[SGW] SGW maarsbergen Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW maarsbergen Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:23

Woehoe!!!! Ik was bang dat die verkeerde hindernis als uitsluiting zou gelden...
Ben heel blij!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:25

dat zou wel zo moeten zijn, dus je hebt geluk gehad Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 07:29

Haha!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:34

Lielle schreef:
heb nog even eea gelezen, maar Sjuulie (en Nickeltje zie ik net, want een hindernis van een andere klasse springen mag ook niet) mag niet mopperen, want volgens mij ben je uitgesloten als je een hindernis vergeet en de volgende springt. Verder Ach gut voor Marloesjuh, springcrack , OK dan! voor chantal, jiska, sgwukkie, berdien, jenga, LZ, Ilse .

Marije, je hebt volgens de uitslagen maar 1 weigering, dus 1 wp.

ik had de volgende niet gesprongen.. was er gewoon langsheen gereden Koe

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:48

Ladyzwien: Wat een mooie foto’s van hindernis 3!
Ik heb ook nog een filmpje van je gemaakt op die hindernis en die zal ik vanavond ook wel even plaatsen Ja

Marieke: Wat balen zeg Ach gut
Sjaan: Super!
Jenga: Goed gereden hoor!
Nickeltje: Balen van je val, niks aan overgehouden?

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:52

Zo, nu mijn verslagje van L paarden:
Dressuur ging redelijk, maar eindigde wel laag. Springen ging goed, 1 balkje. De cross ging eigenlijk super, alleen bij de coffin sprong had ik gepland dat ik gewoon over de coffins heen zou springen. Ik reed denk ik iets te hard op de 1e boom aan, en daarna weigerde m'n paard voor de coffin. Resultaat: Lisa op de grond Haha!. Dus ik stapte snel weer op en reed verder, uiteindelijk maar 19 seconden te langzaam!
Het vallen is niet als val gerekend, omdat het niet op een sprong was die je per se moest springen, dus gewoon 2 winstpunten!
Ik heb echt heel lekker gecrosst en het is gewoon en beetje jammer van die val. Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:57

Lisa, gefeliciteerd met je punten!!

Vief: iets mn rug verdraait en nu flink kramp in rugspieren, maar verder eigenlijk niks. Kan er wel om lachen. Nick stond echt naast me met een uitdrukkeing:'' ik heb helemaal nis gedaan!!!''

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:01

lisa, mooi dat je een fijne cross hebt gereden.. Lachen

nickeltje.. hopen dat de pijn in je rug snel weer overgaat, fijn at je verder niets ernstigs hebt Lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:51

nou balen voor die genen die er naast lagen!
andere foutlozen gefeliciteerd

ja 14 en 15 was apart mars vondt die gaten ook 10 keer niks en sprong gelukkig naar de goeie kant weg waar ik er oook langs moest.

ben benieuwd vief! die ging wel apart haha

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:11

Waar zie je de uitslagen Lielle?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:17

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:47

Vele wisselende verslagen dus... goede en minder goede. Hier komt nog zo'n verslag Clown

Pasjha in t M best aardig gedressuurd. Stond 3e. Toen ik me ging aanmelden bij de jury stonden er mensen vd organisatie bij mijn jury. Een vd Z jury's was niet komen opdagen en daarom vroegen ze mijn jury of hij daar wilde gaan jureren als 2e jury Verward in mijn ring hadden al 2 ruiters gereden en in de Z ring zelf nog meer.... Nouja, na ik geloof n klein kwartiertje kwam mijn jury toch maar terug en mocht ik eindelijk rijden. Rare actie. Toen ik me eerst ging aanmelden liep ie echt precies goed, toen ik eindelijk mocht was t 'scherpe' er n beetje vanaf (impuls impuls..).
Springen ging best aardig; foutloos. Daarna de cross ging ook heel goed. Nergens twijfel of weigering gehad Knipoog Hwv Heb zelfs bij 12 de punt gepakt Vork echt gaaf! Was helaas wel 4 sec. te laat binnen. Verder dus wel foutloos.
Resultaat: 2e Pling Heb nu echt t gevoel dat we goed bezig zijn; ik moet zelf gewoon niks verprutsen, dan gaat t goed.

