Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Het staat ook in de openingspost, maar voor de zekerheid ook nog een keer hier
Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met MissJumpy).
Sjaan schreef:- Sjaan
- Polo + fleece
- Donkerblauw
- Polo XL, Fleece XL
Lielle schreef:- Lielle
- 2 * fleece, 2 * polo
- Zwart
- Polo M, fleece L
madelene schreef:-madelene
-2 x Polo + 2 x Fleece
-1 x allebei donkerblauw en 1 x allebei zwart
-Polo L en Fleece L als ze ruim uitvallen en anders allebei XL
GvdT schreef:Hoi Millie,
Ik wil niet vervelend zijn, maar de shirts zijn eigenlijk bedoeld voor mensen die al langer op dit subforum komen. Daarnaast rijd je (nu) geen sgw's en dat is eigenljk ook de andere voorwaarde.
Ik heb meteen even de berichten van Bonniepony nagekeken en zij heeft hier de laatste tijd ook niets gepost en staat ook niet ect bekend als sgw-bokker.
Deze "regel" is ism een hoop bokkers gemaakt en ik vorm samen met MJ de balottagecommissie![]()
Als er andere bokkers zijn die vinden dat jullie wel een shirt mogen hoor ik het en gooien we het nogmaals in de groep.
@Dela, ik heb een lijstje gekregen met bokkers die niet bij alle "vaste" sgwbokkers bekend zijn. ga nu even profielen/ eigen berichten bekijken en overleggen met MJ.
floor01 schreef:Floor01
Polo + fleece
Zwart
Beide XL
_San_ schreef:Zetten jullie hier neer wie allemaal in aanmerking komen??
Nickeltje schreef:Nickeltje
1 fleece maat M
1 polo maat M en 1 polo maat (x)xl
donkerblauw
Dela schreef:Dela
polo
donkerblauw
maat XL (liefst herenmodel)
_San_ schreef:Dat is toch juist cool , nickeltje
ladyzwien schreef:_San_ schreef:Zetten jullie hier neer wie allemaal in aanmerking komen??
ja dat is waarschijnlijk wel handig idd