Dacht dat er geen foto's van me gemaakt zouden zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lag ook wel aan mezelf, zat weer ns t prutsen... Maarja, daarna ging de cross wel weer super! Zelfs beide trakheners ging heel goed ben echt kei trots op ons We waren wel 3 sec. buiten de tijd.

Toen riep ik: YEEEEAAAAHHHHHHH
Hé Paul
SGWukkie schreef:Ik ben nummer 22. Was er al vrij snel uit door een heel eng zeil![]()
Dacht dat er geen foto's van me gemaakt zouden zijn.

ilse18 schreef:@russel ik ben nr 15.

Heb een mooie beker gekregen, en een zak voer. Van alle B pony's (37) ben ik 6e geworden. Ik maakte me van tevoren nog vrij druk over of ik niet te langzaam zou zijn: maar nee, ong. 20 sec. te snel
Snoekiej schreef:Ik maakte me van tevoren nog vrij druk over of ik niet te langzaam zou zijn: maar nee, ong. 20 sec. te snel
gewenste tijd was 4:47
. 1e sprong gingen we heel onverwacht er net zo makkelijk lang, en hij stond nog wel zo mooi aangeleund. Daarna ging alles tot aan de dubbel, ik had al mn twijfels over b, is dan te smal en te dicht achter de voorganger (of eigenlijk juist te ver, nu had ze tijd om er langs te schieten). vond het te ingewikkeld daar om opnieuw aan te rijden dus dacht Doei!
Maar goed ze was wel gestopt en de 2e keer gingen we wel. Daarn alles genomen, ging niet vanzelf maar ging wel toch wel vlot. Ook bij de houtstapel rechtdoor gegaan ipv bezembakje (**trots**)
). Ik kon aan het zuurstof, bedankt nog Hyppo voor het uitstappen
!
Je verslag is wel heel grappig Talida!
En nu snel een wp in het springen halen zodat je vaker kunt crossen!
) en tijd 5.50. Dat boombotsen moet ik toch echt afleren, kost net de essentiele seconden
.
. Beetje zwalkend op de eerste hindernis af, daarna wilde hij de bocht naar rechts niet om
. Bospad kostte wat overtuiging en ging in draf.
.
.
, haperend in draf op de eerste bult gekomen, tweede bult kwam te snel en dus links er langs gedoken. Wel tussen de vlaggetjes gebleven. Talida had precies hetzelfde
.
. Toen deed ik er 8:30 over, had 180 graden draaien en een aarzelend paard. De regiotrainingen hebben echt effect gehad
.
.
De rest zag er goed uit.
GvdT schreef:Apple we zagen je stappen in het water, nu weet je dat je voor volgende keer aan je eigen conditie moet werkenDe rest zag er goed uit.
Apple. foei!