Daarna vlug weer naar de trailer om met Ungaro te dressuren. Proef ging best lekker, maar stond iets voor t midden vd ring... wel maar 4 strafpt verschil met nr. 1 dus er zat wel weinig verschil tussen. Daarna snel nog n keer de L cross gelopen (vanaf hindernis 9 Sigaar ) en daarna weer gaan opzadelen voor t springen. Met losspringen begon Ungaro echt super relaxed te springen. Helaas begonnen we in t springparcours iets té enthiousiast op 1 en 2 waardoor 2 eraf ging... Maar hier bleef t gelukkig bij en de rest ging veel beter.
Toen de cross... Het was de eerste keer L voor Ungaro dus ik ging eigenlijk gewoon voor rond te komen. En dat hebben we gedaan Clown 1 t/m 6 gingen goed. Ook de bielzen hindernis en steil met greppel ging goed Knipoog Maar in de waterbak struikelde Ungaro n beetje en moest ik flink doorrijden, werd flink toegejuicht door t publiek, wat doe ik in alle ijver: rijd ik door naar de hoogzit wat dus hindernis 10 was Gestoord na hindernis 12ab bedacht ik me plots dat ik toch echt wat vergeten was.... AAAAAAAHHHHHH Heb toen besloten dat ik toch maar terug ging rijden en alsnog alle hindernissen vanaf 6 netjes ging rijden zodat Ungaro toch n goede ervaring zou hebben. Hij deed alles super, had wel n paar mindere afstanden maar hij heeft nergens getwijfeld. Alleen de greppeltjes vd coffin waren eng Haha! de eerste hebben we overgeslagen maar de 2e ging wel goed. Knipoog Ik baal dus echt meeeeeega, want als ik me niet verreden had Ungaro gewoon n foutloze eerste L cross gelopen.... Maar ondanks mijn stomme actie heeft Ungaro t dus toch gewoon echt super gedaan! Toen ik nog ff wat broodjes ging halen vd laatste munten hong de uitslag er al (wel heel snel) en zag ik dat als ik me niet verreden had 2e was geweest...

Gelukkig zijn wij trouwens wel n paar keer opgepikt door zo'n golfkar, anders waren we op t laatst gewoon echt bekaf geweest door t lopen Koe

Tsja, ben eigenlijk supertrots op mijn beide paardjes want die hebben t weer echt super gedaan. Nou ik zelf nog Sigaar

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:03

Had ik het toch nog bijna goed Knipoog. Op een of andere wazige manier heb ik vanacht gedroomd dat je 2x 2e was Suus! Maar toch goed gedaan Pling .

Alle andere prijswinnaars proficiat en voor diegene voor wie het was minder ging: De volgende keer beter! Ach gut

Ik heb zo te horen echt wat gemist afgelopen weekend!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:04

haha ja, eigenlijk zat je dus best goed Haha!

Wanneer start jij weer?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:07

Gorssel!!! Go jij! Go jij! En dat duurt nog veeels te lang Schijnheilig

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:34

wat grappig, er zijn best veel ( of nouja veel Schijnheilig ) mensen die wat vergeten zijn of een verkeerde hadden gesprongen, dacht echt dat ik de enige was met zo'n dome actie Knipoog

eventinggek! super hoor Ja gefeliciteerd met je prijs

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:54

Weer een hoop goede resultaten gelezen. OK dan!
En voor degene die verkeerd gereden hebben, maar wat niet in de startlijsten is verwerkt. Jullie hebben super mazzel gehad. Ik heb na zo'n actie een disiplinaire waarschuwing aan mijn broek hangen Boos!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:03

Heb nog even op de uitslagen gekeken en was uiteindelijk 7e.
Maar als er zoveel niet aangerekend is, en dan nog zoveel mensen uitgebeld etc. Anders was het echte en ravage geweest....

