[SGW] Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:00

Hey!! Bitwise, ik heb je zien rijden!!
Ergens kwam je me al bekend voor..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:10

Nickeltje en Jitske: balen van jullie val! Komt volgende keer vast wel weer goed!

Lielle, Suus en alle andere prijswinnaars gefeliciteerd! Echt knap!
Ik ben ook benieuwd naar foto's Haha!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:21

prijswinnaars gefeliciteerd, voor alle anderen: volgende keer beter. Misschien hebben sommige wel gemerkt dat ik er niet was... Ice kreeg vrijdag koliek dus ik vond het geen goed idee om het hele weekend weg te zijn. hij is nu gelukkig al weer beter.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:35

peaches schreef:

ja het eerste wat ik ook dacht was..misschien beter moeten voorbereiden. Ik ben gewoon voor een goeie voorbereiding en zou zoiets nooit testen in zo'n wedstrijd...dat gevoel kreeg ik wel..en dat daarom het paard ook erg druk overkwam. Ik denk dat je voor de wedstrijd wel had kunne voorspellen of dit zou gebeuren en als hij al zo was voor de wedstrijd had ik hem niet willen rijden, maar ja daarom heb ik nooit wedstrijdgevoelens gehad, want als je daar staat..tja dan krijg je toch het gevoel dat je moet.

Ja dit paard heeft er wel ongeveer 10 maanden uitgelegen, maar kwa conditie is deze nooit achteruit gegaan.. Dus ja dan moet je keuze's maken.. maar misschien heeft ze wel eens oefencros ofzo gedaan dat weet ik dan verder niet. Maar dit paard heeft hier heel veel plezier in en vandaar dat ie ook zo druk was..
Er was ook op een gegeven moment een vrouw op 18 die zelf helemaal op was.. Die stopte ook en dan hoor je mensen zuchten van pff waarom stopt ze nou en wat zwak enzo, maar misschien was die vrouw zelf ziek geweest ofzo en dacht ze van ik kan het wel aan, maar uiteindelijk was dat dus niet zo.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 23:24

lielle, eventinggek en marieke: gefeliciteerd met jullie prijzen!

Bitwise: balen zeg van die verplichte doorgang, maar toch gefeliciteerd met je prijs

Jitske: Jammer van je val, maar lief van Britt dat zo keurig bleef staan

nickeltje: voor jou ook jammer dat het niet zo goed ging

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 07:36

Joyceee86 schreef:
peaches schreef:
ja het eerste wat ik ook dacht was..misschien beter moeten voorbereiden. Ik ben gewoon voor een goeie voorbereiding en zou zoiets nooit testen in zo'n wedstrijd...dat gevoel kreeg ik wel..en dat daarom het paard ook erg druk overkwam. Ik denk dat je voor de wedstrijd wel had kunne voorspellen of dit zou gebeuren en als hij al zo was voor de wedstrijd had ik hem niet willen rijden, maar ja daarom heb ik nooit wedstrijdgevoelens gehad, want als je daar staat..tja dan krijg je toch het gevoel dat je moet.

Ja dit paard heeft er wel ongeveer 10 maanden uitgelegen, maar kwa conditie is deze nooit achteruit gegaan.. Dus ja dan moet je keuze's maken.. maar misschien heeft ze wel eens oefencros ofzo gedaan dat weet ik dan verder niet. Maar dit paard heeft hier heel veel plezier in en vandaar dat ie ook zo druk was..
Er was ook op een gegeven moment een vrouw op 18 die zelf helemaal op was.. Die stopte ook en dan hoor je mensen zuchten van pff waarom stopt ze nou en wat zwak enzo, maar misschien was die vrouw zelf ziek geweest ofzo en dacht ze van ik kan het wel aan, maar uiteindelijk was dat dus niet zo.

ja, die mevrouw is ernstig ziek geweest. Ik heb haar later verteld dat ik t knap van haar vond dat ze t dan zolang heeft volgehouden! Ze reed 2 paarden. Ze stond 4e en 2e in t L. Met het eerste paard reed ze heel goed maar sprong de punt 23 verkeerd waardoor ze gediskwalificeerd werd. Met het tweede paard ging t best goed totdat ze dus moest stoppen omdat ze echt helemaal op was.... Heb echt wel respect voor haar hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 07:40

ik heb haar er ook over gesproken, ze had achteraf spijt dat ze niet maar 1 paard heeft gereden.

Joyce, ken ik die mevrouw in het geel. De vriendin die jij noemt ken ik iig, die heb ik ook nog even gezien aan het eind van de dag. Liep jij er toen bij?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:26

Dat was toch Sylvie? Ja, dat was echt zielig. Die kwam bij hindernis 18 en haar hoofd was helemaal rood. Het is toch ook heel wat om in zo'n korte tijd daar 2 paarden te moeten crossen.

