Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:heb nog even eea gelezen, maar Sjuulie (en Nickeltje zie ik net, want een hindernis van een andere klasse springen mag ook niet) mag niet mopperen, want volgens mij ben je uitgesloten als je een hindernis vergeet en de volgende springt. Verdervoor Marloesjuh, springcrack ,
voor chantal, jiska, sgwukkie, berdien, jenga, LZ, Ilse .
Marije, je hebt volgens de uitslagen maar 1 weigering, dus 1 wp.

. Dus ik stapte snel weer op en reed verder, uiteindelijk maar 19 seconden te langzaam!

in mijn ring hadden al 2 ruiters gereden en in de Z ring zelf nog meer.... Nouja, na ik geloof n klein kwartiertje kwam mijn jury toch maar terug en mocht ik eindelijk rijden. Rare actie. Toen ik me eerst ging aanmelden liep ie echt precies goed, toen ik eindelijk mocht was t 'scherpe' er n beetje vanaf (impuls impuls..).
Hwv Heb zelfs bij 12 de punt gepakt
echt gaaf! Was helaas wel 4 sec. te laat binnen. Verder dus wel foutloos.
Heb nu echt t gevoel dat we goed bezig zijn; ik moet zelf gewoon niks verprutsen, dan gaat t goed.
) en daarna weer gaan opzadelen voor t springen. Met losspringen begon Ungaro echt super relaxed te springen. Helaas begonnen we in t springparcours iets té enthiousiast op 1 en 2 waardoor 2 eraf ging... Maar hier bleef t gelukkig bij en de rest ging veel beter.
1 t/m 6 gingen goed. Ook de bielzen hindernis en steil met greppel ging goed
Maar in de waterbak struikelde Ungaro n beetje en moest ik flink doorrijden, werd flink toegejuicht door t publiek, wat doe ik in alle ijver: rijd ik door naar de hoogzit wat dus hindernis 10 was
na hindernis 12ab bedacht ik me plots dat ik toch echt wat vergeten was.... AAAAAAAHHHHHH Heb toen besloten dat ik toch maar terug ging rijden en alsnog alle hindernissen vanaf 6 netjes ging rijden zodat Ungaro toch n goede ervaring zou hebben. Hij deed alles super, had wel n paar mindere afstanden maar hij heeft nergens getwijfeld. Alleen de greppeltjes vd coffin waren eng
de eerste hebben we overgeslagen maar de 2e ging wel goed.
Ik baal dus echt meeeeeega, want als ik me niet verreden had Ungaro gewoon n foutloze eerste L cross gelopen.... Maar ondanks mijn stomme actie heeft Ungaro t dus toch gewoon echt super gedaan! Toen ik nog ff wat broodjes ging halen vd laatste munten hong de uitslag er al (wel heel snel) en zag ik dat als ik me niet verreden had 2e was geweest...
. Op een of andere wazige manier heb ik vanacht gedroomd dat je 2x 2e was Suus! Maar toch goed gedaan
.
En dat duurt nog veeels te lang

) mensen die wat vergeten zijn of een verkeerde hadden gesprongen, dacht echt dat ik de enige was met zo'n dome actie 
gefeliciteerd met je prijs
Maar klinkt alsof je wel lekker hebt gereden dus dat scheelt dan alweer!
.
)