Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWukkie schreef:Ik heb even contact gehad met Wendela. Ze heeft het op dit moment toch even te druk om op een zaterdag te kunnen.
Het wordt dus een doordeweekse dag.
Zodat iedereen even rustig kan kijken of het lukt in de agenda's dacht ik aan week 33
Ik pluk maar even 2 dagen uit de lucht. De maandag en de donderdag (13 en 16 augustus)
Laat me even via een PBtje weten op welke dagen jullie kunnen. Dan ga ik daarna verder overleggen met Wendela.
En er kunnen natuurlijk nog veel meer enthousiastelingen meedoen. Des te gezelliger
OoappeloO schreef:SGWukkie schreef:Ik heb even contact gehad met Wendela. Ze heeft het op dit moment toch even te druk om op een zaterdag te kunnen.
Het wordt dus een doordeweekse dag.
Zodat iedereen even rustig kan kijken of het lukt in de agenda's dacht ik aan week 33
Ik pluk maar even 2 dagen uit de lucht. De maandag en de donderdag (13 en 16 augustus)
Laat me even via een PBtje weten op welke dagen jullie kunnen. Dan ga ik daarna verder overleggen met Wendela.
En er kunnen natuurlijk nog veel meer enthousiastelingen meedoen. Des te gezelliger
Beide dagen kan ik. Voor mij is het niet ondervoorbehoud van de datum, maar of het mag van de eigenaren en of ik vervoer kan regelen..

Lenneke_ schreef:Wij gaan 25 juli, heb er zoveel zin in

Merens schreef:Ik hoorde van jullie plannen van Lenneke! Ik kan as woensdag niet, maar een andere keer wil ik graag meedoen. (Heb al vaker crossles gehad in Renswoude)
.
) het me lukt, willen Laura en ik daarnaar toe, lijkt me echt super! Meer mensen is natuurlijk altijd gezellig
OoappeloO schreef:Als (als, let op als) het me lukt, willen Laura en ik daarnaar toe, lijkt me echt super! Meer mensen is natuurlijk altijd gezellig
!
SGWukkie schreef:[/quote]Crosstraining datum 13 of 16 augustus:
Amber
OoappelOo (onder voorbehoud)
SGWukkie
Dyaco
psst
Merens
SGWukkie schreef:SGWukkie schreef:Crosstraining datum 13 of 16 augustus:
Amber
SGWukkie
Dyaco
psst
Merens
Bijgewerkt lijstje met de mensen die kunnen op 1 van bovenstaande data.
Ik ga weer even contact zoeken met Wendela of het haar gaat lukken.
SGWukkie schreef:Crosstraining datum 16 augustus:
Amber
SGWukkie
Dyaco
psst
Heb er nu al zin in!!!
Maar ik denk niet dat ik vervoer heb. Misschien kan ik het lopen, maar moet ik even zien want het is wel ver.

Amber_ schreef:Ik ben de 16de idd wel vrij !Maar ik denk niet dat ik vervoer heb. Misschien kan ik het lopen, maar moet ik even zien want het is wel ver.
MelanieB schreef:Amber_ schreef:Ik ben de 16de idd wel vrij !Maar ik denk niet dat ik vervoer heb. Misschien kan ik het lopen, maar moet ik even zien want het is wel ver.
Tja, ik ben dan op vakantie Amber...![]()
Dus ik kan niet....

. Heb ej je ma al gevraagt?