[SGW] Domme ruiter acties

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Domme ruiter acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:01

Ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet Huilen van het lachen ROFL

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:03

haha die foto's moet stiekem wel lchen..
oja ik mocht eindelijk weer op mijn pony rijden dus vroeg aan me moeder of ze mij naar haar toe gallopeerend wou filmen..
en ja hoor bokkend en remmend voor een hond op het pad viel ik er zo af en allemaal op de film!

en een paar weken terug was een stalgenootje me paard aan het filmen rennend springt hij zo over/door een hoog hout hek heen ook allemaal op film!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:15

ik be er ook nog een ik was cross in lisse vorig jaar hij stopte op de waterbak maar ging er toch in en toen wou hij er niet meer uit heb daar zeker een paar min gestaan Haha! en in keer gehad dat hij hard ging in hem niet goed meer kon stoppen en toen bleek dat mijn martingaal kapot was gegaan in de cross.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:34

patsmu schreef:
En meer als 20 seconden te vroeg binnen komen in de cross doe je ook maar 1x!

Oh nou ehm.. ik niet. Clown

@Simmie: Hoe kun je nou vragen om niet om die foto's te lachen? Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:23

Haha Simmie Huilen van het lachen
Die laatste foto ook, hoe je daar hangt ROFL

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:25

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:28

Tja, zoiets doet men me niet na! Haha!
Origineel is het wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:30

Het is zeker orgineel. En het mooiste is nog dat het vastgelegd is op foto. Dat is vast nog niet veel mensen overkomen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:41

Leuk die bloopers.

Ik heb een keer mijn auto op slot gegooid met mijn sleutels er in. Moest nog starten.

Eerste crosstraining met Rabette lag ik er na een 1/2 rondje al af ( in stap) omdat ze bang was voor schaduwen en dat wist ik niet. Ben er toen ook afgegaan in het water, maar volgens Rom was het al een wonder dat ik de afzet, de reis naar boven en beneden nog mijn beugels inhad. Ze had alleen niet met landen stil moeten gaan staan en daarna haaks wegdraaien. Ik ging nl nog heel mooi recht naar beneden, daar waar mijn paard had moeten staan Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:43

rowo schreef:
Het is zeker orgineel. En het mooiste is nog dat het vastgelegd is op foto. Dat is vast nog niet veel mensen overkomen!

Het "ergste" is dat mijn eigen hubbie dit gefotografeerd heeft. Ipv naar me toe te komen rennen om de helpende hand te bieden blijft ie gewoon plaatjes staan schieten! Frusty

Achteraf altijd leuk dat het op plaat staat want zo heb ik het zelf goed terug kunnen zien.
De foto's die ik hier heb geplaatst zijn nog niet de helft van de betreffende greppelfoto's.......

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:47

Simmie: briljant!!!!! 'Ik hang nog, ik hang nog, ik hang nog!'

GvdT: dat van die autosleutels heb ik ook eens gedaan. Toen was wel de kofferbak nog open. Je raadt het al: ik ben toen van achter naar voren geklommen om de auto open te maken. (Gelukkig was er niemand in de buurt Clown).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:52

Simmie schreef:
rowo schreef:

Het "ergste" is dat mijn eigen hubbie dit gefotografeerd heeft. Ipv naar me toe te komen rennen om de helpende hand te bieden blijft ie gewoon plaatjes staan schieten! Frusty

Achteraf altijd leuk dat het op plaat staat want zo heb ik het zelf goed terug kunnen zien.
De foto's die ik hier heb geplaatst zijn nog niet de helft van de betreffende greppelfoto's.......

Haha, mijn vriend zou hetzelfde hebben gedaan Ja Volgens mij was het zo'n slow-motion-val dat ie wel door had dat je je geen pijn ging doen.. Ik geef hem in dat geval geen ongelijk Schijnheilig

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:02

haha moet je kunnen foto,s blijven maken dan ,maar ze zijn inderdaad erg goed

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:12

floor01 schreef:
GvdT: dat van die autosleutels heb ik ook eens gedaan. Toen was wel de kofferbak nog open. Je raadt het al: ik ben toen van achter naar voren geklommen om de auto open te maken. (Gelukkig was er niemand in de buurt Clown).

