aan whahahahahahaha, ik probeerde mn lach in te houden. Vervolgens toen ik gefinished was kwam die nog even naar me toe (Nickeltje liep er ook bij) en vroeg of m'n paard soms ook een piercing had?? (wat een sukkel) en vertelde dat hij over m'n piercing gedroomd had!!!! NOU HET MOET NIET GEKKER WORDEN HOOR!! Mijn moeder vond het allemaal helemaal niks met hem hahahaha!

Verder Nickeltje natuurlijk gezien, Ollie ff aangesproken voor ze de cross in ging en verder euh volgens mij weinig bekenden!
Hier nog een fotootje gemaakt door mams:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Caatje1986 op 16-09-07 19:04, in het totaal 2 keer bewerkt

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:02

Heeey!

LZ, zuper gefeliciteerd Haha!

Mijn dagje: Met Violin lekker dressuur gereden en foutloos gesprongen. Helaas durfde ze het water niet in te springen en was het exit. Ik kon het haar eigenlijk niet kwalijk nemen, want ik heb nog nooit geoefend om erin te springen.
Toen snel Sunny dressuur. Liep lekker Lachen Ik had 187 punten, nummer 1 had 196 en toch stond ik dertiende.
Springen foutloos. Voor de cross was ik best zenuwachtig, vooral de waterinsprong. Gelukkig ging alles super en was ik foutloos!!!
Uiteindelijk een zevende prijs en een super gevoel Haha!
Ik ga zaterdag met Violin in Renswoude het water trainen en dan komt dat ook helemaal goed. Ze voelt namelijk al super safe aan in de cross.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:04

@ caatje: wie is die sgw player nou eigenlijk??? Verward Super van je foutloze cross trouwens!

@ renkse: balen van Violin zeg,maar volgende keer beter. Nog ff oefenen en dan komt het vast goed.
Super van Sunny, gefeliciteerd!!!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:07

Iedereen gefeliciteerd OK dan!

Wat een mooie resultaten op de cross Lachen. Renskek, die waterbak komt vanzelf wel als Violin vaker water heeft gezien Lachen.

Caatje *LOL* *LOL*. Die arme jongen, misschien is ie wel gewoon echt serieus in je geintresseerd Haha!.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:08

rowo schreef:
@ caatje: wie is die sgw player nou eigenlijk??? Verward Super van je foutloze cross trouwens!

@ renkse: balen van Violin zeg,maar volgende keer beter. Nog ff oefenen en dan komt het vast goed.
Super van Sunny, gefeliciteerd!!!!

Rowo; dat is *** ....blond half lang haar en een bruin stuk op z'n laarzen zeg maar.

Renske, lekker veel oefenen, komt het vast goed!

P.s. Sjaan gaaf dat je nu naar de Z gaat!
Laatst bijgewerkt door Eline op 22-09-08 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam ivm privacy verwijderd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:09

Urose en LZ gefeliciteerd!
Sjaan, mooi gedaan met de trakhener en gefeliciteerd met je Z-startgerechtigdheid!
Caatje; fijn van je rit, maar niet meer zoveel met de SGWP kletsen hoor!
Renske, jammer van Violin, maar idd wat je al zegt kun je het haar neit echt kwalijk nemen. Wel fijn van Sunny!