Bijgelezen en wel ! Enne mensen er komt nog een nieuw update van de collage ! Nu nog even niet heb het op het moment druk met leren (vanaf donderdag toetsweek).. Maar deze week komt de nieuwe collage !Had namelijk nog wat nieuwe foto's gekregen!! Moet er nu weer vandoor.. Leren, leren..!
Enne nog eventjes: Super opening Biem !!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 09-01-07 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb even ski-kleding opgehaald bij de buren voor volgende week. Hebben jullie nog belangrijke dingen die ik echt mee moet nemen of nog wat praktische tips?
Hoi ik ga dit seizoen ook SGW starten, te beginnen met Chaam. Na wat oefencrossjes te hebben gereden gaan we dit jaar samen SGW starten. Dit is mijn eerste en tegelijkertijd ook mijn laatste jaar dat ik kan crossen want ik word dit jaar 18. Ik hoop in ieder geval aan het einde van dit jaar L startgerechtigd te zijn met mijn pony. Foto's van mijn pony tijdens het crossen (nou ja tijdens de instructieweek dan) staan in mijn profiel.
Kripton is trouwens nog steeds kreupel. Als hij wegdraaft is hij zo'n 10 passen goed en dan begint hij weer te kreupelen. Donderdag komt de veearts, ik heb een beetje een knoop in mijn maag ervan
Laatst bijgewerkt door jollyjoker op 09-01-07 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt