Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Sorry Corien, ik snap je vraag niet helemaal?
Scum schreef:Ik gok dat jij een L nodig hebt.
Crosskip schreef:Hoi
Ik moet zeggen dat goede beenbescherming echt wel uitmaakt!
Gelukkig nog nooit hele ernstige dingen meegemaakt. Maar ik ben wel blij dat ik goede bescherming heb.
Zelf heb ik de NEW. Bevallen mij zeer goed.
@Rowo, wat betreft de prijs, Canter heeft WoofWear vanaf € 51,60 (weet niet of dat wat is..) per set. Volgende set WoofWear is € 130,50 Een set NEW heb je vanaf € 127,50
Scheelt alweer een paar euries!
http://www.crosscountryshop.de heeft vanaf 1 tot 9 maart 10% korting op alles. Zij hebben ook zo goed als alle merken. Heb ik ook ooit als eens iets besteld. Bijna net zo'n goede service als Canter!!
Scum schreef:Ik heb voor beide paarden CC gehad. Ze hebben nog nooit wondjes ervan gehad. Het geval wat ik hierboven beschreef bij het voorbeen van Online was dus ook een CC. En die heeft dus prima zijn werk gedaan.
Daarna moest ik voor de voorbenen dus nieuwe hebben. Dat zijn Styles geworden. Achter heb ik dus nog CC.
Je kunt wel ruilen bij Canter. Ik moest voor Kaatje ook nieuwe hebben, omdat de CC maat Cob van Ienie haar niet paste. Omdat de Styles heel erg duur zijn heb ik Canter even gebeld en beschreven wat voor paard het is. Daarna heeft ze NEW en Sportabac (da's een nieuw merk) opgestuurd. Ik heb ze thuis gepast en de Sportabac zaten haar het beste. Een setje bij mekaar is rond de 140 euro (dus zeker geen 200).
Iemand hierboven vroeg nog naar de maat. Online is 1.83 en die heeft maat L. Bij Kaatje waren NEW maat L veel te groot, maar NEW met bont maat M veel te klein. Van de Sportabac heeft ze maat L. Kaatje is 1.69.
CoriienRN schreef:dank jewel..
maar goed ik kengeen duits dus jah dan zoek ik wel verder.. want ik heb nu die van indra.. en die heb ik voor voor.. allen voor 8er wil ik dus met die plaatjes er in..
bedankt voor het zoeken
Snoekiej schreef:in dit topic is al een hoop informatie gegeven. waar ga je voor het eerst officieel starten? woon in de buurt geloof ik, miss kom ik je nog eens tegen
ladyisabelle schreef:Scum heb jij nog crossbeschermers te koop?Las ik ergens anders!