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:21

Marieke, jee wat balen.. Hoe is het nu met hem/haar?

Eventinggek.. tsja soms heb je wel eens zo´n actie.. Clown Maar klinkt alsof je wel lekker hebt gereden dus dat scheelt dan alweer!

Even een verslagje van mij:
Dressuur losrijden ging heerlijk, in de ring werd Cheval erg onzeker door de gladde bodem.. helaas dus daar een wat tegenvallende uitslag.
Springparcours lekker gereden met 1 balkje. De cross ging als vanouds heeerlijk! Ik heb echt een heel fijn foutloos rondje gereden. Als ik geen HC had gereden had ik nog prijs gehad ook! Op naar de M in Ede... Haha!

Een filmpje van Cheval en mij op de waterbak: http://nl.youtube.com/watch?v=gbcZPXT153c

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:49

Toch super ook EG!!

Ik sta dus gewoon bij de uitslagen met een winstpunt, terwijl de DA en ik duidelijk constateerden dat hij kreupel was Koe

Gaat wel goed met hem, is nog wel iets dikker, maar niet meer warm....komt wel weer goed!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 20:12

EG, jammer van Ungaro maar goed gedaan (wéér) met Pashja! Toppie hoor.
Chantal, hoe was het om weer te crossen na een jaar? Fijn dat je lekker ging.

Madelene goed hoor, als 7e eindigen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:25

7de?...volgens mij 10de...

zal nog in het kort vertellen hoe mijn dag eruit zag....

dressuur....7de plaats

springen 2 balken,

cross ging goed tot nr 17, boom-greppel-2de greppel ging ik ervanuit dat ze ook zou springen, maar springt er langs en daardoor niet meer goed voor de boom, helaas weigering Boos! .

toen naar 18 de piano op, ging goed maar toen we neerkwamen weet ik niet meer precies wat er gebeurde, maar ze struikelde denk ik door de mulle grond, nanea viel half ik helemaal toen ging ze over me heen heeft me op diverse plekken nogal flink geraakt en liep toen in stap verder.
even flink wat commotie, maar het ging wel (tsja..adrenaline he) paard liep ook goed, ben toen toch maar opgestapt, verder gedraafd, ging goed toen gegalopeerd en de laatste hindernis nog gesprongen..iets meer tijd genomen om bij te komen voordat ik naar de DA ging..ze dacht dat nanea wat stijf was, maar kon zo niks zien.
vandaag de hele dag op de wei gehad en ze zag er al weer fit uit (volle galop door de wei toen ze me zag en ik haar eruit haalde)
morgen voor de zekerheid effe de Da laten komen of er echt niks aan de hand is maar ik dnek het niet.
ikzelf ben aardig stijf, vooral mijn nek want ze heeft mijn hoofd best flink geraakt.
en mijn rechterbil is geschaafd (maar die kunnen wel wat hebben Haha! )

dat was hem..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 20:31

Sorry! Ik bedoelde SannySunny die 7e was.
Tjonge met mijn concentratievermogen is het echt bar slecht gesteld. K.lote pillen..... Boos!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:46

madelene, oei dat klinkt niet fijn. Ik kan goed begrijpen dat je paard daar zijn evenwicht verloor. Was een rot landen daar voor de L. Gelukkig dat alles aardig goed lijkt met jullie allebei.

Het was weer erg lekker om een rondje te doen! Ik had Castenray dit jaar ook al gereden. Heb het crossen wel gemist de laatste tijd! Haha!
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 20:51

Terwijl de landing van de piano nu wel veel beter was dan vorig jaar. Toen was het landen, 1 kleine galopsprong en dan direct haaks de bocht naar rechts nemen, wilde je niet in het kreupelhout terecht komen. Nu had je na de landing wat meer ruimte.