Ik heb een heleboel mensen fijn zien rijden. Zelf heb ik een beetje gemengde gevoelens bij Wanroy dit jaar. Komt misschien door het gedoe met dat buitenrijden. Maar ook omdat er dit jaar niet echt een rustpunt was voor ons in de wedstrijd.
Resultaat valt me op zich niet tegen. Maar het is nou eenmaal niet onze wedstrijd op de een of andere manier. Volgend jaar eens nadenken of we wel meedoen.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:37

prijswinnaars: gefeliciteerd Lachen Pling
Andere: jammer, maar volgende keer beter!
Nickeltje: jammer van je val Verdrietig

Zijn er foto's gemaakt Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:52

Scum, ik vond het buitenrijden echt prima te doen, niet glad ofzo. En jullie hadden toch ook niet te klagen over de dressuurklassering?

Wel jammer dat Online niet aanpakte, binnen crossen is blijkbaar niet zo zijn ding! Volgend jaar met Kaatje gaat het misschien wel goed!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:00

[/quote]
[/quote]

ja, die mevrouw is ernstig ziek geweest. Ik heb haar later verteld dat ik t knap van haar vond dat ze t dan zolang heeft volgehouden! Ze reed 2 paarden. Ze stond 4e en 2e in t L. Met het eerste paard reed ze heel goed maar sprong de punt 23 verkeerd waardoor ze gediskwalificeerd werd. Met het tweede paard ging t best goed totdat ze dus moest stoppen omdat ze echt helemaal op was.... Heb echt wel respect voor haar hoor!
[/quote]

dat vind ik nou ook heel knap! Respect..ook had ik veel respect voor een oudere man die meedeed..hij reed zonder sporen en zweep en toen het paard niet over een hindernis wilde..bedankte hij zijn paard en stopte..en bedankte nog eens zijn paard...dat vond ik geweldig om te zien..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:09

het was idd Sylvie.

Ik moet zeggen dat het buiten rijden mij ook - met ijzers zonder schroeven - erg meeviel, en ik reed als eennalaatste, in de regen iig.

BW, die brug was geen verplichte doorgang, dat was gewoon 14a. Ik vond Online het eerste stuk toch wel heel fijn lopen, op het eind raakte het wat op. Volgend jaar maar in de herkansing.

/edit
typo

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:49

Alle prijswinnaars gefeliciteerd!! En bij diegenen waar het niet zo goed ging: volgende keer beter.

Leuk om al die verhalen te lezen!! Komen er nog foto's?

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:27

volgens mij is er geen fotograaf die fotos gemaakt heeft. ik heb in ieder geval niemand gezien. Dus dat is jammer. Zelf hebben mijn ouders ook geen fotos gemaakt maar wel gefilmd. Echt gaaf om het terug te zien.
Op naar volgend jaar!!

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:30

Marieke, ja dan heb jij me inderdaad gezien. Ik moest dus net voor jou crossen. Had blauwe kleren, ben een nichtje van de zusjes Smulders, vandaar dus met z'n alle dezelfde kleren

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:55

Lielle schreef:
ik heb haar er ook over gesproken, ze had achteraf spijt dat ze niet maar 1 paard heeft gereden.

Joyce, ken ik die mevrouw in het geel. De vriendin die jij noemt ken ik iig, die heb ik ook nog even gezien aan het eind van de dag. Liep jij er toen bij?

Toen liep ik er ook bij ja.. Nouja dat meisje in het geel was michelle schagen, sas kende haar ook weer via cross enzo..

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:58

Joyceee86 schreef:
Ja dit paard heeft er wel ongeveer 10 maanden uitgelegen, maar kwa conditie is deze nooit achteruit gegaan..

Kun je dit eens uitleggen? 10 maanden er uit liggen en qua conditie niet achteruitgaan? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?

Bitwise: Gefeliciteerd met je goede klassering, jammer dat het bijbehorende gevoel er niet helemaal was!

Eventinggek: Super zeg! OK dan! Gefeliciteerd met je twee toppers!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:00

iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten
de anderen volgende keer beter

maar idd zijn er ook foto;s gemaakt, ben wel benieuwd?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:07

Michelle ken ik wel. Had ik kunnen weten toen je geel zei Haha!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:11

Ik heb ook alleen wat ritten op de film staan.
Els Hendriks,Chantal Megchelenbrink en Robin Breunis
iemand enig idee of ik dat op internet kan zetten ofzo kunnen jullie meegenieten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:21

Robin, nu weet ik ook hoe jij eruit ziet. Heb je zien springen bij de M pony's. Kun je ze niet op Youtube zetten?

(weet zelf ook niet hoe dat moet)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:29

Ik zie net bij de uitslagen dat ik maar 0,1 punt achter Huub ben geeindigd, dus dat is geen 3 seconden, maar 0,25 seconden!!! Als je dat toch van tevoren wist he!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:31

Wow... wat frustrerend Marieke!!
Terwijl Huub na 3 nog even een lange lijn gemaakt heeft omdat ie niet meer wist waar 4 was... Hij had sneller kunnen zijn, maar jij ook net dat kleine beetje...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:36

Als ik nog even had aangezet na de laatste hindernis richting de finish...maar ja, volgend jaar gewoon nog wat harden gaan he...

Heeft iemand Margo zien rijden?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:39

dat zei ik toch tegen je marieke Ja