Ibonn: voor het niveau hoef je niet te vrezen, ik heb met Redday ook meegedaan met die kringlessen en zo hoog lag dat niveau echt niet
(wij hadden weliswaar veel jonge paarden in de les, maar toch)Maarja, vond ik niet zo erg, Redday is af en toe echt een draak..
). Meneer had niet in de gaten dat zo'n ding wegwaait als je het open weg legt
. Dan was er nog een aardige parkeer/hinderniswachter (ik weet niet wat het was maar het had een hesje aan) die het leuk vond om zijn paraplu uit te schudden voor Ollies neus en er zo voor zorgde dat het spiertje in Frank zijn arm dat al verrekt was van het springende kind nog een stukje verder rekte. Hele grote AUW! Ik begrijp dus waarom er gisteren meerdere paarden los liepen. Ik heb er ook drie gezien. Ik vond Ollie wel grappig, die draafde bij de trailer voorbij en keek echt heel verbaasd om

). Daarna afgezadeld, springparcours gelopen en de M cross gaan verkennen. We kwamen Ingrid en Ruud tegen die de cross al gelopen hadden en er best wat pittige hindernissen in vonden staan. Ik moet zeggen dat de bodem gelukkig reuze meeviel (na de foto’s van het terrein van de dag van tevoren gezien te hebben!). Verder vond ik het echt een leuke, uitdagende cross! Vooral de op- en afsprongen vond ik geweldig
. Trakhener was natuurlijk n trakhener, maar vond m wel heel vriendelijk gebouwd. Daarna rustig aan terug naar de trailer en Pasjha gaan opzadelen voor t springen.
. Daarna DA en toen even n paar sprongetjes gemaakt voor de cross.
), 15 paddestoel en 16 & 17 molenwiek goed, 18 waterinsprong en 19ab waterinsprong ging echt gaaf en zonder enige twijfel (weg watertrauma van VP
) 20 Piet sprong met flink tempo. 10 sec. binnen de optimale tijd geëindigd! Ben echt kei trots op Pasjha! Het is echt heerlijk om te voelen hoe leuk hij crossen vindt! We zijn uiteindelijk 2e geworden.
). Uiteindelijk gelijk aantal strafpunten als nr. 1 maar die zat met de crosstijd dichter bij de optimale tijd dus werd ik 2e. Ben echt beretrots op m’n guppie!
Tsja, t blijft moeilijk als ze zoiets eenmaal gaan doen….Hopelijk kun je het hem nog afleren!