Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

anders hadden we daar ook leuke foto's van gehad, maar dat houden we wel een keer tegoed ( in Ede ofzo
) 
Dit moet een beetje weergeven hoe de trakhener eruit zag, wij gingen over het L en vooraan is de sprong van het Z.
Had moeite om hem tijdens de proef geconcentreerd te houden want in een L1 proef komen de onderdelen best langzaam na elkaar, 1e met 43%, punten weet ik niet.
Mooie sprong en op naar de volgende. Alles goed gegaan en wat tijdfoutjes omdat het wel erg los was geworden op de bospaadjes.
Koste me m'n (niet verdiende
) 3e plaats.
klote zeg!
Foto's zien er echt super uit!
. Toen een stop op 4 (mijn fout, ik reed niet genoeg...
).
Baal best van mezelf....
. Maar goed. Volgende keer beter.....
Jammer, maar gewoon volhouden idd.
) wat voor hem betekenen. Lielle schreef:MJ, wat ontzettend jammer van Os. Hopelijk kan je voedingsdeskunidge (toch) wat voor hem betekenen.

dat is heel treurig 2 paarden omgekomen
. Bedankt nog daarvoor!
. Hindernis 1 en twee gingen prima. Bij 3 liep hij erg te kijken naar de aflopende bodem na de sprong. Met een krabbel en een beetje een rare sprong toch er over. Vier ging volgens mij uit het boekje (Ibonn??), vijf ook prima. 6 Weer hetzelfde als op 3, kijken naar de aflopende bodem en daardoor te diep onder de sprong. 7 goed. Wat er bij 8 (steeplesprong) gebeurde weet ik nog steeds niet precies. De een zegt dat hij er op en weer af sprong, de ander dat hij er tegen sprong en weer een ander dat hij nog een keer afzette op de sprong. Ik denk zelf het laatste. Wat ik wel zeker weet is dat ik na de sprong op zijn nek zat. Op dat moment kwam er iemand met een rood vlaggetje op me af gerend. De cross was stil gelegd omdat iemand hindernis 11 (bij de punt abc) had gesloopt
. Heb een kwartier rondgestapt en even op mijn gemakje kunnen kijken of Ollie ok was na de actie op 8. Was vergeten mijn klok te stoppen dus de tijd was ik helemaal kwijt
. Gelukkig pakte Ollie het erg goed op na de onderbreking. 9 t/m 13 gingen lekker. Op 14 (de banken) probeerde ik netjes naar voren te rijden maar kreeg toch een pasje bij en heb hem toen maar op twee galopsprongen gedaan. Verder tot de finish lekker kunnen rijden. Foutloos dus maar wel iets van 30 sec buiten de tijd.
dus helaas weet ik niet waar ik ergens geëindigd ben.
, oa bij de uitreiking van SGWay of Life Bokaal uiteraard. Iig Floor, Madelene, Lielle, Merlijn, Laquintatje, Eventinggek, Simmie en Canter (don’t shoot me als ik iemand vergeet…) Ook heb ik Sjaan zien lopen na haar cross en Linos (met veulie als ik me niet vergis?) maar niet gesproken. Echt een leuke dag gehad!

Arme jij en Raimaer!
) , weet ik het wel zeker. Goed resultaat, vooral omdat het je eerste L-cross was
renskek schreef:Wollie: Ik heb jou wel zien lopen! maar ik wist niet zeker of jij het was... Nu ik je foto's zie (ik heb je dressuurfoto's opgezocht) , weet ik het wel zeker. Goed resultaat, vooral omdat het je eerste L-cross was
Volgende keer maar even gillen ofzo
Was je er twee dagen dan? Aangezien jij zondag reed en ik zaterdag?