Bij mij lagen ze achterin en iemand anders had de voordeur al dicht gedraaid. Ik gooi mijn achterdeur dicht en zie ze zo liggen. ANWB was toen wel heel handig Ja

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:33

Had je dat nummer dan wel bij de hand of lag dat nog in de auto? Clown

Super foto's!!! heb niet gelachen hoor! Haha!
Ik afgelopen zaterdag, moest de cross in . Had vante voren tegen iedereen lopen bleren dat mijn paard noooooit stopt en jawel bij hindernis 3 stopt ie en zwaai ik er met een mooie boog af! oepss

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:47

Simmie, die laatste foto Haha!. Echt helemaal geweldig Haha!.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:03

Simmie: Die zijn echt te stoer, maar sorry ik heb wel moeten lachen.

In Heino heb ik ook een keer een blooper gehad met Nika. Ik reed daar voor het eerst L, was de 2e keer in Heino. Nika wist de weg en die liep zelf rond, maar ja beetje te veel bomen in Heino en vooral bomen die in de weg staan. Nika gaat te snel de bocht om, kon ook niet meer wegsturen van de boom en ik schaaf met mijn knie dus keihard langs de boom heen. Nou ik heb heel wat afgevloekt even in het bos. Wat deed me dat zeer. Dus heb ik vorig jaar met kniebescherming gereden Bloos , maar zo dom als ik ben toch weer langs dezelfde boom heen Haha! , maar dit keer met Jipje!!! Ik ben niet blont hoor

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:39

Meen je dat nou echt jipje? Mét kniebeschermers? Haha!

Haha Sim, die heb ik al es ergens gezien maar ze blijven echt ge-ni-aal!!! Huilen van het lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:43

Zeg Sim, heb je zo lang moeten poseren in de houding? Of had Hans het er meteen goed op staan? Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:46

een van mijn club reed in Princenhage voor het eerst met horloge. Hij was veel te snel dus ging stappen tussen de een-na-laatste en laatste hindernis. Wij zien hem allemaal een poos stappen en weer aangalopperen om te finishen. Horen we zijn tijd, heeft ie flinke tijdoverschrijding Clown Clown Clown

Dat is erg stom als je iemand hebt zien stappen. Hij moest nog even "wennen" aan zijn horloge!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:28

Simmie schreef:
rowo schreef:

Echte liefde Vork
Die laatste foto dat je helemaal op de kop hangt.

Zonder foto's had je het nooit zoooooooo duidelijk kunnen maken. Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen
Ik word wel erg benieuwd naar de complete reeks foto's. HINT HINT HINT

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:54

Ooh simmie! Die fot's zijn echt briljant!
Vooral die laatste Huilen van het lachen
Kon het niet laten mijn moeder ook even te roepen, die geeft je een compliment voor je doorzettingsvermogen!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 21:57

In een springparcours van de winter, stonden we nog even te kijken, reed een jongen zo hard met zijn knie tegen een bord van een hindernis waar hij langs moest in de bocht, dat dat ding zelfs omviel.
Ik zei nog, zo dat zal zeer doen!
Even later toen ik zelf het parcours moest rijden, deed ik precies hetzelfde Clown
En het 2e parcours weer..
Gelukkig bleef het bord bij mij wel staan.
En blauw dat mijn knieën waren! En Michael me maar uitlachen Ziek

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 22:55

Nog niet veel echte bloopers gemaakt, kan me iig niet meteen iets herrineren. Heb wel nog een trauma aan de Limburgse Kampioenschappen 2006 in Castenray overgehouden: stond na dressuur 1e in de klasse L. Foutloos gesprongen en moest alleen nog even foutloos crossen om Limburgs Kampioen te worden.
Ik wist zeker dat ik foutloos rond kon komen en wilde ook zonder tijdfouten finishen en ben als een gek van start gegaan en in de bocht vlak voor hindernis 3 struikelde Plato in het losse zand en we kregen een slechte afstand. Ik duwde toch door zonder nadenken met als gevolg een weigering waar ik me totaal niet aan verwachtte en Plato die zich omdraaide en teruggallopeerde naar hindernis 2 Haha! Einde Limburgs Kampioenschap. Dit heeft dagen meer pijn gedaan dan mijn lijf Haha! en sindsdien wacht ik braaf tot alle onderdelen verreden zijn alvorens ik me rijk reken Bloos

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:26

Ik kan de foto's van Simmie niet zien Huilen