[SGW] SGW Zeist 6 april

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

FenDT

Re: SGW Zeist 6 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:38

Ik ben ook geweest vandaag.. heb niet meegedaan maar wel gekeken vond het echt leuk om allemaal te zien.. Heb veel mensen die ik hier tegenkom gezien.. Martine heb ik gezien (weet toevallig wie je bent, bij manege austerlitz op wedstrijd geweest en ken je ook van Tamara.. Ik ken jou wel.. Jij mij niet Tong uitsteken) en die haf Aron ook heel duidelijk gezien.. hele tijd naast gestaan toen je stond te wachten voor de start van de cross.. Had een Baluw/grijs gestreepte trui aan.. Clown

Vond het echt heel erg gezellig en volgend jaar doe ik lekker ook mee.. Tong uitsteken Heb mijn moeder overgehaald want ze vond het tocha llemaal een beetje eng die vaste hindernissen maar achteraf viel het haar allemaal wel mee.. Sigaar See you next year Doei! (Als jullie komen) Verdrietig

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:41

Ja ik doe ook mee volgend jaar! Haha!
Deze hoogte durf k nog wel aan Tong uitsteken haha

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:48

Zo, ik ben ook weer terug, niets meer waard inmiddels hahaha.
Ik vond het heel leuk, en Aron Lovers was deed hij het goed! Terwijl hij toch vaak wat onzeker is in het parcours, sprong hij de cross echt fantastisch. Ik had alleen last van mijn ademhaling toen ik de cross uitreed

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:13

heey allemaal,
ook ik ben dus geweest Haha! rijd er elke donderdag dus wilde toch wel heel erg graag kijken!!
Ik ben er vanaf 1 uur geweest en heb het cross en springen gekeken Knipoog ik heb ook veel foto's gemaakt Haha! maar die moet ik allemaal nog op de pc zetten.. ik houd dit topic even in de gaten Knipoog
wie hier op bokt heeft wel meegedaan?

Alexx: klopt het dat jij de enige was met een haflinger? ik zag namelijk een haflinger bij het keuren in de bak en was meteen verliefd op die haflinger, kon het dan ook niet laten om foto's te maken toen ik de haflinger bij de trailer zag staan Bloos ik weet niet of het dan jou haflinger was??

foto's komen snel op een site en die zal ik hier vermelden Knipoog

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:17

ja zij was de enige met een haf.. Er waren voor de rest geen andere hafjes.. Was oo gelijk verliefd op die haf vond het zo leuk dat er een hafje mee deed Haha! Dan val je echt op met zon "lompe" pony Haha! Echt heel erg leuk het is echt een mooi beestje Lachen

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:19

haha ja zeker dat valt echt op als er een haflinger meedoet dan Haha! vond wel dat die erg mooi kan lopen!! Bloos! ik wilde een foto maken in de kuil.. maar de batterijen waren net leeg toen ze de kuil in ging, dus was ook te laat met verwisselen Huilen daar baal ik echt vreselijk van!! heb daarom maar foto's gemaakt toen de haflinger vast stond bij de trailer Haha! Bloos

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:21

hahahahaha dat was Aron ja! Leuk! Haha!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:22

we gingen donderdag avond met de les (7 tot 8) het bos in Tong uitsteken maar we gingen over hele vreemde paden, maarja ik was toch ook niet van plan om over die hindernissen te gaan voor de L haha Haha! mij iets te hoog voor de eerste keer (niet de eerste keer dat ik spring hoor Tong uitsteken spring hoger met een paard Lachen )

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:23

Alexx schreef:
hahahahaha dat was Aron ja! Leuk! Haha!

Als ik de foto's op de pc heb staan zal ik ze wel even naar je doorsturen van je mooie hafje Haha!
ben echt helemaal verliefd op je haflinger Tong uitsteken sorry Bloos haha
(ik moet alleen nog even kijken wanneer ik de foto's erop zet, denk dat het morgen of maandag word Lachen )

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:23

Aron gedroeg zich trouwens voorbeeldig in zn eentje bij de trailer stond. Thuis breekt hij de tent af als ik alleen met mijn merrie weg ben.

Ja leuk Bianca! Haha!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:26

haha echt waar Tong uitsteken nou ik vond dat hij/zij er erg mooi en rustig bij stond Haha! en als er iemand langs kwam dan keek die heel vrolijk op Haha! echt een mooie beessie Tong uitsteken om trots op te zijn zeggen we dan maar Knipoog
Ik vond trouwens dat je erg goed door die kuil ging! echt toppie,

edit: ik ga slapen, ben best moe na vandaag.. truste allemaal Knipoog

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 08:17

@ fenDT, volgende keer moet je me maar gewoon aanspreken hoor! Ben nu ook wel benieuwd wie jij bent, haha!

