Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peaches schreef:
ja het eerste wat ik ook dacht was..misschien beter moeten voorbereiden. Ik ben gewoon voor een goeie voorbereiding en zou zoiets nooit testen in zo'n wedstrijd...dat gevoel kreeg ik wel..en dat daarom het paard ook erg druk overkwam. Ik denk dat je voor de wedstrijd wel had kunne voorspellen of dit zou gebeuren en als hij al zo was voor de wedstrijd had ik hem niet willen rijden, maar ja daarom heb ik nooit wedstrijdgevoelens gehad, want als je daar staat..tja dan krijg je toch het gevoel dat je moet.
Joyceee86 schreef:peaches schreef:ja het eerste wat ik ook dacht was..misschien beter moeten voorbereiden. Ik ben gewoon voor een goeie voorbereiding en zou zoiets nooit testen in zo'n wedstrijd...dat gevoel kreeg ik wel..en dat daarom het paard ook erg druk overkwam. Ik denk dat je voor de wedstrijd wel had kunne voorspellen of dit zou gebeuren en als hij al zo was voor de wedstrijd had ik hem niet willen rijden, maar ja daarom heb ik nooit wedstrijdgevoelens gehad, want als je daar staat..tja dan krijg je toch het gevoel dat je moet.
Ja dit paard heeft er wel ongeveer 10 maanden uitgelegen, maar kwa conditie is deze nooit achteruit gegaan.. Dus ja dan moet je keuze's maken.. maar misschien heeft ze wel eens oefencros ofzo gedaan dat weet ik dan verder niet. Maar dit paard heeft hier heel veel plezier in en vandaar dat ie ook zo druk was..
Er was ook op een gegeven moment een vrouw op 18 die zelf helemaal op was.. Die stopte ook en dan hoor je mensen zuchten van pff waarom stopt ze nou en wat zwak enzo, maar misschien was die vrouw zelf ziek geweest ofzo en dacht ze van ik kan het wel aan, maar uiteindelijk was dat dus niet zo.

Lielle schreef:ik heb haar er ook over gesproken, ze had achteraf spijt dat ze niet maar 1 paard heeft gereden.
Joyce, ken ik die mevrouw in het geel. De vriendin die jij noemt ken ik iig, die heb ik ook nog even gezien aan het eind van de dag. Liep jij er toen bij?
Joyceee86 schreef:Ja dit paard heeft er wel ongeveer 10 maanden uitgelegen, maar kwa conditie is deze nooit achteruit gegaan..