[SGW] sgw vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SGWukkie

Re: sgw vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 08:46

Ik ben nummer 22. Was er al vrij snel uit door een heel eng zeil Knipoog
Dacht dat er geen foto's van me gemaakt zouden zijn.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:03

Ik heb de SGW-PLAYER gisteren ook gezien en kon m'n lachen echt bijna niet inhouden Duivel

Vlietland was weer n mooie dag gisteren! Pasjha ging super: na t dressuren de vorige week in Gorssel best slecht ging moest t dit weekend beter. Missie volbracht: stond 1e na dr. met 203 pt alleen daarna 2 balken met springen Gestoord lag ook wel aan mezelf, zat weer ns t prutsen... Maarja, daarna ging de cross wel weer super! Zelfs beide trakheners ging heel goed ben echt kei trots op ons We waren wel 3 sec. buiten de tijd.

Resultaat: 2e! Met 0,2 pt verschil op nr 1 Haha!

Daarna de bruine: dr. ging best netjes maar was weer n bommetje, dus wel wat veel spanning. 4e met 212 pt (geloof ik). Met springen werd ie helaas echt nerveus vd harde luidsprekers die bij de inspringbak stonden. In t parcours helaas ook weer 1 balk. Zat niet echt mee met springen gisteren.... De cross ging weer super! Helaas wel n stop op t water.... maar dat was wel ook best moeilijk voor m. Heb geprobeerd om m op tijd naar t water te laten kijken, maar op dat veld is zoveel te zien dat ie dus toch stopte. Helaas pasje opzij/achterwaarts dus n echte weigering. Daarna stapte ie er wel in maar landden we in t riet haha dus n stukje door t riet. De boot pakte ie ook netjes. 7 sec buiten de tijd gefinisched dus dat viel nog reuze mee. We zaten zelfs met onze weigering én balk nog maar net buiten de prijzen en bijna n derde van mijn ring 6 was dan ook uitgesloten! Er waren dus echt wel wat moeilijkheidjes in de cross. Terwijl ik m eigenlijk niet zo moeilijk vond.

We zijn nu onze koffers aan t pakken voor n daagje of 10 Italië met de auto Dus tot over n kleine 2 weken!

Verder heb ik nog niet alles bijgelezen: IEDEREEN GEFELICITEERD DIE PRIJS HAD!! En natuurlijk ook voor iedereen die lekker gereden heeft! Voor de rest: volgende keer beter!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:10

GGGAAAAAAFFFF Haha!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Check my face over die 2e Haha! Toen riep ik: YEEEEAAAAHHHHHHH Vingers aflikken Hé Paul Haha!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:11

en vraag me AUB niet hoe ik die foto's naast elkaar gekregen heb.....

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:29

Prijswinnaars gefeliciteerd OK dan! Go jij! Go jij!
Degene met 1 pechweigering: jammer maar zeker geen slechte prestatie!
En degene die niet tevreden waren: Ach gut
Jammer dat ik niet ben komen kijken, had het graag gedaan maar voel me nog niet zo sterk dat ik daar de hele dag rondsjouw en pap wilde dat hele stuk ook niet rijden omdat hij last van zijn rug heeft. Wel jammer want ik vind het altijd een supercross.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:16

SGWukkie schreef:
Ik ben nummer 22. Was er al vrij snel uit door een heel eng zeil Knipoog
Dacht dat er geen foto's van me gemaakt zouden zijn.

Ja ik miste je al bij de waterbak, stond al in aantocht. Ik heb wel wat van je. Ik zal ze proberen te sturen, maar doe maar even je email adres geven, op bokt zetten wordt een ramp, kan je misschien dan zelf nog doen.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:42

@russel ik ben nr 15.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:45

Afbeelding

En de bewuste sprong op de trakhener( volgens mij denkt me paard: baasje wat doe jij nou weer?)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:03

ilse18 schreef:
@russel ik ben nr 15.

Oke, idd, het paard met dat mooie maanoog Haha!

Stuur je mij je emailadres? Ik ben zo onhandig met foto's op bokt.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:46

gave foto's jongesn op die trakehner!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:06

WHAAAA Haha!
Ik ben terug van mijn sgw debuut, en ik ben echt zooo blij Haha!
Mijn dressuur ging wel fijn, gewoon een braaf proefje gereden. Net na mijn proef kwamen er ineens menners langs dus toen ging ik nog even het hele losrijterrein over Tong uitsteken
Daarna haar op de trailer gezet, cross nog een keer gelopen, enz.
Vorstin was echt heel onrustig in de trailer, dus daar heb ik ook nog een tijd bijgezeten.
Toen haar er weer uit gehaald, opgezadelt en losgesprongen. Ze sprong niet fijn met losspringen, ze kwam steeds niet goed uit waardoor ze of een noodsprong maakte of nog een klein pasje.
Toen mn parcours in: ze ging haaaaard!! Ik hield haar echt niet, ik dacht onderweg dat ik een balk meenam, gelukkig was dat niet zo en was ik foutloos!!
Daarna veterinaire keuring. Dat heb ik vrij snel na mijn parcours gedaan: hartslag 84.
Toen losspringen, daar trok ze echt onwijs op aan, dus niet zo vaak gesprongen. Toen de cross in!
Hindernis 1 twijfelde ze een beetje, maar daar heb ik haar netjes overheen gedrukt, rest van het parcours ging ook heeel snel, weet ik niet zo veel meer van Tong uitsteken
Water wilde ik per se gewoon erinspringen, niet het alternatief. Ze stond heeel even stil voor het water, en daarna ging ze in 1x. De laatste 2 hindernissen gingen ook super, dus dat was helemaal geweldig: FOUTLOOS Haha!
Ik was echt heeelemaal gelukkig! Mijn SGW debuut, en meteen foutloos Haha!
Net terug geweest voor de prijsuitrijking:
Bleek ik gewoon 2e van de regio te zijn Haha! Heb een mooie beker gekregen, en een zak voer. Van alle B pony's (37) ben ik 6e geworden. Ik maakte me van tevoren nog vrij druk over of ik niet te langzaam zou zijn: maar nee, ong. 20 sec. te snel Haha!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:43

Snoekiej schreef:
Ik maakte me van tevoren nog vrij druk over of ik niet te langzaam zou zijn: maar nee, ong. 20 sec. te snel Haha!

Dat is nog niets

Ik dacht serieus dat ik te langzaam was en kwam binnen op 4:11 Bloos gewenste tijd was 4:47 ROFL

Tja, je kunt je eens vergissen he... Haha! Verder wel super tevreden. Dressuur ging redelijk (hij was wat aan het drammen), springen was foutloos en de cross ook.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:59

Bij mij ging het niet zo heel lekker. Ik zal vanavond wel even een verslagje typen, heb nu niet zo veel tijd. Knipoog

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:29

Zo te lezen was het niet een erg lichte cross.
Er zaten in ieder geval wel een aantal pittige hindernissen in.

Gefeliciteerd voor de prijswinnaars! en toppie voor de mensen die lekker gereden hebben (met of zonder foutjes...)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:30

Snoekiej goed zo! De rest zoals Lielle al samengevat heeft: jammer van de weigeringen en hoera voor degene die fijn gereden hebben.

Wij hebben, mede dankzij de coachende werking (lees: schreeuw) van Gvdt en Hyppolite, alles gesprongen Go jij! Go jij! . 1e sprong gingen we heel onverwacht er net zo makkelijk lang, en hij stond nog wel zo mooi aangeleund. Daarna ging alles tot aan de dubbel, ik had al mn twijfels over b, is dan te smal en te dicht achter de voorganger (of eigenlijk juist te ver, nu had ze tijd om er langs te schieten). vond het te ingewikkeld daar om opnieuw aan te rijden dus dacht Doei!
Ze schoot ook weer langs de palisade en ja hoor hoe ik het voor elkaar krijg, ik zat weer tegen een boom! Bloos Maar goed ze was wel gestopt en de 2e keer gingen we wel. Daarn alles genomen, ging niet vanzelf maar ging wel toch wel vlot. Ook bij de houtstapel rechtdoor gegaan ipv bezembakje (**trots**)
Tal had wel voor het eerst van dr leven de schuimklodders tussen dr billen staan, maar was verder niet onder de indruk en bij het einde nog steeds turbo (ja GvdT het zag er vast niet zo snel uit, maar voelde wel Haha! ). Ik kon aan het zuurstof, bedankt nog Hyppo voor het uitstappen
Heb 3 vage sprongen op film staan, dus als iemand nog wat anders van nr 130 heeft?

Overigens, op moment dat we goed afzetten en over de sprong gingen von dik het compleet kicken, alle momenten tussendoor heb ik alleen maar gedacht: dit is niet mijn ding dit is niet mijn ding. Man wat was ik blij met die waterbak kon ik eindelijk geoorloofd gas terug nemen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:34

Hmm.. pittige cross zo te lezen!
Heb hem vorig jaar gelopen (met Margo) en vond het toen ook niet écht makkelijk!

Maar prijswinnaars: gefeliciteerd Lachen!
Goed voor degene die fijn gereden hebben en voor de andere: op naar de volgende keer!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:12

Haha! Je verslag is wel heel grappig Talida! Haha! En nu snel een wp in het springen halen zodat je vaker kunt crossen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:13

Ik vergeet Suus natuurlijk. Gefeliciteerd hoor! Gaat hartstikke goed zo in het M!
Wat staan de foto's er snel op!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:20

Ik kreeg ook al een leuke waterfoto doorgestuurd, en net mn punten 160 (toch meer dan 2x zoveel als vorig jaar Clown ) en tijd 5.50. Dat boombotsen moet ik toch echt afleren, kost net de essentiele seconden Haha!

Heb hoop bokkers gezien maar jullie toch gemist Scum!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:48

Ben vandaag wez4en kijken en heb even met Apple en Talida de cross gelopen. De meeste heb ik dus vandaag al weer gesproken.

