Julia_Romeo schreef:Irma_Maandag schreef:Nee, was er maar 1.
nee..die vrouw had schimmels bij volgens mij.. er stonden er iig 2 in de trailer
Oke, ik dacht dat je bedoelde hoeveel schimmels er bij het hoogtespringen paarden meededen...misverstand!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Julia_Romeo schreef:Irma_Maandag schreef:Nee, was er maar 1.
nee..die vrouw had schimmels bij volgens mij.. er stonden er iig 2 in de trailer
Amber_ schreef:JaaIn de Dressuur !
Danique1990 schreef:Maar Amber, wat was er mis gegaan in de cross ?
Amber_ schreef:Danique1990 schreef:Maar Amber, wat was er mis gegaan in de cross ?
Bij mij ?
Niks, ik was helemaal foutloos. Maar de puntentelling is fout gegaan, en alles door elkaar gehaald. Waardoor ik dus strafpunten kreeg, die ik niet had.
Danique1990 schreef:Hebben jullie nog een Haflinger met hoedje voorbij zien komen?
xLaus_ schreef:Danique1990 schreef:Hebben jullie nog een Haflinger met hoedje voorbij zien komen?
Jaaa lindaaaaa
flamejessy schreef:hallo.. ik kom net terug van stal.. alle hekken dicht gemaakt en de paardjes weer lekker in de wei gezet..
als eerste Melanie! harstikke gefeliciteerd..
maar dat had ik al gezegt toen ik naast je stond op het podium(stroo) want ik was namelijk 2e !
Danique1990 schreef:Amber_ schreef:
Bij mij ?
Niks, ik was helemaal foutloos. Maar de puntentelling is fout gegaan, en alles door elkaar gehaald. Waardoor ik dus strafpunten kreeg, die ik niet had.
aah ! banketstaaf
want nu was je best wel onderaan.. terwijl je eigenlijk dus veel meer naar boven moest zijn ?
xLaus_ schreef:Danique1990 schreef:
Jaaa lindaaaaa
en vond je dr wat?
jen_ schreef:ik was er ooken heb jullie ook allemaal gezien...
en ik stond nog naast je amber toen je achteraf tegen de omroepmevrouw(janneke) zei dat het allemaal niet goed was gegaan bij hindernis 2 enz.
BE_GENTLE schreef:At missanous: was jij in het donker rood gekleed ? dan heb ik je namelijk gezien haha zie iedereen hier, niemand ziet mij vet undercover
Die vuile blonde trut hola reed maar 1 schimmel en maar goed ook zouden meer paarden onder haar moeten zitten pff zo iemand zou verboden moeten worden..
Dat meisje van die gevluchte schimmel pony was echt een heel schattig meisjeen die deed haar pony ook geen kwaad..