Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Daarnaast vind ik itsme wel erg zeuren, de clinic is nog niet geweest of je hebt overal al commentaar op gegeven. Doe dan gewoon niet mee als je het niet ziet zitten.....
Simmie schreef:We moeten wel kijken of we met een aantal bokkers bij elkaar in een groepje kunnen hoor. Vraag ik mijn hubbie offie foto's wil maken.
Was ik op het NK een beetje vergeten...
)
xxitsmexx schreef:ach ik zeur niet joh.. vind het gewoon een mega lange dag als een paardje niet lang op de trailer kan staan..en opzich vind ik het niet zo heel erg hoor om bij beginners in te zitten.. als er maar niet constant geweigerd etc. wordt want daar heb ik hekel aan.. was met mijn trainingen toen ook..
en ik heb wel zin om te gaan dus waarom zou ik niet mee moeten doen
xxitsmexx schreef:ach ik zeur niet joh.. vind het gewoon een mega lange dag als een paardje niet lang op de trailer kan staan..en opzich vind ik het niet zo heel erg hoor om bij beginners in te zitten.. als er maar niet constant geweigerd etc. wordt want daar heb ik hekel aan.. was met mijn trainingen toen ook..
en ik heb wel zin om te gaan dus waarom zou ik niet mee moeten doen
xxitsmexx schreef:vind ik zo fout en arrogant/ eigengereid. Als een paard niet wil, moet je niet opgeven, dan heeft hij nl gewonnen en wordt het van kwaad tot erger. Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mishebben......maar kan me er zo aan ergeren als het paard ofzo echt niet wil en daar dus te lang mee door blijft prutsen
xxitsmexx schreef:ja ik dus 1x maar vind het gewoon irri.. heb toen die les maar 3x gesprongen ofzo.. maar wat jij zegt is wel heel goed dat je na de les nog met z'n alle probeert om het paard bij die hindernis te helpen..
al snap ik ook wel dat je niet moet stoppen maar 45 min door te gaan vind ik ook overdreven..
. Zou me meer zorgen maken om de instructeur dan
. miss_jumpy schreef:crosskip als we nou met zijn 3-en in een groep proberen te komen hebben we 2 fotograven en 1 cameramens
Crosskip schreef:miss_jumpy schreef:crosskip als we nou met zijn 3-en in een groep proberen te komen hebben we 2 fotograven en 1 cameramens
Ik stem voor!
En ga nu direct de accu's opladen voor de camera!