MJ; op hindernis 5 is wel het meeste geweigerd van alle hindernissen. Je moest daar de bocht heel ver uitrijden zodat je recht naar die hindernis heen reed. Veel combi's sneden de bocht af en kregen een langsloper aan de linkerkant. Of de paarden waren zo verrast dat ze stopten.
En ook op de brug heb ik wat weigeringen gezien. Vervelend dat je cross niet lekker ging.
Sabine, hoe is het nu met je? Toen ik mijn sleutelbeen heb gebroken heb ik volgens mij ook 5-6 weken niet kunnen rijden. Als het goed gaat groeit het vrij snel aan mekaar. Wel opletten dat het goed aan mekaar groeit. Ik kreeg wel in de 2e/3e week erge last van mijn bovenarm als ik te lang ging lopen.
Wollie; jammer van die stop. Maar ik vond de dressuur ook wel wat maf gepunt. Bitwise stond ergens 12 en jij stond niet veel hoger. Ook weinig spreiding in de punten.
Ik hou Bitwise altijd in de gaten welke stelling hij neemt na een wending. Dit wil hij weleens vaker doen
Casperr, Mirjam, Ariane en Erleyne heb ik helaas niet gezien (of misschien wel, maar dan wist ik niet dat zij het waren
)
Madelene, geweldig meid! Komt vast door je goede groom! 
Verder heb ik een erg vermoeiend maar leuk weekend gehad. Samengevat:
*Onze tent is waterdicht
*Mijn snowboots zijn niet geschikt om de hele dag op te lopen
*In Zeeland zie je voornamelijk:
- opblaasbare negerpoppen
- straatgevechten
- bikini's
Verder ben ik gewoon erg trots op Bitwise en de paardjes!