Heb trouwens een mailtje gestuurd naar de organisatie over de klassering in de cross (wat ik op de vorige pagina heb uitgelegd)
Ik kreeg vanmorgen gelijk al een heel vriendelijk mailtje terug dat ze het uit zouden gaan zoeken, netjes!

horse_adorer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:31

Weet iemand of de uitslagen nog op het internet komen?

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 11:30

Geen idee. Ik denk het wel Ja
Alexx, we hebben een hele coooole foto van je haf die het bos uitgaloppeerd Haha!
Van Martinev heb ik helaas geen foto's kunnen maken, heb je ook gemist bij het springen Huilen van het lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:55

ja ik heb hem gezien! Hij si echt supermooi!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 15:07

Oh trouwens Sanne, ik lees je mailtje pas nu... Sorry Vork

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 15:11

Afbeelding

heb trouwens nieuw bosttuig en nieuw bontje Lovers

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 16:08

hey,
was er gister ook.
was erg gezellig vond alleen dressuur nergens op slaan meisje dat nooit winstpunten rijdt werd 13e en meisje dat vorige week 4 winstpunten reedt in 2 proeven werd 22e Nagelbijten / Gniffelen
terwijl ze reden zoals ze normaal deden. maar goed.
ook die cross is vrij banketstaaf gegaan want er zijn inderdaadd us heel veel mensen die allemaal gingen draven om die ideale tijd te halen (ook het meisje waar ik mee was) en wat doen ze gaan ze gewone de snelste uit zoeken :s
verder was mijn beste vriendin 1e met ''over alles'' in de B terwijl haar zus alles beter heeft gereden (beter met dressuur sneller met springen en sneller met de cross) klopt dus ook niets van, maar goed wel leuk voor haar dat ze 1e was (ook al heeft ze het niet verdiend) Tong uitsteken
vraag me af wat ze nu gaan doen, prijzen terug nemen kan niet..

*hoop trouwens ook dat de uitslagen (snel) op de site komen.

wat ook associaal was, was dat wij gewoon níét naar huis konden, er stonden 2 auto's op de weg en wij hadden een vrachtwagen en konden er niet langs.
eerst naar binnen en laten omroepen maar niemand reageerde, toen nog een keer om geroepen.
kwartier later was er nog iemand dus wij wéér naar binnen , wilden ze het neit meer omroepen en we moesten maar mee gaan feesten en anders was het maar ons probleem. (niemand kon ook langs ons want wij stonden daar dus vast.
ik naar die stalmensen om te vragen of zij wisten waar ik kon kijken omdat de mensen van die autos blijkbaar niet in de kantine waren. (terwijl er buiten al bijna niemand was).
ik vraag dat gewoon rustig wordt ik gewoon niet serieus genomen en moest ik maar weg gaan.
vond het echt zóó raar.
het was dat we de cross zo leuk is anders komen we daar ook nooit meer.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:15

Sorry mijn bericht hierboven is verkeerd geplaatst Vork

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:47

Heee.

Ik vond het echt een hele leuk ervaring. De cross was super vet en Xan was echt braaf voor de 1ste keer, alleen hij wilde niet in 1x door de kuil heen. Ik was wel zenuwachtig en kreeg tijdens de cross niet veel lucht(waarschijnlijk aan het hyperventileren geweest). Daarom ook niet te hard gegaan want anders had ik het echt niet vol gehouden.
Vandaag naar mijn pony Xantos geweest, hij was echt moe. Stond lekker in de paddock te duffen.
Hier alvast een fototje:(wel verkleind dus kwaliteit is minder)

Afbeelding

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:06

Op www.h2f.nl staan de foto's van de SGW.
Zitten echt super leuke foto's tussen. Lachen

horse_adorer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:27

inderdaad leuke foto's. Weet iemand of er nog andere sites zijn met foto's?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:30

martinev schreef:
@ fenDT, volgende keer moet je me maar gewoon aanspreken hoor! Ben nu ook wel benieuwd wie jij bent, haha!

Haha.. Jaaaaa wie zou ik zijn he Duivel Ik sta op Austerlitz met mijn pony.. Kom je nog een keer bij ons wedstrijd rijden? Dan zal ik je wel aanspreken Knipoog

Er zijn trouwens bij de foto's van het springen foto's dat er een meisje van af valt, dan zie je haar echt zo door de lucht zweven.. WHOEEEIIII Rolleyes ROFL
Laatst bijgewerkt door FenDT op 07-04-07 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:41

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:45

Alexx schreef:
Oh was jij dat! Hahahaha.

Woowwww er is een zo'n mooie foto van mij bij de cross gemaakt, ga ik zeker uitvergroten
http://www.h2f.nl/images/webimages/paar ... G_4003.JPG

Dat van die foto ben ik niet hoor Clown Dat is Martinev..

*Edit: Foto maar weggehaald.. Kun je ook op de site zien Vork