Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije112 schreef:bonniepony schreef:als herkenningspunt: ik zit op een wit spook met een lichtgroen setje![]()
Mijn herkenningspunt is vos knol en wit dekje. Ik rij dit jaar de cross in 't zwart wit.
bonniepony schreef:ik kan de startlijst niet zien op deze pc, wil jij voor me kijken of jetske wessel met amaretto erop staat?
Jen_Elegance schreef:Ik sta er dan weer wel op, maar ik ga er als het goed is nog af, heb me in ieder geval afgemeld
?bonniepony schreef:marije, ga jij ook crosslessen krijgen in Voorhout?
Marije112 schreef:Jen_Elegance schreef:Ik sta er dan weer wel op, maar ik ga er als het goed is nog af, heb me in ieder geval afgemeld
Waarom heb je je afgemeld?
Jen_Elegance schreef:Marije112 schreef:]
Waarom heb je je afgemeld?
Wegens een overvolle (officiele) wedstrijd-agenda. Wordt allemaal een beetje te gek, en doordeweeks ook nog SGW trainingen regio Zuid-Holland
marije112 schreef:bonniepony schreef:marije, ga jij ook crosslessen krijgen in Voorhout?
Nopes.. Heb ie nog een plekje in de trailer vrij? Dan zou ik graag meegaan..
ik zag een marije op de lijst van de crosstraining staan ik dacht miss ben jij dat
Jen_Elegance schreef:Wegens een overvolle (officiele) wedstrijd-agenda. Wordt allemaal een beetje te gek, en doordeweeks ook nog SGW trainingen regio Zuid-Holland
bonniepony schreef:neem een spandoek mee: IK ben Widner @ bokt!
(als het goed is
) 
Mirie schreef:de voorlopige start tijden van de cross van 20 mei staan al op startlijsten.nl

bonniepony schreef:er is een topic over 20 mei,zullen we daar verder pratenover 20 mei en het hier op 2 en 3 juni houden
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p25101652
Widner schreef:Ik ben ingeschreven
bonniepony schreef:Jen_Elegance schreef:Wegens een overvolle (officiele) wedstrijd-agenda. Wordt allemaal een beetje te gek, en doordeweeks ook nog SGW trainingen regio Zuid-Holland
In Voorhout?
, ik doe deze: http://www.sgw-eventing.nl/trainingen/nhzh.ws
ik ga wel naar voorhout
Marije112 schreef:Widner schreef:Ik ben ingeschreven
Ik heb net gebeld, dus als het goed is ook.
Voor indoor en outdoor gelijk.
Allebij pony hoog..