Loes_Joery schreef:
Je hebt een mooie foto gemaakt van patries en meraat!!
Chaam was best geslaagd vond ik! Dressuur nogal verschillend, springen wel oke, en cross ook super met alle 4 van ETS! Oeh die hagelbui vond ik ook niet zo grappig, wou even bij linda dressuur kijken, kwam zeik nat terug
! Maar vond het wel een geslaagde dag! Verslag zelf zal Patsmu geven denk ik
En voor de rest, Balen voor degene die niet hebben kunnen rijden, en gefeliciteerd voor degene die een fijne 1e cross hebben gehad![edit] Bij meer mensen en ook bij ons stond dat we ze niet veterinair hadden laten keuren, terwijl we ze toch degelijk hebben laten keuren, Yolien heeft dat toen geloof ik aangegeven, en toen was het veranderd. Maar hoe dat precies gegaan is, geen idee.
:
( ik had in de paard en sport gelezen dat ze mooi gingen glimmen als je de lederpoets in de fik zet en daarna met een panty uitwrijven, was alleen zonde om dat te doen en ze op stal te laten staan) maar gelukkig had de familie Smulders nog een paar chaps te leen. Ik had nog een kwartier om los te rijden en de dresuur ging dus ook erg slecht. Ik stond dertiende, bijna onderaan. Bij het pringen was Tenda erg vrolijk maar het viel niet tegen, een balk. Maar toen ik op wilde stappen kraakte het behoorlijk en was ik uit mijn broek gescheurd. Resultaat van voor tot acher op de naad bij het kruis uitgescheurd
. Pap zei nog lachend dat ik best zo kon rijden. Gelukkig had ik nog een witte broek bij me (je weet maar nooit....
) De cross ging wel fijn. Foutloos en precies op de ideale tijd. Maar bij de finish bleek Tenda met zijn schroef zijn linderachterbeen goed geraakt te hebben. Een flink gat net ionder de kogel en een winkelhaak op de kroonrand en de hoef waar er een stuk hoef gapend naar buiten lag. Maar gelukkig was er ook goed nieuws en bleek ik toch nog van de dertiende plaats gestegen te zijn naar de derde plaats.
en voor de rest: vol goede moed op naar EL

reed via de binnenbocht aan waardoor ik in een veel te laag tempo voor de bb kwam. Gelukkig deed Pasjha toch z'n uiterste best om erover te komen (braaf paardje). Maar dit is dus t verschil tussen L en M crossen