Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:Dennis_k schreef:hebben ze bij het ministerie niks beters te toen?
Zou zonden zijn als ze crossen zouden verbieden.
Hopelijk bemoeit de partij voor de dieren zich er niet mee want dan kunnen we wel eens meer regels krijgen..Je weet het maar nooit met die lui..
zo'n vaart zal het niet lopen. De partij voor de dieren stelt zoveel vragen dat ambtenaren daar zoveel tij aan kwijt zijn (oa bij LNV) dat ze alleen maar ergernis opwekken en ambtenaren steeds minder bereid zijn serieus te luisteren volgens mij!!
my_travers schreef:Ik kom morgen nog kijken TG
Nickeltje schreef:ehm... ik weet van niks? Welk co-congres en waar dan?
Mijn ouders komen zondag pas terug, dus ik kan dit weekend eigenlijk nergens heen...
gomir schreef:Nickeltje schreef:ehm... ik weet van niks? Welk co-congres en waar dan?
Mijn ouders komen zondag pas terug, dus ik kan dit weekend eigenlijk nergens heen...
Heb ik je daar toen geen pb over gestuurd? http://www.movirenco.nl
Weekend van 6 en 7 oktober. De goedkope weekendkaarten zijn ongetwijfeld wel op, maar losse dagkaarten moet nog wel te regelen zijn![]()
SGWuppie schreef:Heb ik iets gemist of heeft iemand haar verjaardag heel stilletjes voorbij laten gaan??
Lielle schreef:een paar mutsen waren per PB scherp, maar ik heb idd stilletjes mijnn mond gehouden