MJ, jammer van je stop, ik heb de boot ook helemaal vanuit het water gesprongen, maar goed dat Os het wel bleef oppakken.

Ibonn, jammer van je weigering en heb meten je verhaal bij de bejaarde gelezen. Volgende keer even laten weten als je weer naast hem staat Haha!

Bento dat is ook knap van je martingaal, alleen niet zo'n handig moment.

EG, ik had je al gefeliciteerd, maar goed gedaan met de Cantos en prettige vakantie.

Jazz4ff, ben jij degene van die link, of heb je een eigen site? Ik ben anders wel benieuwd of je ook foto's van mij hebt gemaakt (16)

Helaas geen foto's van mij bij www.leukopdefoto.nl wel een hoop andere bekende gespot.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:06

Goedenavond allemaal Lachen.

Kev was echt heel erg braaf vandaag Lachen. Beetje zwalkend op de eerste hindernis af, daarna wilde hij de bocht naar rechts niet om *LOL*. Bospad kostte wat overtuiging en ging in draf.
Daarna ging bij Kev de knop om en was het blij doorrijden en doorspringen Lachen.

Bij de haaientand beetje rechts aangehouden, daar kon je het als steiltje springen. Maar nee, Kev heeft een afwijking naar links, dus uiteraard gewoon over het breedste gedeelte heen Haha!.

Op weg naar 6 kwamen we een facultatief bankje tegen dat we ook maar gesprongen hebben.

Bij de bult ging het wat minder, GvdT had nog tijdens de 'loopclinic' extra genoemd dat je die eerste bult echt in galop boven moest komen en dan doorrijden voor de tweede bult. Dus ja, niet luisteren naar GvdT he , haperend in draf op de eerste bult gekomen, tweede bult kwam te snel en dus links er langs gedoken. Wel tussen de vlaggetjes gebleven. Talida had precies hetzelfde *LOL*.

Rest ging als een zonnetje. Kuil zelfs ietsje terug genomen voor de sprong. Water ging Kev prima in, alleen was ik toen bekaf dus hebben we gestapt door het water.

Uiteindelijk 160 punten en 6.15 over gedaan.

Echt een wereld van verschil met vorig jaar Lachen. Toen deed ik er 8:30 over, had 180 graden draaien en een aarzelend paard. De regiotrainingen hebben echt effect gehad Lachen.

Volgende keer links wat meer begrenzen en zelf gewoon even doorbijten en niet gaan stappen in het water Haha!.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:18

Apple we zagen je stappen in het water, nu weet je dat je voor volgende keer aan je eigen conditie moet werken Knipoog De rest zag er goed uit.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:20

Ook ik ben erg tevreden,
Mijn dressuur was al vele malen beter en voor het feit dat we een enorme dressuurdip hebben ben ik blij met de 189 punten die ik kreeg.

Springen ging foutloos maar helaas 4 strafpunten voor tijdsoverschrijding.

Toen de cross. We gingen fijn van start en vanaf het begin trok Sims lekker aan. Op de eerste van de bult (6a voor de B) schrok Sims van de neerwaartse landing. Ze sprong wel, maar een beetje gek waardoor ik zelf uit balans raakte, ik niet op tijd kon corrigeren (b kwam toen wel erg snel) en we er op het laatste moment langs floepten (gelukkig maar anders had ik er af gelegen denk ik). De 2e keer aanrijden sprong Sims wel, maar het verdiende niet de schoonheidsprijs voor mijn gevoel. Koe

De rest ging weer heel fijn en ook rechtdoor bij het water wat geen enkel probleem was. Keurig binnen de tijd nog gefinished met nog 9 seconden over.
De DA mat een hartslag van 68 en vroeg of ik wel gecrosst had. Haha!
Enfin, ondanks mijn gepruts na 6a ben ik heel tevreden. Sims pakt het zo goed op. Ze vindt het niet meer gek om uit een hogere snelheid te springen en ze durft nu ook wat groter af te gaan als dat zo een keer uit komt. Ook nette punten voor de stijl en dat vind ik stiekum toch wel leuk.
Wat heb ik toch een fijn paard. Lovers

Verder veel bekenden gezien en gezellig gekletst en ook wat nieuwe bokkers ontmoet!

Volgende cross is Ysselsteyn en daar kijk ik weer naar uit!

De fleecevestjes zijn heel mooi en leuk, de polo's minder; daar gaat Hippolyte nog voor op zoek.

GvdT, ik moest heel goed nadenken toen ik je zag vlak voor ik de cross in moest. Met roze/blauwe caphoes herken ik je toch beter. Knipoog Bloos

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:21

GvdT schreef:
Apple we zagen je stappen in het water, nu weet je dat je voor volgende keer aan je eigen conditie moet werken Knipoog De rest zag er goed uit.

En dan heb ik nog niets eens gedraafd in de blinde stukken Haha! Apple. foei! Clown

Wij (Apple en ik ) stonden ernaast Sims!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:25

Ha dan weet ik nu ook wie de derde persoon is! Apple herkende ik wel.