Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CarpeDiem schreef:Zaterdag 9 december
09.45 – 10.45 uuur
70/80
Iris Verreijt
Angela Kuypers (CarpeDiem)
Renate van Helvoort
Jenny van Rijsewijk-Voskens
11.00 – 12.00 uur
70/80
Iris Verreijt
Bianca Enders
Maud Verstappen
Stefanie Baltissen
13.00 – 14.00 uur
80/90
Hester Hoogland
Claudia Enders
Judith Peterink
Jasper de Kruif
Sophie de Kruif
14.15 – 15.15 uur
80/90
Carmen van Kollenburg
Yvonne Litjens
Bart Bennenbroek
Luca Naus
Marije Hoogland (nickeltje)
Zondag 10 december
10.00 – 11.00 uur
70/80
Lex Smeets (bitwise)
Vera Grevelink (verapino)
Ilona Gloudemans (dapple)
11.30 – 12.30 uur
80/90
Suzanne Bouten (eventinggek)
René Grevelink
Margo van Nijnatten (gootje)
Huub v.d. Mark
Dominque Killaars
13.00 – 14.00 uur
80/90
Nadja Drummen
Floor Driessen (floor)
Marjolein Menheere
Kim Egelmeers
14.30 – 15.30 uur
90-100
Lex Smeets (bitwise)
Suzanne Bouoten (eventinggek)
Lielle van Laren (lielle)
Sabine Franken (sfranken)
Madeleine Mertens
Dapple schreef:Wellicht leuk om even erbij te vermelden wie wie is, met boktnaam bedoel ik dan.
Ik ben ilona Gloudemans, mijn paard heet Dapple (schimmel) en ik zit in de groep van 10 uur op zondag.
Heb er zin in!
Scum schreef:Jaaa, wij ook.
Bitwise moet om 10 uur met Kaatje en om half 3 met Oro. Dan brengen we Kaatje tussendoor naar huis en dan halen we dan ook Oro op.
Sabine; waarom moeten we eigenlijk het parcours verkennen? Het is toch een training? Of zit er een wedstrijdelement in?
sfranken schreef:Scum schreef:Jaaa, wij ook.
Bitwise moet om 10 uur met Kaatje en om half 3 met Oro. Dan brengen we Kaatje tussendoor naar huis en dan halen we dan ook Oro op.
Sabine; waarom moeten we eigenlijk het parcours verkennen? Het is toch een training? Of zit er een wedstrijdelement in?
Nou dat hebben we eigenlijk gedaan om geen tijd verloren te laten gaan. Je oefent gewoon de hindernissen en aan het eind wrs het hele parcours. Als er 5 mensen in dat uur nog de cross moeten leren kan het behoorlijk gaan uitlopen. Maar ik schat jullie allemaal zo hoog in dat je het parcours met 1 x kijken in je hoofd hebt.
. In een keer lukt dat niet hoor
Nickeltje schreef:Hey, deze zat ook al in mijn mail box... Ik ken helemaal niemand in mijn les...
Voor degenen die niet weten wie ik ben, Marije Hoogland in de laatste les van zaterdag...

.
.
ik heb op indoor Wanroy idd een hele middag moeten studeren
Ik ben trouwens wel foutloos rondgekomen haha Eventinggek schreef:ik heb op indoor Wanroy idd een hele middag moeten studeren
Ik ben trouwens wel foutloos rondgekomen haha